Prolog

71 14 2
                                    

1945 - zakończenie II wojny światowej. Ludzie są szczęśliwi z powodu końca ich rozpaczy, cierpienia, biedy i wszystkich innych smutków. Jednak ludzie w tym czasie nie odczuwają tylko radości, gdyż sytuacja jest dalej niepewna. Powstają w tym roku pierwsze bomby jądrowe (atomowe), a niedługo po tym wydarzeniu kilka z nich zostaje zrzuconych przez USA na japońskie miasteczka, Hiroszimę i Nagasaki. Między USA, a ZSRR wybucha wojna zwana zimną, która trwa, aż do 1991 roku. Mimo tych gwałtownych i niebezpiecznych sytuacji nie szykuje się nic większego, co uspakaja społeczność.

1949 - powstanie NATO. W tym roku powstaje organizacja zwana NATO czyli Organizacja Północnoatlantycka. Wydarzenie to ma dokładną datę 4 kwietnia. Do tej organizacji wstępuje min. USA, Wielka Brytania i Francja. Jest to kolejna sytuacja, która uspokaja ludność, świadomością, że ten sojusz oddala straszną ideę III wojny światowej.

1951 - początek epidemii AIDS. Ta sytuacja bardzo wstrząsa społecznością na całym świecie. Choroba ta przenoszona była drogą płciową i przez krew, co odrobinę uspokoiło ludzi, ale dalej ze świadomością możliwego narażenia się obawiali się o siebie i o swoich bliskich.

1991 - rozpad ZSRR. Razem z rozpadem tego państwa ustaje Zimna wojna. USA wzmacnia się gospodarczo i militarnie, tak samo jak i inne kraje.

2020 - pandemia COVID-19. To wydarzenie należy do jednego z najokropniejszych. Miliony ludzi zaczęło umierać, co wywołało spory niepokój. Mimo tego ludzka cywilizacja dalej trwa.

2022 - wojna na Ukrainie. Agresja Rosji na Ukrainę wywołuje kolejną falę niepokoju wśród społeczeństwa.

2023 - wojna w Izraelu. Kolejna wojna, która wstrząsa ludnością. Wszyscy się o siebie boją i zaczynają mieć świadomość, że nieuchronnie zbliża się kolejna wojna światowa.

2024 - obie wojny wciąż trwają, a ludzie zaczynają się coraz bardziej obawiać najgorszego. Wtedy powstaje inicjatywa wynalezienia szczepionki antypromieniotwórczej, która nie dopuściłaby radioaktywnych oparów po jądrówkach do ludzkiego organizmu.

2026 - wiadomość o powstaniu szczepionek antypromieniotwórczych. Tego roku ogłoszono wiadomość o istnieniu takowych szczepionek. Ludzie by je wykupić zaczęli sprzedawać wszystko co mieli. Większość ludności na całym świecie już jest zaszczepiona, gdy wybucha III wojna światowa (jądrowa). Niestety okazuje się, że szczepionka nie działa zgodnie z planem. Duża część społeczeństwa umiera właśnie przez te anomalie. Kolejna część ginie nie zdążając do bunkrów, a jeszcze kolejna ginie w różnorodnych wypadkach. Przez to całe wydarzenie przeżywa niecałe 2% ludzkości na całym świecie. Wśród tych ludzi co kilka tysięcy rodziło się dziecko z różnymi przypadłościami. Różnie to nazywano od umiejętności po przekleństwo. Część pozostałej ludzkości po wojnach podzieliła się na dwie części; tolerancyjną i nietolerancyjną. Do tej pory żyją oni w tym niepewnym stanie wrogości, lecz od około 15 lat nie wydarzyło się między nimi nic większego. Na szczęście.

WOLNOŚĆOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz