"Ne demek pantolon ve tişört giyip giderim.Bu senin adına düzenlenen bir parti.Lütfen saçmalama Zühre."Selin her zamanki gibi bağırarak benim kafamın zonklamasına sebep olmuştu.Yüzümü ekşittim ve kafamı yastığa gömdüm.Selin hala konuşmaya devam ediyordu."Selin daha eve geleli yarım saat bile olmadı.Ve ben bir ameliyat geçirdim,sana bunları hatırlatıyorum.Lütfen biraz dinlenmeme izin ver."Bir yandan konuşup bir yandan da şakaklarımı ovuyordum."Tamam,söz veriyorum elbise giyeceğim.Hem de senin seçtiğin bir elbise.Yeter ki biraz dinleneyim."
"Söz ver."dedi serçe parmağını uzatarak."Söz."dedim bende serçe parmağımı uzatarak."Tamam o zaman sen biraz uyu ama çok uzun sürerse gelip seni uyandırırım ona göre."Kafamı sallayıp "tamam" diye mırıldandım.Odadan çıkmasıyla kendimi uykunun karanlık kollarına teslim ettim.
----------------------
Karanlık ve pas kokan bir yerde sandalyenin üzerinde oturuyordum.Kirpiklerimin üstünde tonlarca yük varmış gibi hissediyordum. Gözlerimi açamıyordum. Sonunda gözlerimi açtığımda hiç şaşırmadığım bir görüntüyle karşılaştım.Etraf kapkaranlıktı.Öyle ki kendi ayaklarımı bile göremiyordum."Sonunda uyandın.Biraz daha bekleyecektim.Eğer uyanmasaydın ben çok güzel yöntemlerle seni uyandıracaktım."Karşımdaki yüzünü seçemediğim adama gözlerimi kısarak baktım.Üstüme doğru gelmeye başladı.
----------------------
Uykumdan terler içinde uyanmıştım.Daha önce hatırladığım an ve şu an gördüğüm rüyayla açıkçası afallamıştım.Benim nasıl bir hayatım vardı böyle? Gördüğüm iki anının da benzerliği iki adamın da aynı adam olmasıydı. Onu bu akşam bulmayı umuyordum.Korkmuyor muydum? Ölümüne korkuyordum.Ama hayatımı böyle geçiremezdim.Ve bütün soruların cevabı o adamdaydı."Sonunda uyanmışsın.Eğer uyanmasaydın benim seni uyandırmak için çok güzel yöntemlerin vardı." Kullandığın cümlenin o cümleye benzerliğiyle bir an titredim."Nasıl yöntemler?" diye sordum titreyen sesimle."Sakin ol Zühre.Sadece üzerine su dökecektim.İyi misin?"diye sordu şüpheyle."İstersen partiyi iptal edebilirim.İyi görünmüyorsun."Selin bunu teklif ettiğine göre gerçekten iyi görünmüyordum sanırım.Ama hayır,o partiye gidip o adamı bulacaktım.Kendini toparladım ve yataktan sıçrayarak kalktım."Hayır,iyiyim.Ben kısa bir duş alacağım,sen elbiseyi getir."
Ben banyoya doğru ilerlerken Selin arkamdan bağırıyordu."Bir kaç seçenek var.Hepsini getiriyorum.Sen aralarından seçersin."Ben de karşılık olarak ona "tamam" diye bağırdım.
Yaklaşık 10 dakika sonra neredeyse koşarak sudan çıktım.Suyu sevmiyordum,bende kaçma isteği uyandırıyordu.Bunun da önceki yaşadıklarımla ilgiliydi sanırım.Kafamı sallayarak düşünceleri kafamdan uzaklaştırdım.Şu an tek odaklanmam gereken şey o adamı bulmaktı.Buharlaşmış aynayı elimle sildim.Kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü normal bir kızdım. Dış görünüş olarak beni diğer kızlardan ayıran bir özelliğim yoktu.Kendime kendime boşver diye mırıldandım.Şu an umrumda olan son şey dış görünüşümdü.
Odaya girmemle "Selin!" diye bağırmam eş zamanlı oldu.Ben seçenek olarak birkaç elbise sanıyordum.10 tane elbise değil! "Ne oldu yine?" diyerek bir elinde tarak diğer elinde ayakkabısını elinde tutarak içeri girdi.Ve sonuç olarak tabi ki de yere düştü.Yanına gidip onu yerden kaldırdım.Burnunu ovuyordu."Selin burada neden 10 elbise var?"diye sordum."Seçemedim." diye mırıldandı."Tamam,tamam" diye mırıldandım."Ben hallederim,sen git hazırlan."
Odadan çıkmasıyla kendimi elbiselerin üzerine attım.Ben hangisini giyecektim şimdi! Selin yan odadan bağırdı."Bu arada 1 saatten az zamanın kaldı."Kafamı yastığa gömerek çığlık attım.
---------------------
Sonunda hazırlanabilmiştim. Çok az makyaj yapmıştım. Hatta yakından bakmadığınız sürece farkedemezdiniz.Elbise olarak da -kesinlikle en zorlandığım kısım burası olmuştu- şarap kırmızısı,düz ve belden oturtmalı bir elbise giymiştim.Altıda pileleri vardı ve eteği boldu.Tek detayı yaka kısmındaki işlemelerdi. Saçlarımı da düzleştirmiştim.Ve sonuçta hazırdım ve daha 10 dakikam vardı.Selin'in ne yaptığına bakmak için odasına girdim.Keşke girmeseydim.Girmemle yüzüme bir elbisenin fırlaması bir olmuştu.Hemen kapıyı kapayarak kendimi dışarı attım ve Selin'e seslendim."Hazır olunca aşağıya gel."Cevabını beklemeden aşağıya indim ve kendi kendime mırıldandım."Evi keşfetmenin zamanı geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜNDEN KALANLAR
Novela JuvenilGenç kız üzüntüyle başını ellerinin arasına aldı. Bu durumdan nasıl kurtulacağını düşünüyordu. "Biliyorsun." dedi içinden bir ses. "Biliyorsun ama yine de kaçıyorsun." Evet, biliyordu. Adı gibi emindi ki(!) onu durumdan kurtaracak tek kişi oydu. Ke...