~Kaçış Planı~

14 1 13
                                    

Öncelikle hikâyeyi anlamak için ilk bölümü okuyunuz 🎀

Daha fazla uzatmadan başlıyorum!!!🎀🎀🎀

•Görüşme saati bittikten sonra Security Puppet otele geri gitmek zorunda kaldı.Tabi ki zar zor yolu buldu.Buraları bilmiyor nede olsa değil mi?

•Danışmaya geldi.Tekrar F.Freddy'yle burda görüştüğünü hatırladı ve biraz sessiz kaldı ve bir oda ayarladı.

•Odaya geçti, etrafına baktı koltuğa geçti,topuklu ayakkabılarını çıkardı,saçlarından tokasını aldı saçlarını dağıttı ve yatağa uzandı.

•Bugün olanları düşündü.Lefty'yi nasıl kaçırcağının planını yaptı gözlerini kapattı, düşündü Funtime Freddy'yi sinirlendirdiğini,onu yolun yarısında terk ettiğini, ona bakmadan geri gittiğini...

•O hafif bordo,saten geceliğini giydi.Artık uyumaya hazırdı.Yastığa kafasını koydu, diğer yastığada sarıldı.Gözlerini kapattı.Bir süre sonra,derin uykuya geçmişti.

...

•Sabah oldu, güzel animatroniğimiz hâlâ derin uykudaydı.

•Gözlerini açtı.Uyanmaya çalıştı, doğruldu ve esnedi.Duvardaki saate baktı.Sonunda fark etti.

Security Puppet;"Öf saat kaç olmuş birde o kadar plan yapmıştım!"

•Hızlıca yataktan çıktı.Lefty'nin kağıda yazdıklarını hatırladı."Alt tarafı partiye..."bu yüzden üstüne farklı bir şeyler giydi.

•Yatagın örtüsünü düzeltti, lavaboya gitti.Elini ve yüzünü yıkadı.Otelden çıktı ve karakolla gidiyor.

Security Puppet;"Bence farklı bir yolla içeri girebilirim.O zaman arka kapıya gidiyorum!"

•Dediği gibi arka kapıya gitti, görevlilerden bir şekilde kurtuldu ve hücrelere geldi.Normal bir şekilde yürümeye başladı çünkü artık rahatlayabilirdi.

•Yürürken hücrelere bakıyor, mahkûmlarda ona bakıyordu.

•Security Puppet'ın Lefty'nin olduğu yeri bulması biraz zordu.Kısaca bulması uzun sürdü.

•Security Puppet sonunda onu bulmuştu."Sonunda neredeyse bir saattir seni arıyorum!"dedi.Lefty onu gördüğünde gülmeye başladı.

Security Puppet;"Neden gülüyorsun? Dediğiniz gibi "parti" elbisemden kurtuldum.

•Lefty kağıdı eline alır,bir şeyler yazmaya başlar.

Lefty;"Ama böyle de giyinilmezki! Kaçarken tutuklasalar senide kaçtı sanacaklar.

Security Puppet(Yazıyı okunduktan sonra);"Üstümdeki olamamış mı?Ortama uyum sağlamaya çalışıyordum."

•Tekrardan kağıda yazıyor,"Yavrum bu kıyafetlede olmazki, olmamış, sana modayı öğretmek lazım."

•Lefty tekrardan gülmeye başladı.

Security Puppet;"Ama kalbimi kırıyorsun üstümdekiler gayet buraya uygundu."

•Lefty,onun elini tuttu ve gitmek için etrafa baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


•Lefty,onun elini tuttu ve gitmek için etrafa baktı. Koşmaya başladılar. Security Puppet geldiği yeri unuttu ve bir süre Lefty'ye baktı.

Security Puppet;"Lefty!Burası mıydı?Çok karışık unuttum!"

•Ve sonunda beklenen an geldi.Alarm çalıyordu.Belli ki kaçmaya çalışmaları Hızlıca başka bir köşeye gidip kaçtılar!Evet sonunda başardılar.

Security Puppet;"İşte bu sonunda!Sana söylemiştim,kesinlikle!

•Security Puppet,heyecanlanıp Lefty'ye bir süre sarıldı.

Security Puppet;"Peki şimdi ne yapacağız?"







...







Devam edecek











~Mangacıçiko

Funtime Freddy x Security Puppet 1.0Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin