12.Bölüm

51 27 4
                                    

Yeni bölüme HOŞGELDİNİZ⚜️

Bu bölüm diğer bölümlere nazaran biraz daha sakin olacak⚜️

Herkese iyi okumalar⚜️

~Nişan~
3 hafta sonra

"Mert indir beni, ben kendim yürüyebiliyorum!"

"Hiç inatlaşma indirmeyeceğim"

"Doktor sadece ağır kaldırmasın dedi yürümesin demedi"

"Doktorları sevmediğimi söylemiş miydim?"

Tam 3 haftadır Mert her yere beni kucağında taşıyor ayağımın yere değmesine asla izin vermiyordu. Efsun'un isteme günü hastaneye gittiğimizde 3 kişilik bir aile olacağımızı öğrenmiştik.Mert benim tek ailem,biz 2 kişilik bir aileyiz diye düşünürken 3 hafta önce anne baba olacağımızı öğrenmiştik.Ailemize küçük bir üye ekleniyordu ama bunu şimdilik sadece Mertle ben biliyorduk.Herkes nişandan sonra öğrenecekti.

Endişelerim vardı.Hem bizim hem de çocuğumuzun geleceği için endişelerim vardı.Bir yandan Deniz bir yandan Fehmi belası başımızdayken hamile kalmak ne derece doğruydu bilmiyordum.
Evet anne olmayı herşeyden çok istiyordum ama başımızda bu olaylar varken onu koruyamayacağımdan korkuyordum.

"Abi bıraksan mı artık yengeyi"

"Evet Mert bırak artık beni"

"Yiğit sen abime söyleneceğine biraz örnek mi alsan acaba"

"Bir günde tripsiz geçse şaşarım ya.Bebeğim bekle"

Mertle aşağıya kahvaltı yapmak için inmiştik.Bugüne kadar Fehmi ve Denizin bir çok deposunu basıp yerle bir etmiştik.Geriye büyük 4 depo bide kaldıkları yer kalmıştı.Bütün depoları Efe abiyle babam basmışlardı.Mert bizi korumak için yanımızda kalıyordu böyle olmasını babam istemişti.Yiğit'in zaten baskınlara gitmesi yasaktı.Onun görevi Efsunu korumaktı ve bu görevden gayet memnun görünüyordu.

Bugün yurtdışından gelecek Yiğit'in adamları ile babamgil kalan 4 büyük depoyu basacaklardı ama bu 4 depodan 2 tanesini bomba yoluyla patlatmıştık.Kalan 2 depoyu da basmak için babamgil yola çıkmışlardı.Biz bunları yaparken Deniz gilde boş durmamışlardı.

Bizim en büyük bilgisayar depomuzu basmışlardı.Benim Melisa'nın ölüm anını izlediğim yer altı mekanımızı yerle bir etmişlerdi.Kurşun geçirmez yeri bildikleri için gizlice içeriye sızıp çipli bombayla heryeri kül etmişlerdi.
Artık eskisinden çok daha yavaş yerlerini tespit ediyorduk.Bir kaç kere bomboş kırsal bir alana da baskına gitmişlerdi ve ayrıca da Fehmi kirli çıkıydı mekanlarını bu kadar kolay bastırmazdı.Mutlaka bu işte bir pislik vardı.Fehmi asla kuralına göre oynamazdı oyunu.

Kuralına göre oynuyor veya oynamıyor fark etmez.Alınması gereken bir intikamım vardı ve ben onu elinde sonun da alacaktım.

Yurt dışına kaçmalarına karşıda yurtdışında Yiğit'in ailesi tedbir almışlardı.Yiğitle Efsun yurtdışında tanışmışlardı.Yiğit aslen İngiltereliydi.
Efsunla Yiğit aynı okula gidiyorlarmış.
Efsun,Yiğiten hoşlandığını arkadaşlarına anlatınca bunuda Yiğit duymuş ve Efsuna çıkma teklifi etmiş.
Türkiye'ye geldiğinde de müslüman olduktan sonra Efsunu istemeye gelmişlerdi.En azından ben böyle biliyordum.

Mertle ben balkonda kahvaltı yaparken Yiğit, Efsun'un gönlünü yapmaya çalışıyordu.Efsun yine bir bahane bulup Yiğit'e trip atmışlardı.
Efsuna sorduğumda da bugün dışarıya çıkmak için Efsun mavi crop giyiyormuş ama Yiğit'in mavi gömleği kirliymiş.Bütün olay buydu.Allahtan Mert'in gömleğinden giydi de sorun çözüldü ve beraber kahvaltı yaptık.

İNTİKAM MELEĞİ (TAMAMLANMIŞTIR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin