Abigail
Probudí mě slunce,které mi svítí do obličeje.
Promnu si oči,sednu si a rozhlédnu se po pokoji.
Oči mi spočinou na velké osobě v mém křesle u okna.Udivením pootevřu pusu.Pod hlavou má polštář asi z jeho pokoje a sedí vážně nepohodlně.Potichu si sednu na okraj postele a vzpomenu si na včerejšek. Jak jsem mohla chtít aby semnou spal v posteli. Položím si ruku na čelo.Jak jsem mohla být tak pitomá.Je dobře,že si lehnul jinam.
No teda jestli se jeho poloze ve křesle dá říct ležení.
Znovu se na něj podívám a na to si rychle stoupnu,protože vypadá,že se každou chvilku probudí.Rychle si ze šuplíku vezmu tepláky a nějaké triko.
Skočím do koupelny se přvléknout,vyčistit zuby a vlasy si sepnu skřipcem.Sejdu dolů pi schodech a první co vidím je Bali s vrtícím ocasem naproti mně.Usměju se a hned jí jdu otevřít skleňené dveře na zahradu na kterou s radostí vyběhne.
Jakmile se vrátím přiběhne Kitty a vyskočí s kuchyni na linku.Vytáhnu ze skřínky dvě velké misky pro Bali a položím je hned vedle těch Kitty. Oboum holkám nasypu jídlo a potom se dám na to moje. Nebo naše? Nevím jestli mu mám taky nachystat nebo ne. Ale měla bych za to jak se včera zachoval a navíc tu s ním budu dva týdny bydlet.
Na pánev rozklepnu několik vajíček a míchám dokud nejsou hotová.Přendám na dva talíře a k tomu nakrájím zeleninu. Jednu porci nechám na stole a tu druhou si vezmu do obyváku,protože stejně se nahoře ozývají zvuky,takže je určitě vzhůru.
Zapnu si televizi a natáhnu se na sedačku. Zachvilku už je v obyváku Alex s mým jídlem v ruce.Chci pokrčit nohy,aby si mohl sednout,ale on mi je jednou rukou chytne a když si sedne položí si je na stehna. Překvapením vykulím oči,ale on se na mě ani nepodívá a jen sleduje televizi.
Hrozně ráda bych se soustředila na televizi,ale hrozně mě znervózňují moje nohy na něm.
Každý jeho pohyb mě znervózňuje a hlavně nechci mluvit o včerejšku proto se ani nehnu,abych neupoutala jeho pozornost.,,Děkuju za snídani." Promluví najednou.
,,Nemáš zač." Pípnu.
,,Stalo se něco?" Uchechne se,položí dojezený talíř na stůl a poprvé za tohle ráno se na mě podívá.
,,Ne." Rozpačitě se podívám někam pryč.
On jen kývne hlavou a otočí se zpátky na televizi.,,Nebudeš mluvit o včerejšku?" Zvednu obočí.
,,Ne,měl bych?" Zase jeho oči spočinou na mně.
Trochu zavrtím hlavou. ,,Děkuju.",,Počkej jak si vůbec věděl,že ta snídaně je tvoje?Co když byla pro mě?" Zeptám se po chvilce.
,,Protože bys mi určitě taky nachystala,když tu teď bydlíme spolu,že?" Položí mi ruku na kotník a já i přes tepláky cítím na kůži jeho hřející prsty.,,Hmm." Zaraženě ze sebe vydám,protože myslím,že teď zrovna nejsem schopná víc mluvit.
•••
Konečně jsem od tamtud zmizela. Když měl svou ruku pořád na mé noze byla jsem jako v tranzu,ale zachvilku jsem se stejně zvedla a šla do pokoje a teď sedím na posteli a dívám se na Oliviinu zprávu.,,Ahoj,nechceš dneska někam ven? Třeba na párty? Začíná v 21:00 u Noaha."
Usměju se a hned odepíšu,že přijdu.
Lehnu si na postel a z police vedle mě vytáhnu jednu z mým knih.Alex
Sednu si do auta a nastartuju. Musím ještě zařídit nějaký věci kolem zápasu a trénovat,takže jedu za Michaelem. Což je můj trenér a dlouholetý kamarád.
ČTEŠ
Jako oheň a voda
RomanceJsou jako oheň a voda. On jako oheň a ona jako voda. Úplné protiklady. Nepřátelé. Ale i přesto je k sobě něco táhne. Když se na začátku prázdnin Alex objeví zpátky ve městě,Abigail z toho není zrovna nadšená. Najednou je všude a má potřebu ji pořád...