seni koruyamadım....

53 7 23
                                    

Yorum yapalım rüfennn

....

İki gün sonra

Gece'nin gözünden

Bu gün Melih gelecekti hem onun heyecanı hemde okulda ki kermes beni acayip mutlu ediyordu. Elimizde ki kısır tabakları ile bahçede oturacak bir yer bulduk ve oraya çöktük.

"Off sonunda ulan!"

Emre'nin isyanıyla güldük. Okulda minik bir arkadaş grubumuz vardı. Melih olmayınca onlara kalıyordum. Yanımıza giren 11. Sınıflara baktım. Daha önce beni itip ibne diyen piçlerdi.

"Utku abi bir gelir misin?"

"Hayırdır?"

"Bir şeyi görmen gerektiğini düşünüyoruz...."

Bizimkilere bakıp ayağa kalktım ve götürdükleri yere gittim.

"Ne göstereceksi-"

Cümlemi tamamlayamadan yüzüme yediğim yumrukla yere düştüm. Acıyla inlerken yanağımı tuttum.

"Napıyorsun amına koyayım!"

Üçü birden kahkahalara boğulurken ayağa kalkmaya çalıştım o sırada karnıma yediğim tekme ile tekrar yere düştüm.

"Hop yavaş ol bakalım ibne!"

"İbne babandır yavşak!"

Bağırmamla beni yakalarımdan tutarak kaldırıp duvara fırlattılar.

"Ah! Lan yapmayın diyorum!"

Karnıma bir tekme daha yerken acıdan kıvranmaya ve çığlıklar atmaya başlamıştım. Hoş kimsenin geldiği de yoktu.

"Senin gibi iğrenç varlıklar keşke yok olsa"

En yapılı olanları üzerime çıktı ve yüzüme yumruklar yağdırmaya başladı. En sonunda işleri bitince karşımda kahkahalarla gülüp sigara içtiler ve siktir olup gittiler.

Ayağa kalkmaya çalışarak okulun arkasından kapıya ilerlemeye çalıştım ama pek başarılı olamamıştım. En sonunda pes edip olduğum yere yattım.

Neden ben lan? Ne suçum var benim?

Karnımda acıyan bölgeye bastırdım. Acayip kötüydü kesin moraracaktı. Derem'in sesini duyunca rahatladım.

"Gece! Noldu sana!?"

"Yok bir şey"

Ayağa kalkmaya çalıştım ama karnımda ki sert sızı izin vermedi. Derem korumalardan birine işaret verdi ve adam beni kaldırdı.

"Noldu sana dedim!"

"Şu bana.... Bana ibne diyen 11. Sınıflar...."

Konuşmakta zorluk çektiğimi görünce alnımdan öptü ve beni hastaneye götürmelerini söyledi.

"Sen... Neden gelmiyorsun?"

"İşim var ama en kısa sürede geleceğim tamam mı? Eren'e söylerim o gelir"

"Tamam...."

Karnımda ki ağrı git gide büyürken bilincim yavaş yavaş kapandı....

....

Uyandığımda başımda bekleyen Melih'i görünce hızlıca üzerine atladım ve sarıldım, ilk afallasada sonrasında sıkıca sarıldı bana. Hemen ellerine baktım.

Eklem yerlerinde ki kanları görünce ona baktım.

"Ne? Sana dokunan elleri kırmak boynumun borcu yavrum biliyorsun...."

Üzgün gözlerle ona baktım.

"Hem tek yapmadım Eren seni öyle görünce dayanamamış"

Eren'e baktım Melih'in aksine dudağı patlamıştı ve kaşı kanıyordu.

"Noldu Eren'e?"

Bir anda yerimden fırlamamla irkilen melih'e baktım.

"Ben gelmeden yapmaya çalışmış onlarda biraz hırpalamış bunu"

Eren'den gözlerimi çekip melih'e döndüm ve sıkı sıkı sarıldım ona.

"Özür dilerim gecem"

"Niye?"

"Seni koruyamadım...."

"Seninle ne alakası var Melih saçmalıyorsun!"

"Gece ben senin sorumluluğunu üzerime alırken biliyordum bunların olacağını, ve söz verdim seni koruyacağıma.... Ama bunu bile başaramadım"

"Melih saçmalıyorsun. Sen benim her şeyimsin, ve bu hep böyle kalacak. İster beni koru, ister koruma, ister sev, ister nefret et. Sen benim ailemsin Melih. Abimsin, babamsın, ailemsin."

Saçlarımı okşadı ve öptü. Onun kendini suçlaması kalbimde bir ağrıya sebebiyet veriyordu....

"Derem? Sen bir şey yapmadın mı?"

"Yapcaktım bizimkilere dövdürecektim de bir gittim yanlarına.... Bana gerek kalmadan sikmiş zaten bunlar, ağızlarıyla yüzlerinin yerleri değişmiş neredeyse"

Sonda ki gururlu sesi yerini kahkahaya bıraktı. Bende gülümsedim melih'e, benim için kendinden küçükleri dövmüştü.

"Serumun bitsin çıkıcaz şu iğrenç kokan yerden"

Melih hastaneleri hiç sevmezdi. Ama zamanında benimle çok gelmişti, buna rağmen benden bıkmamıştı. En büyük şansımdı büyük ihtimalle....

...

Selam selam

Yorum yaparsanız acayip sevinirim yavrular

Öptümm

imamın oğlu | BxB texting+düzyazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin