Yorum patlaması istiyorum. Yorum yorum yorum hadi
...
Biraz dizi izlemiş ve sıkılıp oturma kararı almıştık. Önümüzde iki şişe bira vardı, çekirdek tabaklarından biri benim kucağımda diğeri de çöp olarak kullanılmak için sehpadaydı.
İçeriden gelen kısık sesle televizyonun sesini kıstım. Musti'nin sesiydi bu?
"Noldu ablacım?"
Derem ona bağırmıştı, ama sonrasında duyuldu yemişti. Hızlıca yerimizden kalkıp yanına kosturduk. Üstüne iki kat battaniye almış kan ter içinde yatakta yatıyordu.
"Ablacım noldu iyi misin?!"
Elini alnına koyup ateşini ölçtü hızla, ardından dudaklarıyla aynı işlemi gerçekleştirdi.
"A-abla üşüyorum"
Bünyesi çok hassas bir çocuktu küçüklüğümüzden beri sürekli onu hastaneye götürürdük. Çünkü sürekli hasta olurdu ve hafifte geçirmezdi.
"Gece sen tek yatabilir misin? Bak yatamazsan gitmeyeyim birini gönderirim!"
"Hayır hayır gidin hadi!"
Hızlıca musti'yi kucağına aldı ve evden çıktı. Yapabilirim. Uyuyabilirim. Tek başıma. Uyuyabilirim.
Biraz daha televizyon izleyip yatağa geçtim. Uzandığım yatakta hala kendime tekrarlıyordum. Uyuyabilirim. Uyuyabilirim. Uyuyabilirim.
Bir kaç dakika sonra gerçekten uyuduğum da rahatlamıştım.
...
"Baba?"
Etrafta dolaşıyordum bomboş ve siyahtı etraf. Vücudum titriyordu.
"Anne! Melih?"
Ağlayarak yere yapıştım, acıyordu. Canım acıyordu.
"Baba! Melih! Anne!"
Kalkmaya çalışırken belimde bir el hissettim. Beni ayağa kaldırdı ve kendine çekti. Tanıdık koku ciğerlerime dolarken sakinleşmiştim.
Uyandığımda sırtımı sıvazlayan Eren ile karşılaştım ağlayarak ona yapıştım.
"Eren çok korktum!"
"Biliyorum güzelim gel biliyorum..."
Beni kucağına çekerek saçlarımı okşadı. Saçlarıma öpücükler kondurarak beni sakinleştirdi.
"İyi misin?"
"Evet... Teşekkürler, teşekkürler ama sen nasıl?"
"Anahtarı bana bıraktı Derem bir şey olursa git diye geldim bende"
"Tamam ama nasıl anladın bir şey olduğunu?"
Yüzüme bir şeyleri ölçüyormuş gibi baktı. Ardından alınımdan öptü ve geri çekildi.
"Hissettim.... İçimde kötü bir his vardı bende buraya geldim"
Belimi okşayarak beni yatağa bıraktı. Üstümü örtüp yataktan kalktı, tam itiraz edeceğim sırada parmağıyla beni susturdu.
"Sıcak süt yapacağım sana, ballı rahatlatır..."
"Bende geleyim"
"Gel"
Ayağa kalkıp peşinden mutfağa gittim. Her şeyi bana sorarak sütü ocağa koydu, bardağın dibine balı döküp sütün ısınmasını beklemeye başladı.
"Çok teşekkür ederim.... Eren ben özür dilerim aynı zamanda sana çok zorluk çıkarttım özür dilerim"
"Sorun yok bu gece buradayım"
"Yok yok gerek yok gerçekten ama eve gitmek istemiyorsan yatakta yat sen ben koltukta yatarım"
"Hayır birlikte yatacağız"
"Eren cidde-"
Beni kendine çekip kucağına aldı. Bacaklarımı beline sarmamı sağlarken arkamdan sütü bardağa koydu. Beni kendiyle odaya götürdü ve bardağı komidine koydu.
"İç bakalım şunu"
Ağzıma dayadığı sütü içtim ve köşeye koymasını sağladım.
"Gece ben bilmiyorum tranvanı ama ben seni darlamak istemiyorum da eğer istemezsen anlatm-"
"Her gece annem benimle yatardı, ama o gece ona dedim ki ben istemiyorum tek yatacağım dedim annemde tamam dedi. Babam, babam beni taciz etti... O gece asla aklımdan çıkmadı. Hala çıkmıyor da, geceleri uyuyamıyorum kabuslar görüyorum. Canım yanıyor."
Ağlayarak ona sıkı sıkı sarıldım, canım yandığında sığınacak tek bir evim vardı benim yıllardır. Melih'ti oda, ama şimdi kendi isteğimle Eren'e gelmiştim. Daha doğrusu o bana gelmişti bende seve seve kabul etmiştim.
Artık emindim, ona olan duygularım vardı. Ve buda benim hoşuma gidiyordu.
...
Bölüm sonu
Nasıl bölüm? Beğendiniz mi?
Motive olmam lazım bir yorum patlaması gelir mi be?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imamın oğlu | BxB texting+düzyazı
RomantizmNe demek ateisti cuma namazına götüremezsin? bizim zamanımızda oluyordu!?