Abigail
Myslím,že slyším můj budík.V duchu doufám,že se mi to jen zná a já můžu ještě spát.Přetočím se na druhou stranu a pokouším se spát dál,protože se mi teď vážně nechce vstávat.
Ten zvuk pořád trvá a já už nemůžu usnout.Po chvilce někdo zaklepe na dveře a otevře dveře.
,,Abi,zvoní to tu po celém domě."
Dolehne ke mně mamčin hlas.
Zamručím a přetáhnu si peřinu přes hlavu.Zvuk utichne,protože už to můj budík vzdal.Ale za chvilku začne zvonit zase.
,,Měla bys vstávat,jinak nebudeš stíhat." Promluví ke mně znovu mamka.
,,Já vím." S pootevřenýma očima se na ni podívám.
Má na sobě šaty,které nosí do práce a vlasy má v ulízlém drdolu.Vypadá dobře.
,,Ty jdeš taky do práce?" Tázavě zvednu obočí.
,,Jo,jdeme s taťkou oba.A budeme tam až do večera,tak máš buď jídlo v lednici nebo si něco uvař." Usměje se.
Kývnu na souhlas.,,Už musíme,tak neusni." Mrkne a zavře.
,,Neboj se" Odpovím i když vím,že už mě neslyší.
Unaveně se posadím na kraj postele a se zívnutím si protřu obě oči.
Vezmu z nočního stolu mobil,vypnu budík,aby už znovu nezvonil a zkontroluju zprávy.
Jedna je tam od Chloe.
Mám pro tebe překvapení.😃Doufám,že se ti bude líbit.
Chloe má pro mě pořád nějaké překvapení.Někdy jsou lepší a někdy horší.
Jednou když nám bylo 7 dala mi jen tak myš jako "dárek". Nesnáším myši. Takže jsem začala šíleně křičet a ona ji musela do toho obchodu další den vrátit.
Strašně se myší bojím a taky pavouků a ona to ví,ale musela si ze mě udělat srandu.Nad tou vzpomínkou se pousměju.Ráda na to vzpomínám i když v té době bych byla spíš znechucená.
Ještě se podívám do rohu displeje a zjistím,že mám ještě půl hodiny a je sobota takže vážně musím do práce.
Pracuju v takové nové roztomilé kavárně na náměstí. Včera skončila škola a jsou konečně letní prázdniny.
Když jsem chodila do školy byla jsem v práci asi dvakrát nebo třikrát,ale o prázdninách tam budu muset být skoro pořád.Postavím se a zamířím do koupelny.
Zajdu si na záchod a umyju si obličej.
Pak si ještě vyčistím zuby,protože se nasnídám až v práci.Z taštičky,kterou mám na umyvadle vytáhnu korektor a trochu si ho dám do oči.Zapracuju,štětcem dám trochu pudru a nanesu řasenku.
Ještě si učešu vlasy a pak je spletu do copu aby mi nelezly do očí.Moc se nemaluju,jen na akce nebo když jdeme s Chloe na párty.Ale do školy a práce se maluju jen trochu, protože nikdy nestíhám.
Vyjdu z koupelny do pokoje a ze skříňe vytáhnu černé legíny a černý top,protože budu mít stejně v práci zástěru.
Převleču se,navléknu si svoje náramky.Každý má nějakou vzpomínku.
Pár jich mám od různých kamarádů a taky z dovolené.Vezmu ze stolu kabelku kam ještě dám mobil jinak všechno ostatní věci už mám vevnitř.
Ještě než vyjdu ze dveří pohladím Kitty po hlavičce.Kitty je moje kočka už 3 roky,našla jsem ji jednou po cestě ze školy u popelnic.Od té doby u mě zůstala.Byla úplně špinavá a plachá,ale já ji umyla a teď se mazlí skoro s každým.
ČTEŠ
Jako oheň a voda
RomanceJsou jako oheň a voda. On jako oheň a ona jako voda. Úplné protiklady. Nepřátelé. Ale i přesto je k sobě něco táhne. Když se na začátku prázdnin Alex objeví zpátky ve městě,Abigail z toho není zrovna nadšená. Najednou je všude a má potřebu ji pořád...