park

137 16 43
                                    

"Anne? Baba annem nerde? Neden bana yaklaşıyorsun?"

Gece kendine doğru gelen babasına haykırıyor bağırıp çağırıyordu. Babası ise gözü dönmüş şekilde üzerine yürüyordu.

Küçüktü, daha 10 yaşındaydı. Yaşı küçük olmasa bile babasını itebilecek bir kas gücü hiç olmamıştı.

"Baba yapma nolur! Lütfen dur artık!"

Gece sadece bir kere tek başına yatmak istemişti, ve bunlar olmuştu. Babası hem her yerine dokunuyor hemde ona vuruyordu.

İstemiyordu böyle bir şeyi. Kim isterdi ki babasından korkarak geçen bir çocukluğu. Annesinin her gece yanında yatmasının sebebini o gece öğrenmişti.

Yataktan zıplarcasına kalktım her yerim su içindeydi. Melih beni sakinleştirmek istercesine saçımı okşuyor ve her şeyin yolunda olduğunu fısıldıyordu.

"İyi misin? Gece? İyi misin yavrum?"

"E-evet bana su getirebilir misin?"

Başını sallayarak ayaklandı. Oturur pozisyona geldim ve dirseklerimi dizlerime yasladım. Başımı ellerim arasına alarak gördüğüm rüyayı düşündüm.

"Kes şunu beynim kes şunu kes şunu..."

Acıtıyordu ne zaman o geceyi düşünsem acıtıyordu. Babamın o günkü davranışları bende tranvaya sebep olmuş ve bir daha asla geçmemişti.

"Gel tamam sorun yok..."

Melih'in rahatlatıcı sesi kulaklarımda yankılandığında göz yaşlarıma engel olamadım; tıpkı babama olamadığım gibi.

"Senin suçun değildi..."

Melih bana sımsıkı sarılırken bende onun tişörtünü ıslatıyordum.

"Derem nerde?"

"Nereden bileyim neredeyse yok oldu gene"

Onaylayan mırıltılar çıkardım. Derem bizim üçüncü tekimizdi. Genelde yok olur ve uzun süre gelmezdi. Babası o doğmadan önce ölmüş annesi ise doğum sırasında ölmüştü.

Bizimle büyümüş çoğu şeyi bizimle tanımıştı.

"Arasana belki bir şey olmuştur?"

"Yok sabah mustiyi ararım"

"Umarım"

"Sen daha iyi misin?"

Başımı salladım. Melih babamın bana nasıl davrandığını gören tek kişiydi bu yüzden sürekli olarak üzerime titrerdi. Ailemin açtığı yaraları kapatmaya çalışırdı sürekli; ama bilmiyor ki iç kanama geçirdiğimi.

Suyumu kafama dikip saate baktım 04.28

"Sen niye uyandın?"

"Tir tir titriyordun çünkü"

Başımla onaylayıp geri uzandım yatağa. Başım zonkluyordu ama uyumak zorundaydım.

Sabah

Keşke hiç yaşamasaydım düşünceleri kafamda uçuşurken Derem ve Melih bir şeyler konuşuyordu.

"Üff tamam Melih"

"N'oldu?"

"Yavrum benim şehir dışına çıkmam lazım"

"Neden ki?"

"Babamın borcu mu varmış vasiyet mi bırakmış öyle bir şey o yüzden"

"Ben yatıcam yanında"

Derem'e dönüp onayladım onu. Uzun siyah saçlarının arasına attırdığı gece mavisi renk ona çok yakışıyordu. Gelip bana sardı kollarını.

"Özlemişim layn amına goyam"

Evet Derem'de Ankaralı. Mutluydum uzun zaman sonra hepimiz birlikteydik.

"Musti nerde yok ortalıkta"

"Nereden bileyim ya daha reşit değil piyasa peşinde"

Melih'le sırıtıyorduk. Mustafa Derem'in küçük kardeşiydi. 16 yaşına yeni basmıştı ve şimdiden eve gelmemeler yapıyordu.

"Ablasına çekmiş desene"

Derem bize kötü kötü bakıyordu ama biz gülüyorduk. Telefonuma gelen mesaja bakmak için telefonumu çıkardım.

WhatsApp


Kocam(gelecekteki)

Kocam(gelecekteki):
Gece bir bakabilir misin?

Gece:
Baktım buyur

Kocam(gelecekteki):
Sizin azad'la ne promleminiz var?

Gece:
Iyy anma o kürtün adını
Öğh

Kocam(gelecekteki):
Ne probleminiz var?

Gece:
Bir problemimiz yok benim bir Kürtle(ögh) ne problemim olabilir?
O bana top diyor ben ona kürdo kromozom sakalasiyoruz

Kocam(gelecekteki):
Gece ben kürtüm.

Gece:
ANANI SİKİYİM|
SIÇTIM|
Yani ne diyin ki

Kocam(gelecekteki):
Salak çocuk ya ekkdndso|
Şaşırdın heralde

Gece:
Yani ne diyim ki yani
Varsa giderin gel beraber gidelim hamina

Kocam(gelecekteki):
KSJFKDOSOEJDO|
Sakin ol bir şey demiyorum

Gece:
Götü kurtardık|
Aşiret gelini oluyorum|
Tamam....

Kocam(gelecekteki):
Neyse anlık at bakalım

Gece:

IRZIMA GEÇİYOR|P

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

IRZIMA GEÇİYOR|
P

arkın ordayım


Kocam(gelecekteki):
Oradayım beş dakikaya.

Gece:
Kesin sikicek|
Tamam

Bölüm sonu arkadaşşaklar

101 OKUMA OLMUS A101 AHAHAHAHHAHAHAHS

imamın oğlu | BxB texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin