~Motor Yarışı~
"Atların neden 4 ayakları var?"
"Denge sağlayabilmeleri için"
"Senin evin var mı?"
"Kaç tane istiyorsun?"
"Sen zenginsin o zaman, evlenelim mi?"
"Evlenelim gülüm evlenelim ama mümkünse sen narkozun etkisinden çıkınca evlenelim."
"Açelya'nın kardeşi var mı?"
"Açelya'nın kim olduğunu bilmeden başıma bide kardeşi çıktı,"
Ben kimim bilmiyorum neden buradayım bilmiyorum.Yanımda ki adamı sorarsanız bana gülüm diyor, anladığım kadarıyla zenginmiş iyi birine benziyor ama tanımıyorum.
Tek bildiğim şey çok fazla uykumun olduğu birde deliniyormuş gibi acıyan karnım.Uyumak istiyorum ama bu adam bırakmıyor ki uyuyayım sürekli elimi tutuyor ve öpüyor tanımıyorum seni diyorum ben seni tanıyorum yetmez mi diyor.
Daha fazla dayanamayacağım uykunun ellerine kendimi bırakacağım uyandığım da bu adamın kim olduğunu öğrenip teşekkür edip buradan gideceğim.
⚜️⚜️⚜️
Gözlerimi yavaş yavaş aralamamla sağımda ki koltukta oturan Mert'i görmem bir oldu.Bana ne olmuştu bilmiyordum.En son hatırladığım Melisa'yı,Deniz'in öldürmemiş olmasıydı.Aslında Deniz öldürmüştü ama ölüm emri aldığı için öldürmüştü.Tabi ki benden almak istediği intikamı da buna eşlik etmişti.
Arabada hastaneye gelirken Mert'e anlatmaya çalışmıştım ama o benim Deniz hakkında konuşmamı istemiyordu.Haklıydı başımıza ne geldiyse onun yüzünden gelmişti.
Artık adını tarihe gömmek istiyordum ama olmuyordu geçmişimin acı gerçekleri peşimi bırakmıyordu."Sevdiğim"
"Gülüm,şükür narkoz etkisinden çıktın."
"Niyeymiş o narkozlu halimi sevmiyor musun?"
"O nereden çıktı şimdi.Narkoz etkisinde beni tanımaman beni deli ediyor o kadar,"
"Gülüm sana bir soru soracağım ama bana doğru cevap vereceksin"
"Ben sana istesemde yalan söyleyemem ki"
"Açelya kim ve niye hep narkoz etkisinde olduğun da onun adını sayıklıyorsun?"
Mert'in böyle bir soru sorması karşısında afalamıştım.Bu soruyu beklemiyordum.2 kere narkoz almıştım.Mert'in söylediğine göre narkoz etkisinde sürekli Açelyayı sayıklamıştım.
"Açelya...Açelya rüyalarımda ki küçük kız çocuğu.Ne zaman başıma bir iş gelse veya kendimi kötü hissetsem rüyamda Açelyayı görüyorum.
"Bana korma Gizem ben burdayım"
Tarzı bir şeyler söylüyor,""Ne zamandır oluyor?"
"İlk içtiğim günden beri oluyor ama bu son bir aydır daha da sık görmeye başladım."
Gözümden süzülen yaşlara engel olamıyordum.Mert göz yaşlarımı silip sorgulayan gözlerle bana bakıyordu.
Bir yandan da neden ağladığımı anlamaya çalışıyordu."Devamında da ne oluyor peki?"
"Açelya karanlığın içine gidiyor ve Açelya'nın bağırma seslerini duyuyorum.Benden yardım istiyor ama ben ona yardım edemiyorum."
Son sözümün ardından gözyaşlarım daha hızlı akmaya başlamıştı. Kontolümün dışın da akıyorlardı.
Açelya kimdi ve ne ara ona bu kadar bağlanmıştım bilmiyorum.
Mert'in anlattıklarımı garip bir şekilde karşılayacak diye düşünürken, Mert sanki birşeyleri çözmeye çalışıyormuş gibi bir havası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM MELEĞİ (TAMAMLANMIŞTIR)
أدب المراهقينHer şey normal giderken kız kardeşiniz ölse nolur?⚜️ ------------------------------- Gözlerimi silah sesiyle aniden açtım. Geceyi yıkık dökük bir barakada geçirmiştim.Köpek ve Kurt sesleriyle uyumuştum.Şimdide kurşun sesiyle uyanmıştım.Denizin beni...