Abigail
Právě sedím s Chloe na její posteli a díváme se na film,ale Chloe u toho spí. Pořád mě pálí pusa,měla bych to Alexovi oplatit.
Něco mě napadlo. ,,Chloe." Žduchnu do ní.
,,Co je?" Zvedne hlavu.
,,Zrovna mě něco napadlo." Spiklenecky se na ni usměju.
,,Tak povídej." Zase položí hlavu.
,,Dobře." Sednu si do tureckého sedu a celým tělem se k ní otočím.,,Takže,protože mi Alex udělal co udělat,chci mu to oplatit tím,že bych mu namočila to jeho nový naleštěný auto vodou a pak posypala moukou. Ale potřebuju tvou pomoc aby jsi ho nějak zaměstnala aby nevyšel ven a neviděl mě."
,,Já ti nevím Abi. Rodiče budou zuřit." Nejistě se na mě podívá.
,,Ale nebudou a kdyby jo tak jim to vysvětlím.Chloe prosíím." Pokusím se na ní udělat psí oči.
,,Ach jo,ty víš,že bych pro tebe udělala cokoli.Tak jo." Usměje se.
Moje rty se roztáhnou do šťastného úsměvu a hned ji obejmu. ,,Miluju tě." Mačkám ji v objetí.
Objetí mi oplatí. ,,Já tebe."Potichu vyjdeme z pokoje.Chloe vyjde směrem k Alexovému pokoji a já sejdu schody.
Co nejpotišeji zavřu dveře a běžím k nám. Myslím,že máme ještě nějaké staré mouky,pokud je rodiče ještě nevyhodili.
Otevřu dveře našeho domu. Rychle zkouknu boty jestli je někdo doma,ale naštěstí není.
Doběhnu do kuchyně a pak ještě dál do spíže.
Z nejspodnější police vytáhnu krabici.
Mám je. Vítězně se usměju. Jsou tři to bude stačit.Všechny je vezmu do náruče a zase vyjdu ven.
Doběhnu zpátky k domu mojí mojí nejlepší a jejího otravného bratra.
Alexovo auto stojí vedle domu,takže by mě tu nikdo neměl vidět.Mouky položím vedle auta. Na boku domu mají pověšenou smotanou hadici. Vezmu ji a pustím vodu. Ještě jsem se pro jistotu ohledla okolo sebe,ale vzduch je čistý.
Začnu na auto stříkat vodu a ještě ho celé obejdu,aby bylo mokré ze všech stran. Když usoudím,že je dost mokré vypnu vodu a vezmu jednu z mouk do ruk.
,,Promiň auto,nechci tu mouku na tebe sypat,protože vypadáš jako by jsi právě vyjelo z obchodu." Odmlčím se a pohladím ho po kapotě. ,,Ale tvůj mě hrozně štve a já mu to musím nějak oplatit." usměju se.
Otevřu pytlík mouky a začnu ji sypat všude. Na kapotu,světla a čelní sklo.
Vezmu další dva pytlíky a vysypu je na zbytek auta. Doslova všude.Když mi mouka dojde odstoupím od auta a celé si ho prohlédnu jestli je mouka všude. Když jsem se svým dílem spokojená,vyhodím prázdné sáčky do popelnice a zamířím zase k nám.
Zabouchnu dveře našeho domu a vyzuju si boty.
,,Jsem doma!" Křiknu když uvidím rodičů boty jako znamení,že už jsou doma.,,Ahoj zlato,pojď prosím sem za námi." Zavolá na mě máma z kuchyně.
,,Už jdu." Zamířím za nimi.Rodiče sedí v stolu a rozpačitě se na mě dívají.
Znervozním. ,,Co se stalo?" Sednu si naproti nim.,,Abigail,víme,že se ti to nebude líbit,ale už jsme se rozhodli."
,,Co? Já to nechápu." Položím si ruce do klína.
,,Jak víš zítra jako každý rok máme odjíždět na chatu,ale tento rok nejede Sam ani Chloe,takže si myslíme,že by to pro tebe a Alexe nebylo ono. Takže by jsi zůstala s Alexem tady a byli by jste tady u nás sami. Všimli jsme si,že se pořád jako v dětství nemusíte,tak by jste se třeba udobřili a nebyli nepřátelé.Alex stejně musí psát nějakou práci do školy,takže by s námi stejně nejel." Máma se povzbudivě usměje.
Myslím,že nemůžu dýchat. Jen na ně prázdně hledím.
,,Prosím ne." Vydám ze sebe přiškrceně.
,,Prosím můžu jet s vámi aspoň já? Vyprosila jsem si u Lei dva týdny volna abych mohla jet."
,,Zlatíčko,chceme aby jste spolu všichni vycházeli a už jsme se rozhodli.Je to pro vaše dobro. May a Tom to Alexovi dnes řeknou taky. To je všechno."
Beze slova sesednu ze židle a vyjdu schody do pokoje. Sednu si na postel hned vedle ležící Kitty.
,,Co mám dělat Kitty?" Pohladím ji po hlavě.
,,Já to tady s ním tak dlouho nevydržím a navíc dva týdny." Skloním hlavu.Potřebuju se nějak odreagovat. Vezmu moji rozečtenou knihu z nočního stolku,lehnu si na postel a otevřu ji.
Snažím se soustředit na to co je v té knize vůbec děje,ale nemůžu se soustředit. Zase knihu zaklapnu a zvednu se z postele. Půjdu si zaběhat,protože to určitě pomůže.
Obleču si černé legíny a bílé triko.Vlasy si svážu do vysokého culíku. Popadnu telefon a seběhnu dolů.
V kuchyni si vezmu müsli tyčinku a rodičům v obýváku řeknu,že si jdu zaběhat. U dveří si nazuju moje běžecké boty a vyběhnu po cestě k menšímu lesíku.
Alex
Doprdele.
Právě jsem se dozvěděl,že celé dva týdny budu muset být s ní v jednom domě.
Proč?Aby jsme si otužili vztahy?Blbost.Těšil jsem se,že budu chodit na párty a mít klid,ale místo toho budu muset hlídat otravnou kamarádovu sestru.
Zvednu mobil z postele a otevřu zprávy.
Kaden mi ráno psal jestli nechci na tu párty jak mě na ni zvala i Rebeka.Odmítl jsem,protože teď pít nemůžu kvůli zápasu.Ale myslím,že tahle situace potřebuje alkohol.Hodně alkoholu.
Vyťukám zprávu.Alex: Dobře,nakonec přijedu.
Kaden odepíše okamžitě.
Kaden: Já to věděl. Už jsem ti taky objednal nějakou roštěnku.😈
Na to už neodepíšu,ale převlíknu se do černých kraťasů a šedého trika.
Sejdu schody a potichu projdu kolem obyváku aby mě rodiče neslyšeli.
Zavřu dveře a jdu k autu.Vytáhnu si klíče s kapsy,abych mohl odemčít,ale jakmile zvednu hlavu a podívám se dopředu pootevřu pusu.
To.si.ze.mě.děláš.srandu.
Abigail.
Moje auto bylo úplně celý bílý.Přistoupím blíž a zjistím,že je to mouka s vodou?Asi.Zajímalo by mě kde na tyhle nápady chodí. Kdy to ale udělala.
Aha tak proto byla Chloe u mě v pokoji. Pořád v tom jedou spolu. Že mě to nenapadlo.
Vezmu hadici a pustím ji na plný proud.Voda naštěstí hned začne smývat všechno s povrchu auta.
Když všechno smyju hadici zase uklidím,odemču auto a nastoupím.
Vyjedu na cestu a po chvilce zpoza rohu nějaké vyběhne Abigail.
Když si uvědomí,že jsem to já,zastaví a celou dobu co projíždím se mi dívá do očí.Projedu a ještě se podívám do zpětného zrcátka.Chvilku se ještě dívá za mým autem,ale pak se otočí a běží dál.
Vyjedu z ulice na silnici a mířím k Danielovi.Dojedu na příjezdovou cestu,vypnu motor auta a vystoupím.
Otevřu odemčené dveře velkého domu a vejdu.
Kaden je hrozný děvkař ve škole a jeho rodiče jsou strašně zazobaný,ale kámoš je dobrej.,,Zdar,kámo." Pozdravíme se s Kadenem když mu právě sedí na klíně,nějaká prostitutka.
,,Jak to,že tu máš párty?" Povytáhl jsem obočí a sedl si do křesla naproti tomu jeho.
Kaden tu párty vůbec nemíval kvůli rodičům.,,Rodiče jsou celej víkend pryč." Podívá se jiným směrem,mávne a pak ukáže na mě.
Podívám se taky tím směrem a kouknu se na stoupající holku z gauče v nějakých hodně krátkých mini šatech. Přijde ke mně a sedne si na mě obkročmo.Chytnu ji pevně za zadek a ona vzdychne. Nakloní se ke mně a usměje se. ,,Líbíš se mi." Začne mě líbat na krku a nasávat mi tam kůži.
Moc se omlouvam ze dlouho nebyla dalsi kapitola ale nebyl cas.😁
ČTEŠ
Jako oheň a voda
RomansaJsou jako oheň a voda. On jako oheň a ona jako voda. Úplné protiklady. Nepřátelé. Ale i přesto je k sobě něco táhne. Když se na začátku prázdnin Alex objeví zpátky ve městě,Abigail z toho není zrovna nadšená. Najednou je všude a má potřebu ji pořád...