YORUM YORUM İSTİYOR AŞK İSTİYORUM!
...
"Baban... Çok iğrenç"
Güldüm dediğine. Artık pek umursamıyordum, hapisten çıktığı zaman beni arar mıydı? Hayır muhtemelen.
"Uyuyalım artık hadi"
Beni yatırdı ardından ışığı kapatıp yanıma yattı. Normalde hep ışığı Melih kapatırdı şimdi garip gelmişti.
"Annen? Ona ne oldu?"
"Babam, babam onu bıçakladı"
Sesim içime kaçmıştı birden, bu olay aklıma gelmezdi normalde. Kalbime çöken ağrıyla nefessiz kaldığımı hissetmiştim. Belki herkes vücudumu beğenebilirdi. Ama ben lanet okurdum, nefret ediyorum feminen vücudumdan nefret ediyorum. Eğer, eğer daha güçlü olsaydım annemi koruyabilirdim, babamı durdurabilirdim. Her ne kadar 13 yaşında da olsam....
Eren şok olmuş gözlerle bana bakıyordu. Sahte bir gülüş sundum ona, keşke şuan Melih yanımda olsaydı. Her ne kadar Eren'i sevsem de veya güvensem de Melih'in yeri her zaman ayrıydı. Ölsem bile onu korurdum. Yanlış yapsa da onun yanında dururdum. O benim olmayan anne babam olmuştu, beni sorumluluğuna almıştı, sevgi, ilgi, saygı vermişti bana.
"Sorun yok ya boşver geldi geçti"
"Sen öyle diyorsan.... Ama iyi olmazsan yanıma gelebilirsin her zaman dinlerim ve yardımcı olurum...."
"Teşekkür ederim"
Ona yaklaştım ve kollarımı ona doladım, rahatsız olsa çekilirdim ama denemekten zarar gelmezdi nede olsa; korkanın çocuğu olmazdı ki benim zaten olamayacak oda ayrı...
Rahatsız olmak ne kelime? Beyefendi eliyle kafamı boynuna bastırdı sakince. Kokusu çok güzeldi, aşırı güzeldi. Rahatlatıcı bir kokuydu ve sürekli koklayasım geliyordu.
"Melih? Onunla nasıl tanıştınız?"
"Çok küçüktük ilkokul bile değildik, bedenim diğer erkeklere göre minik olduğu için beni dışlarlardı. Topa vuramazdım hep gider kızlarla voleybol falan oynardım.... Bir gün beni zorbalıyorlardı köşede o sırada Melih geldi onlara 'sizi anneme söyleyeceğim!' dedi ve onları kovdu sonra beni yemeğe götürdü evine, o gün anne ve babamın kavgalarını unutup mutlu olmuştum...."
Gülümsediğini hissettiğim için yukarı baktım ve gamzeleriyle karşılaştım. Yaklaşıp ikisininde üzerine ufak öpücükler bıraktım.
"Melih'i çok mu seviyorsun?"
"Canımdan çok, onun için eskortluk bile yaparım..."
"Ölürüm falan dersin sandım...."
Yüzümü ekşittim ve ona baktım.
"Ölmek kolay, zor olan yaşarken dışlanacağın veya reddedileceğin bir şeyi yapabilmek o kişi için.... Sonuçta herkes ölecek, ölmek kolay ama hayatı gurursuz yaşamak zor"
Duygu dolu gözlerle bana bakıyordu ağzını bir kaç kez açıp kapattı ve gözlerini kaçırarak konuştu.
"Senin için eskortluk yapardım..."
Kalbimin ritmi mixleyerek hızı 200 yaptığını hissederken, olduğum yerde tepinmemeye çalıştım. Kocaman gülümsememle ona baktım.
"Gerçekten mi?"
"Evet gerçekten...."
...
Selamın aleyküm arkadassaklar
Melih ve gece asla sevgili olmayacak onu çıkarın aklinizdan.
Sizin için eskort olmayı göze alırdım canlarım<31 owkdjsksksndnd
Neyse şaka Maka tatlı bölüm olduuu
Öpüyorum gaçtım ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imamın oğlu | BxB texting+düzyazı
RomantizmNe demek ateisti cuma namazına götüremezsin? bizim zamanımızda oluyordu!?