Bay Ve Bayan Bang

46 7 15
                                    

Bolum sarkisi :Silent Cry

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Sabah herkes uyuyorken chaewon kalkmış ve etrafı toplamaya başlamıştı. Yuna'nın doğum günü evlerinde kutlandığı için ortalık bayağı dağılmıştı. Kargaşa kaos peşpeşe gelmişti.

Bunun içine pastayı 1 saat aralıklarla getiren jisung da dahildi. Yuna evde kıyameti kopartırken gözleri kızarık ve elinde uğur böceği motifleri olan bir pasta ile içeri girmişti ama arkasında duran kişiyi görünce aile üyeleri adeta şok olmuştu.

Chaewon akşamdan kalan masayı toplamaya başlayınca arkasından gelip su şişesine basıp bomba etkisi yaratan jisung ise dengesini kaybetmişti bir anlığına.

"Yardım edeyim ben sana"

"Jisung"

Jisung  az önce bastığı şişeyi yerden almış mutfağa doğru ilerlerken adını duymasıyla durdu.

"Sence.. gitmiş midir?"

"Chae ben.. bilmiyorum."

"Eve almıştır dimi teyzem?"

Chaewonun zarzor kurduğu cümleyle yüzüne baktı jisung. Öyle anlamıştı ağladığını. Aklı sarmaya başladığından beri chaewonu sayılı kez ağlarken görmüştü. İçi tuhaf olmuştu. Jisung kollarımı iki yana açtı ve chaewona sarıldı.

"Chae tabi ki de almıştır. Onun kızı o"

"Ama çok sinirliydi. Belki sakura'nın yanına girmiştir."

"Neden aramıyorsun?"

Chaewon ellerini karşında ki bedenin beline dolamıştı. Jisung ise bir eliyle saçlarını okşuyordu.

"Aradım ama telefonu kapalı. Sakura'yı da akşam aradım ama sabah aramadım. Belki ordadır."

"Annem mutlaka ablamı bırakmamıştır. Merak etme herşey iyi olucak tamam mı? Ağlamanı istemiyorum Chaewon"

"Ama daha yeni geldi. Gitmesin lütfen"

"Bak"

Ellerini Chaewon'un iki yanağına koydu jisung.

"Sana söz veriyorum benim burdan ölüm çıksın ki ablamın annem izin vermese bile burdan gitmesine izin vermeyeceğim tamam mı?"

"Deme öyle mal!"

"Ama nasıl ikna edim şimdi seni sen bana söyle"

Chaewon ve Jisungun sesine uyanmış Chan ise kafası bir karış havadaydı. Bastığı yerlere bile dikkat etmiyordu ve sendeliyordu.

"Abi?"

"Chan? Ne olmuş oğlum sana akşamdan sabaha"

"Seungmin.."

"Ne olmuş lan seungmine? Ailesi falan mı sorun çıkarmış? Bak eğer öyle bir şey varsa söyle hiç çekinme gerekirse kaçırı-"

Abi acil! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin