tek senin mi babandı?

83 7 46
                                    

YORUM ARKADASLAR YORUM!

...

"Hadi gel"

Çiçekçiye giderken biraz sohbet etmiştik. 4 yıl dile kolaydı.

"Hanımcı olmuşsun iyice"

"He valla"

Güldük seslice. Uzun zaman olmuştu sohbet etmeyeli, baya şey kaçırmıştık.

"Yani şimdi Gece birinden hoşlanıyor öyle mi?"

"Evet, iyi çocuk hoşlandığı kişi"

"İyiymiş, benimkine de alalım bir şeyler sever yengen"

Koca bir kahkaha attım ve orkidelere yöneldim.

"Bunlardan al kadınlar seviyor bunları, yani derem demişti..."

"Yok mu senin manita falan?"

"Var aslında... Sadece gecelik gibiydi ama duyguluydu..."

"Oğlum ne ara büyüdün de gecelik ilişki yapacak yaşa geldin?"

Burukça gülümsedi. Oda yaşlanmıştı aramızda 5 yaş vardı o 24 yaşıdaydı geçen yıl olmuştu düğün. Gitmemiştik....

"Tekrar mı yapsak düğünü"

"Yok be, gerek yok... İstanbul'a gelsenize?"

"Yok oğlum napcaz orada kurulu düzen var burada dükkan var, yengen hamile"

"Ne!?"

"Ana söylemedim mi layn sana"

"Yok söylemedin valla"

Yiğenim olacaktı, amca olacaktım ve haberim dahi yoktu....

Gerek miydi bu kadar uzaklığa? Gerek var mıydı bu denli uzak kalmaya? Gerek var mıydı anneme anneanne olacağını dahi söylememeye?

"Anneminde haberi yok...."

Üzgün mırıltılar çıkarttım. Aramızın bu denli bozulması yanlıştı, çok yanlıştı.

"Seviyorum lan seni"

"Bende seni seviyorum Melih abicim özür dilerim ama babam ölüm döşeyindeyken gelmediniz neden? Niye lan hala anlamıyorum? Canım yanıyordu ama beni tek bıraktınız amına koyayım!"

"Bilerek mi yaptık amına koyayım! Bilerek mi yaptık! Haberimiz dahi yoktu! Aramak aklınıza geldi mi hiç?!"

"Gelmedi! Ne kadar canım yanıyordu haberin var mı!?"

"Tek senin baban mıydı? Tek senin mi baban ölüm döşeyindeydi? Ha!"

"Özür dilerim lan özür dilerim! Bilerek mi yapıyorum anasını satayım!"

Ağlamaya başladım hafif hafif. Çok kötü kardeşlerdik ikimizde ama kardeştik işte. Yanıma gelip gözlerimi sildi ve bana sarıldı.

"Ağlama lan ağlama kardeşimsin benim kıyamıyorum lan!"

Kalbimde hep bir boşluk vardı. Abimdi o boşluk, o hep bir boşluktu benim için...

...

Kısaydı diğer bölüm gece'ye geri dönüyoruz ama melihten kısımlar olacak

Günün ikinci bölümü falan🤙😎(havlı emoji)

Neyse yorum istiyor aşk istiyorum!

imamın oğlu | BxB texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin