7. Bölüm İlk iş, ilk kan

5 0 0
                                    

Bu günden itibaran hikayeyi düzeltiyorum daha
doğrusu daha çok uzatıyorum kısa oldu biraz daha olay
ekliyeceğim bu bölümüde 6000 küsür kelime yapacağım
İYİ OKUMALARRRRRRRRR;)

Kapı kilitli mi hemde böyle bir anda mı? Cidden mi! Zaten böyle bir kadından bu beklenir değil mi!

Çokmu zor bende pencereden çıkarım ben o maça gideçeğim anladın mı sana anne dediğim kadın!

Hemen pencereye gittim ve açmaya çalıştım ama kilitliydi
"Abarttın ama!" dedim ve tüm sinirimle pencereye yumruk attım, pencerenin cam parçalrı hem elime hemde yere gelmişti.

Arada elimden kan akıyor canımı acıtıyordu, dikkatlice pencereden başka bir yerimi kesmeden çıktım.

Pencerenin altındaki koltuğa atladım ve hızla okulun sahasına koştum.

Okulun sahasına varığım an elimi biryere sildim ve bahçedeki çeşmede elimi yıkadım ve bahçeye vardım.

Bazı kızlar ve orada tek başına oturan ateşin kız kardeşi vardı beni görünce hemen ayağı kalktı ve el salladı acaba yanlış mı yapıyordum? Ona baktım ve hafifçe elimi kaldırıp ona arşılık verdim.

Yavaş yavaş yanına gittim bana gülümseyerek baktı ona şu olayda karşılık veremiyordum , elimi saklıyarak onun yanına gittim.

Yanına gittim ve onun yanına oturdum
"Neden geç kaldın maç yarısına kadar geldi" dedi ona bakmadım
"Bir kaç sorun yaşadım" dedim kıza baktığımda yüzündeki gülümseme solmuştu.

"Ne oldu?" dedi bana sanki bir birimizi on yıl tanıyormuşuz gibiydik
"A yok birşey maçı izlemeye devam edelim." dedim ve sahteden gülümsedim bana bakıpnoda gülümsediği an maçı izlemeye devam ettim.

Maçı izlerken Ateşle çok kere göz göze gelsemde gözümü kaçırdım Hilal bana birşeyler diyor ama ben dinlemiyordum bütün odağım maçtaydı.

Maçı mavi takım kazanıyordu takımın adını bilmiyordum aslında basketboldan anlamıyordum daha nasıl kazanılıyor onu bile bilmiyordum.

Yarım saat sonra maç bitti ve mavi takım kazanmıştı ve bazı kızlar mavi takımın yanına gittiler ve ben hepsini sinirle uzaktan izledim.

Neden sinirle izliyorsun ki sanane!
"Hep aynı sahne biliyormusun hep kazanırlar ve hep kızlar onların yanına giderler" dedi Hilal ona baktım
"Ne alaka benim ne umrumda ki" dedim ve Hilal elime baktı ve bende baktım elimi sıkıyordum ve o benim yaralı elimdi.

Sonradan acısını hissettim ve elimi acıyla actım elimden kan akıyordu ve Hilal gözleri büyümüs bana bakıyordu hemen elimi arkama gizledim
"E-eline ne oldu?" dedi bana ona baktım
"Ne olmuş?" dedim saçmalarcasına
"Kırmızı elini gördüm ne oldu eline?" dedi elimi arkamdan çıkardım ve kendime yaklaştırarak elimi açtım.

Fazla kan akıyordu durmuyordu Hilal hemen kenardan aldığı bezi elime bastırdı o an acıyla inledim ve anında Ateş yanıma geldi.

"Ne oluyor yine!" dedi telaşla ve sonra hemen gözü elime kaydı
"Bu kan ne?" dedi bana bakarak
"Ya yok bişey küçücük bir yara hemen geçer" dedim sırıtarak, ateş bana baktı ve sabır diledi
"Kırmızı hemen hastaneye veya sağlık ocağına gitmemiz gerek" dedi hilal hastaneye gidebilr miydim?

"Sen ne tür bir belasın seni bir bırakıyoruz her şey başına geliyor!" dedi ve yarama deymiyecek şekilde elimi tutup yürümeye başladı
"Abi nereye?" dedi hilal arkadan
"Sınır'ın yanına" dedi Sınır mı bu bir isim miydi çok sacma bir isim miş.

RED (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin