Öncelikle hikâyeyi anlamak için ilk bölümü okuyunuz 🎀
Daha fazla uzatmadan başlıyorum!!!🎀🎀🎀
•Lefty,durdu ve F.Freddy'ye baktı. S.Puppet yoluna devam ediyordu.
F.Freddy Lefty'nin yanına geldi;"Hadi ama Puppet! Artık üçümüzde aranıyoruz en azından yardımcı olmaya çalış!"Security Puppet;"ÖF!Sen aranmıyorsun bile!Senden nefret ediyorum Funtime!"
•Bir anda etraf sessizleşti.Artık ağaç dallarında duran kuşlar bile ötmüyordu.Sessizliği Funtime bozdu.
"Evet, farkındayım ama zamanımız yok ve size yardımcı olmaya çalışıyorum,sende aramıza tatlı bir şekilde katılabilirsin mümkünse... Yardımcı olmak istemesem şimdiye kadar sizi ihbar etmiştim bile!"
Security Puppet;"O zaman git ve ihbar et! Yardımcı olamıyorsun!"
•İkisinin arasına Lefty girer. İkisinede ters bir şekilde bakar.Sakinleştirmeyi dener.
•S.Puppet; geri çekilir,arkasını döner, parmağını şıklatır.Ve bir anda kıyafeti değişir.Ne de olsa işareti bunun için işe yaradı.
•Lefty F.Freddy'ye bakıyor,bir yol işaret ediyordu.F.Freddy işaret ettiği yola baktı aynı anda S.Puppet saçını topluyordu.Funtime konuşmaya başladı.
Funtime Freddy;"Dediğin gibi gidiyorum.Ben ormanın farklı tarafından gidiyorum,size iyi kaçmalar!"
•S.Puppet kızgın bir yüz ifadesiyle arkasını döndü.Funtime;ona aşağılıcı bir şekilde bakar.S.Puppet buna sinirlenir ve sakince onun omuzlarına bastırır.
"Beni dinle pislik,senin eğlenceli biri olman gerekmiyor muydu?Peki neden sadece sinir bozucu bir işe yaramazsın?"
•Funtime sessizce durdu, büyük ihtimalle ne diceğini bilemiyordu.Lefty kağıt çıkardı, yazı yazdı ve elini şıklattı.Çünkü ikisininde ona bakmalarını istedi.Tabii ki ikiside ona baktı.
Lefty;"Neredeyse yarım saattir,siz ikinizin kavgasını dinledim,analiz ettim ve bir fikir elde ettim."
•Lefty başka bir kağıt'a yazı yazmayı devam ettiriyordu.
Lefty;"Fikrim şu;bence ikinizde her karşılaştığınızda birbirinizden nefret duygusu besliceksiniz.Hadi benimle gelin!"
•Lefty ikisinin elinden tutarak ormanın içinde olan küçük bir dere,gölet vb. bir yere getirir.
•Funtime ile Puppet'ın ellerini havada birleştirir ve Funtime'ın şapkasını alır.Yerdeki çimenlerin üstüne koyar.
•Tahmin edin sonra ne oldu?
•Tabii ki ikisinide bir anda suya atar.
•Sonra ne mi oldu?
Lefty 💭; Funtime şansının farkında bile değil.
...
~Devam edecek
~Mangacıçiko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Funtime Freddy x Security Puppet 1.0
De TodoFnaf hikayesi (evet bir ship, çizimler ve hikaye orijinaldir.İyi okumalar umarım beğenirsiniz!)