29.05.23

2 1 0
                                    

Bugün dershanede TYT deneme sınavım vardı. Defne ve Aslı benden önce dershaneye varmışlar bende varınca biraz sohbet ettik.
Şiir dinletisinin olduğu gün Defne'yle babası beni eve bırakmıştı. Ben arabadan indikten sonra babası Defne'ye ailemin nasıl biri olduğunu sormuş. Defne de bildiğini kadarını söylemiş. Babamın biyolojik babam olmadığını ama sanki öyleymiş gibi kendi kızı gördüğünü, annemin öğretmen olduğunu, bana karşı biraz sert ve fazla kısıtlayıcı biri olduğunu, benden 14 yaş küçük ve asla yerinde durmayan bir erkek kardeşim olduğunu vesayre vesayre... Babası 'kıza acıdım Allah sabır versin' demiş. Sağ oll amcacım aminn
Sınavdan çıktıktan sonra biraz sahilde oturalım dedik. Aslının hoşlandığı çocuk hakkında konuşurken ben, 'kanka çocuk da çok tipsiz lan' dedim. Defne 'reis sen kendi aşık olduğun çocuğa bak bence, o da hiç yakışıklı değil yani' dedi. Evet, konu İvandan açılmıştı. Onun hakkında konuşurken hem korkak hemde çok heyecanlı oluyordum. Ya hoşuma gitmeyecek, beni üzecek bi şey söylerse Defne onun hakkında..
Defnenin onu aramasını istiyordum ama bunu ona söylemeye çekiniyordum. Çünkü kız artık bıkmıştır benden, ben ve İvan konusundan.
Zar zor da olsa söyledim aramasını istediğimi. Sahilde oturduğumuz esnada aradı aniden. Benim yanında olduğumu söylememesini ve konuştuğu bi kızın olup olmadığını sormasını söyledim. Telefon çalarken çok heyecanlıydım, heyecandan dizimden aşağısını hissetmiyordum. İvan telefonu açmadı. Kesin uyuyordur. Sabaha kadar dizi film takılıyo gecenin köründe yatıyo sonuçta.
Defne 'eve geçince yazarım ben ona' dedi. Sonra biraz konuştuk ve ben İvanın benim için 4 kızı reddettiğini söyledim. İsimlerini saydım, biri Narin'di. Defne 'Narin mi? onu red mi etmiş? okulda hiç öyle gözükmüyolardı ama' dedi. Benim kan beynime sıçradı tabi
'Nasıl yani?'
'El ele dolaşıyolar olum sürekli'
'Ne?'
Şaşırmış üzülmüş ve kırılmıştım. Daha ayrılalı ne kadar oldu da hemen böyle davranıyor? Yoksa benle konuşurken de mi öyleydi? Kalbime derinden bir sızı girdi. Defne'ye  'Benim onda tokam kalmıştı onu iste, hiç sorma konuştuğu birinin olup olmadığını' dedim 'O atmıştır tokanı ya ayrılınca. Sende Resulün tokasını pencereden uçurmuştun hatırlarsan' dedi sırıtarak ama ben Resulü hiç sevmemiştim. O da bunu biliyordu.
Ardından Aslı 'kızım bu İvana baya aşık oldu lan' dedi. Evet aşıktım, onu çok seviyordum. Defne de 'Harbiden ya Rüya sen niye birden böyle İvana aşık oldun?' dedi. Sustum. Aslı 'Karma hit you' diye bağırdı. 'Senin Resule yaptığını İvan şuan sana yapıyor, kızım resul senin peşinde köpek oldu ve sen hiç...' haklıydı. Karma beni çarptı. Doğruymuş! Karma gerçekmiş, ama böyle bitmemeli. İvanla çok mutlu olabiliriz.
'Ben gelmem o zaman 2 gün sonra Urlaya' dedim.
Defne 'niye noldu?'
'el ele dolaşıyorlarmış ya Narinle, gelmem ben artık'
'lan yok öyle bişey, şaka yaptım'
'ne? ciddi misin? valla de! kanka, şaka mı harbi?'
'valla ya yeminle şakaydı'
Ohh bee, içim rahatladı. İvanın başkasıyla olmasına dayanamazdım çünkü.
Saat 13 e geliyordu, artık evlere dağılma vakti geldi. Eve geçtiğimde annem kardeşimi uyutmaya götürdü bende salona gidip yeni başladığım dizimi izleyeyim dedim. yarım saat sonra bunlar geldi, Fevzi uyumamış, annem sinirliydi. onu biraz yumuşattıktan sonra dizimi izlemeye devam ettim. Çok geçmeden annem geldi 'sürekli yat sen hiç ders çalışma YKS ye de ben gircektim' dedi. Ya zaten denemeden gelmişim yine söyleniyor. 'anne denemeden geldim ya hani dinleniyom' dedim. 'şurda az bi zamanın kaldı rüya. bütün yıl hiç çalışamadım dedin git çalış işte şimdi, vaktin var.'
Çalışmayı istemeyerek odama gittim ve bilgisayardan bişeyler izleyerek akşamı ettim.
Akşam Defne den beklediğim mesaj geldi, heyecanlıydım.
Defne ona 'konuştuğun biri var mı?' demiş o 'sana kaç tane lazım' demiş Defne olmasını söyledikten sonra 'eskiden yeni olur mu' demiş o da 'olur ya olur' demiş defne de 'rüyayla konuşur musun?' demiş İvan 'konuşurum ama sevgili olmam, takılmalık yani' demiş. Takılmalık?
Olmaz ben takılmak için biriyle konuşmam. Hele ki İvamı bu kadar severken onunla bunu hiç yapamam.
Aslı 'Rüya bence konuştuğu var. Üzülme ama İvanın rahat davranışları onu gösteriyor'
ben 'Yok ya ne üzülcem kalp yok bende taş o '
Defne 'az sonra gelen o ağlamalı snap'
Öyle de oldu. o kadar çok ağladım ki hıçkırıklarımı annem mutfaktan duyup yanıma gelmişti. O sırada olayı kurtarmak için anneme soruları yanlış yaptığımı o yüzden ağladığımı söyledim.
Yaklaşık 2 saat uyuduktan sonra içimde buruk bir acıyla uyandım. O kadar bi şey yaşamamıştık İvanla ama neden aklımdan hiç çıkmıyordu? neden ona aşık olmuştum?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 Herkes Öldürür SevdiğiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin