2

411 14 1
                                    

Abigail

S plnýma rukama přijdu domů a nohou za sebou zabouchnu dveře.
V rukách nesu krabičku se zbylými zákusky z práce a tašku s menším nákupem.

,,Ahoj!" S úsměvem vykřiknu do našeho domu a hned zamířím do kuchyně.

,,Ahoj." Usměje se můj o čtyři roky starší bratr Sam a hodí nakrájené jahody do mixéru.

Položím tašku i krabičku na linku a začnu vytahovat nákup.
,,Za hodinu přijedou rodiče a půjdeme k tetě May a strejdovi Tomovi na večeři,takže uvidíš Alexe." Výsměšně se na mě podívá.
Ví,že Alexe nesnáším,ale furt o něm musí mluvit.

Otráveně protočím oči. ,,Stejně tam jdu jen kvůli Chloe a rodičům." Strčím moje bez laktozové nanuky do mrazáku.

,,Nelži Abigail.A máš si vzít šaty." Uculí se.
Otočím se k odchodu a než odejdu ukážu mu vztyčený prostředníček.

Musím se připravit a budu muset najít nějaké šaty.
Rozpustím si vlasy a otevřu skříň.
Nejsem moc na šaty,takže jich nemám moc,ale myslím,že něco najdu.

Projedu všechny ramínka očima a jedny vytáhnu.Jsou to tmavě šedé obtáhlé šaty s ramínky.
Jo tyhle si vezmu.
Ne,že bych se chtěla někomu líbit,ale dlouho jsem je na sobě neměla.
Sundám je z ramínka a hodím na postel.

Když se budu muset chystat zavolám Chloe.
Vytáhnu telefon z tašky a vytočím její číslo.Po třech pípnutí se ozve její hlas.

,,Ahoj,chceš si postěžovat na to proč musíš jít k nám na Alexovu oslavu?" Zasměje se.

,,Haha Chloe,vážně vtipný." Pousměju se.

,,Už si nachystaná?" Zeptá se Chloe.
,,Chystám se." Vezmu hřeben a učešu si vlasy.
Normálně bych si je asi navlnila,ale měla jsem cop,takže už jsou vlnité sami.
,,To je dobře a já musím jít pomoct mamce.Těším se na vás.Pa."
,,Pa." Usměju se a zmáčknu červené tlačítko abych ukončila hovor.

Sednu si ke kosmetickému stolku a z šuplíku vytáhnu tvářenku. Trošku si jí dám na líčka a nanesu na oči ještě trochu řasenky.Jsem hotová.

Sejdu schody a sednu si do obyváku na sedačku.Projíždím sociální sítě,protože dneska ještě nebyl čas a u toho hladím ležící Kitty po zádech.Uslyším,jak se odemykají vchodové dveře,takže rodiče jsou doma.

,,Jsme doma!" Zakřičí máma do našeho domu.
,,Ahoj." Odpovím.
,,Za chvilku budeme vycházet tak na to myslete děti." Upozorní a zamíří i s taťkou nahoru.

Musím ještě Kitty nachystat jídlo než odejdeme,protože až přijdeme bude spát.
Z dolní skříňky kuchyně vytáhnu granule a jídlo.
Dám jí to do misky a uslyším její kočičí krůčky jak míří zamnou. Jak přijde hned se do toho pustí,takže já se můžu jít převlíct.

Z postele vezmu šaty a převleču se do nich.Stoupnu si před zrcadlo a podívám se na sebe.
Musim říct,že vypadám až moc dobře na to,že jdu jen na večeři ke kamarádce.
,,Abi už musíme jít!'' Ozve se z chodby mamka.
,,Jasně,už jdu.'' Nanesu lesk na rty,popadnu kabelku a sejdu dolů.

Všichni už jsou nachystaní a já jako poslední za sebou zabouchnu dveře.Táta zazvoní na zvonek vedle dveří a po asi ani ne 10 sekundách je otevře teta May s jejím hřejivým úsměvem.

,,Ahooj,Ráda vás zase všechny vidím!" Obejme rodiče a pak i mě se Samem.
Je jako naše druhá máma.A ona se k nám chová jako bychom byli její další děti.
Znám se s Chloe a její rodinou od dětství,takže se k sobě chováme jako k rodině.Nejmíň mám teda ráda Alexe,ale jinak je mám ráda.

Jako oheň a vodaKde žijí příběhy. Začni objevovat