Öncelikle hikâyeyi anlamak için ilk bölümü okuyunuz 🎀
Artık bu bölümden sonra S.Puppet'ın elbisesini boyama karar verdim.(Öneren fanlar için teşekkürler:3)
Uzun bir bölüm✨
Daha fazla uzatmadan başlıyorum!!!🎀
•Golden(Fredbear) S.Puppet'a bakar, ayağa kalkar.Funtime Freddy'yi bakar ileriye doğru yürür;"Evet müsaitim uygun bir yerde konuşalım,izninizle bu taraftan....
•Uygun bir yerde baş başa otururlar.F.Freddy kapıdan bakıyordu.S.Puppet onu fark eder.
•F.Freddy papyonunu bağlar.
Golden(Fredbear):Evet,Bayan Puppet konuşalım.Hangi konu hakkındaydı?
•Golden oturmadan kapıyı kapatır.
•F.Freddy kapıya yakın bir yerdeki sandalyede oturdu ve düşünmeye başlar.
F.Freddy(İç sesiyle): Konuşmaya başladıklarında çok telaşlı gözüküyordu.Umarım sinirlenmez.Sinirlenince tatlı gözüküyordu ama...Yani sanırım...Yani bilemiyorum...Aman bana ne ya! Değil mi?
"Aman Tanrım,bu olamaz hemde bu kadar erken!"
"Umarım erken değildir.Saçma çünkü!"
"Korktuğum o his... Olmaz umarım... Tekrardan aşık olmak mı? Saçmalık tamamen saçmalık!"
...
"Bir daha mı tövbe!"[Müslüman Ferdi(U-U)~Çizer notu]
(Endişeli)"B-Ben onu h-hatırlıyorum"
"Boşversene..."
•Funtime derin düşünceler içerisindeyken aniden kapı sertçe açılır ve sert,hızlıca geri çarparak kapıyı kapatır.
•Funtime aniden düşüncelerinden kapının sesi ile kurtuldu.Karşısında S.Puppet sinirli,ellerini birbirine kavuşturmuştu.
S.Puppet(Öfkeli ses tonuyla);Gidelim mı yoksa "hain"olaraktan susup oturacak mısın?
•Funtime ellerine baktı sonrada S.Puppet'a baktı.
•Funtime tekrardan düşünerekten"Cidden o olabilir mi?Bu kadar değişmiş olabilir mi?"
Funtime(İçten bir sesle);Security Puppet ben sanırım...
•Bir anda susar ve düşünmeye başlar.[Sende çok düşündün ne ya ~Çizer notu]
•S.Puppet ona baktı."Evet sen?"
Funtime(utanır);Ben sanırım seni hatırladım.
[Evet S.P.'a açılacak sandın, sürpriz tuzağa düşürdüm,yakaladım seni🫵(~Çizer notu)]
"Hatta parti şapkan ile palyaçoya benzettilerdi.
Umarım hatırlamam da sorun yoktur."
S.Puppet(Sevinçle);Sonunda hatırladın!
•S.Puppet'ın bu haberle siniri geçer.
"Bence sorun yok! Haydi gidelim!"
•Birlikte dışarı çıkarlar,çok sessiz yürüyüş yaparken Funtime sessizliği bozar ve sorar;
"Acaba ne söylediler de bu kadar sinirlendin?
•S.Puppet durur ve "Boşversene önemli değil."
🎀🎀[Hazırsanız Chibi şeklinde ana karakterlerimiz geliyor(~Çizer notu)]🎀🎀
Funtime:Dur,bekle.Nasıl yani elbette önemli bir konu bu.Lütfen anlat dinliyorum.
S.Puppet(İç çekerek);Şimdi nasıl anlatabilirim ki?
•S.Puppet elleriyle kollarını birbirine dolar ve iki taraftada parmaklarını gösterir.
•(70) S.Puppet elleriyle havaya işaret eder,sanki bir şey bulmuş gibiydi.
Funtime anlamamıştı.
•(71) Funtime Anlamamışlığınınbelli etmeye çalışırken S.Puppet tatlı kızgın yüz ifadesiyle
•(72) S.Puppet Funtime'ın şapkasından gözünü ayıramaz ve sürpriz bir konukla ikisinin bu tatlı chibi'leri son bulur...
♥️
[Ben karakterlerimi Chibi halini çizerken çok eğlendim umarım beğenirsiniz(~Çizer notu)]
...
~Devam edecektir.
~Mangacıçiko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Funtime Freddy x Security Puppet 1.0
RandomFnaf hikayesi (evet bir ship, çizimler ve hikaye orijinaldir.İyi okumalar umarım beğenirsiniz!)