Alex
Unaveně otevřu oči a zvednu hlavu z polštáře,abych se podíval kde jsem.
Doma ne. Jsem u Kadena doma v jednom z jejich pokojů pro hosty. Ani nevim jak jsem se sem dostal.
Zase oči zavřu a hkava mi zase klesne mi zase rychle klesne na polštář. Hrozně mě bolí hlava.Vedle sebe ucítím nějaký pohyb,tak tím směrem otočím hlavu a trochu otevřu oči. Uvidím,ale jen blonďaté vlasy na polštáři.
Dobře,tak to bych měl jít. Sednu si na kraj postele a všimnu si oblečení na zemi. Seberu moje triko a obleču se ho.Tak to udělám i s ostatním oblečení,vezmu telefon z nočního stolku a vyjdu z pokoje. Všichni ještě spí. Zamířím ke vstupním dveřím a zmizím z domu.
Nasednu do auta a ještě zkontruluju telefon.
Tři zmeškané hovory od mámy.
Strčím ho do kapsy a rozjedu se.•••
Když přijíždím k domu všimnu,že stojí u jejich auta a dávají tašky do kufru. Zastavím,vypnu motor a vystoupím.
,,Kde jsi byl?" Zvedne máma obočí když k nim dojdu.
,,U kamaráda,Chloe je už pryč?" Strčím si ruce do kapes.
,,Jo a my taky pojedeme." Usměje se silně mě obejde.
,,Potom si sbal a běž za Abigail,její rodiče nechcou aby byla sama."
,,Jasně." Taky ji obejmu.Máma se odtáhne a teď mě zase obejme táta.
,,Hlavně na ni buď hodný."
,,Já vždycky." Usměju se,táta se odtáhne a oba s mávnutím nastoupí do auta.Až teď si všimnu,že Abigail se taky loučila se svými rodiči,ale ti teď odjeli spolu s mými.
Teď kouká mým směrem. Dlouho si koukáme do očí,Abigail se otočí a vběhne do domu.
Abigail
Domem se ozve zvuk zvonku. Líně se zvednu z gauče a velmi pomalým pohybem se došourám ke dveřím.
Odemču a pomalu otevřu dveře.
Předemnou se najednou tyčí vysoká postava muže s očima přímo na mě.Alex
Abigail předemnou stojí v bílých pyžamových kraťasých a světle růžovém triku.
,,Ahoj,Krásko."
,,Ahoj."
Nevypadala zrovna nadšeně,ale upřímně já bych byl nejradši taky úplně jinde než zrovna tady.Dívala se na mě a na chvíli se jí rozšířily zorničky. Měl jsem na sobě šedé tepláky a černé uplé triko,které obtahovalo moje velké a svalnaté tělo.
Potom co si sem odnesu věci jsem si chtěl jít zaběhat s Bali.Přes rameno mám ještě přehozenou tašku s věcmi.Když si uvědomí,že zírá na moje tělo,rychle sklopí oči na moje běžecké boty. Poodstoupí od dveří abych mohl jít dovnitř.
Abigail
Alex zavře,položí svou tašku na zem a přistoupí ke mě.
Jen co vstoupil do domu začala jsem mít pocit,že mi vzal všechen prostor.Nevím jestli je to tím,že je skoro o dvě hlavy větší nebo je až moc blízko.,,Jak tě to napadlo mi posypat auto moukou." Nakloní se nade mě a přimhouří oči. Zatají se mi dech.
,,Nevím asi jsem vynalézavá." Rozpačitě pokrčím ramena.
,,Hm." Uchechtne se a zase popadne tašku.
ČTEŠ
Jako oheň a voda
RomanceJsou jako oheň a voda. On jako oheň a ona jako voda. Úplné protiklady. Nepřátelé. Ale i přesto je k sobě něco táhne. Když se na začátku prázdnin Alex objeví zpátky ve městě,Abigail z toho není zrovna nadšená. Najednou je všude a má potřebu ji pořád...