Öncelikle hikâyeyi anlamak için ilk bölümü okuyunuz 🎀
Daha fazla uzatmadan başlıyorum!!!🎀🎀🎀
•Sinsice S.Puppet'ın elini tutuyor;
F.Freddy:"Hey! Hadi ama neden bu kadar ciddisin?"
S.Puppet:"Birde cidden soruyor musun?"
F.Freddy:"Tamam,tamam biliyorsun beni gerçekten yanlış anladın."
"Özür dilersem affeder misin?"
S.Puppet:"Sen normalde böyle biri değilsin.En azından seninle geçirdiğim zaman boyunca değildin..."
F.F:"Ben değildim?Biz zaman geçirdik?"
•Funtime Freddy'nin bir anlığına zaman algısı kaybolmuştu.Kurmak istediği mı yoksa kurması gereken cümleleri seçemedi.S.Puppet karışına baktı,şaşkın ayıcık yüzüne odaklanmıştı, sanırım siniri geçmişti ya da öyle hissetmek istemiyordu.Derin bir nefes aldı,içine nefesi çekti dışa doğru geri verdi ve sordu;"Niye duraksadın?"
•F.Freddy gözleri yerdeki taş tuğlalara bakınıyor,yolu yavaştan takip etmeye başlıyor.Karşında duran banka uflaya puflaya, yavaşça oturuyor.Securtiy Puppet bankın diğer tarafına oturdu.Çaktırmadan F.Freddy'ye bakıyordu,o umursamazlık yüz ifadesiyle düşüncelere dalmış gibiydi.F.Freddy derin bir nefes aldı.
"Sana orada Golden(Fredbear) benim hakkımda ne söyledi de hain olduğumu banada gelip söyledin?"
Security Puppet;"Dürüst olmak gerekirse ben daha fazla dayanamadım ve konuşma yarıda kaldı."
"Bana -Securtiy Puppet,seni burada ilk defa görüyoruz Seni Vincent (William) hapisteyken bile gizlice yapıp yapmadığını bilemeyiz ama gel ve ona güvenme o bir hain eminim ki anlayacaksın.Tabi ki arkadaş olun ona bir şey kimse diyemez ama sonu kötü olmasın bu sadece uyarı " dedi."
Funtime Freddy:"Sanırım haklı ha?"
•Funtime F.yere doğru bakmaya başladı Security P. sorunu anlamaya çalışıyor,ona bakıyordu.
[Çizimi aceleyle yaptım üzgünüm ^^ ~(Çizer notu)]
Security Puppet:"İyi misin? Yüzün soldu."
Funtime Freddy:"Onlar haklılar... Maalesef ki ben gerçekten hain'im."
"Ben söylemem gereken bir yalanı, kandırmamam gereken birini kandırdım şimdi de ailem'den oldum..."
•Funtime Freddy bir süre tekrardan çiçeklere baktı.Gözlerini kapattı.
Funtime Freddy:"Ben otelde bahçıvan oldum,olmamın sebei ise kızımdı..."
"O çiçekleri severdi.Oğlum,küçük kardeşi hasta olunca mutlu olsun diye sevdiği çiçekleri toplamaya giderdi.
"Ben iyi bir baba olamadım..."
(Sinirlenerek)"Kahretsin!Ben gerçekten berbatım!"
Security Puppet:"Olanlar için üzüldüm.Ama bence bana katılırsan hallederiz.Sen dükkandaki ruh haline dönersen kimse bir şey yapamaz!"
Funtime Freddy:"Kafayı mı sıyırdın sen?Ben sadece yardım edebilirsem yaparım dedim,sana katılırım demedimki!"
Security Puppet ona baktı"Evet ben sanırım gerçekten kafayı sıyırdım."
•Yakınlaştı.Başını sağa çevirdi.
Funtime Freddy:"Ne yapmaya çalışıyorsun sen?"
•Kurdeleyi tuttu yavaşça kendine çekti ve....
...
Devam Edecek
~Mangacı Çiko
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Funtime Freddy x Security Puppet 1.0
RandomFnaf hikayesi (evet bir ship, çizimler ve hikaye orijinaldir.İyi okumalar umarım beğenirsiniz!)