11.Bölüm

77 45 3
                                    

Yeni bölümden selam⚜️

İyi okumalar⚜️   

              ~Çifte kumrular~

Sabah kahvaltısından sonra Efsunla konuşmak için kız kıza dışarıya çıkmıştık.Tabi ki yanımızda Mert'in gönderdiği 8 koruma ile arabada sahil kenarına gidiyorduk.Bugün yurt dışından Efe abi ve babam gelecekti.

Babam derken Fehmi denen şerefziden bahsetmiyorum beni daha önce hiç canlı olarak görmeyip sadece fotoğraf ve görüntülü konuşmadan bilen Mert'in babası Poyraz karahan dan bahsediyorum.Benim manevi babamdan...

Kahvaltıdan sonra Mert,abisi ve babasını almak için havaalanına gidecek olduğundan hazırlık yapıyordu.Bizde Efsunla sahil kenarına gidecektik.Çünkü Efsun sabah kalkar kalkmaz Mertle odamıza gelip benimle sahile gidip gidemeyeceğini sorduğunda gitmeyi kabul etmiştim.

Söylediğine göre bana sürprizi vardı ve sahile yaklaştıkça heyecenım artıyordu ama Efsun benden 2 kat daha heyecenlı ve stresliydi.Öyle ki yerinde duramıyordu.Sahile yaklaştığımızda arabanın aynasından kendine bakıp makyajını tazelemişti.Neler oluyordu
neydi bu süprizi bilmiyordum.Tek bildiğim sahil kenarında bir kafeye gideceğimizdi.

Arabayı sahile yaklaştığımızda kenara çekip park etmiştim.Biz durunca arkadaki arabada gelen korumalarda durmuşlardı.Ben ve Efsun önden giderken 4 kişi araba da kalmış diğer 4 kişide takip mesafesinde arkamızdan geliyorlardı.

Efsun önden koşar adımlarla kafeye girip orta masadaki koltuğa oturmuştu.Bende gidip yanına oturdum.Korumalarda dikkat çekmemek için en köşedeki masaya oturmuşlardı.Garson gelip siparişlerimizi aldı.Ben su,Efsun da
kafenin özel yapım kahve siparişi vermişti.

"Neymiş sürprizin merak ediyorum söylermisin artık"

"Birazdan göreceksin Gizem sabret biraz"

"Bekleyelim bakalım.Sabahın köründe bizi buralara getirdiğine göre iyi birşeyler olmalı"

"Ya bekle diyorum gelecek şimdi"

"Kim gelecek kız meraklandırma beni"
Dememle kafe'nin kapısından uzun ince,şık giyinimli sarışın yirmili yaşlarında bir çocuk elinde ayrı ayrı biri papatya buketi diğeri beyaz gül buketi olan çiçeklerle bizim masaya gelmiş Efsun'un yanına oturmuştu.Şimdi anlamıştım Efsun'un sürprizi sevgilisi idi.

"Tanıştırayım bu Yiğit benim 2 yıllık sevgilim, bu da Gizem abimin eşi"

"Tantıştığıma memnun oldum Gizem bu papatyaları yanlış anlamaz isen sana getirdim"

"Çok teşekkür ediyorum Yiğit"

"Bunlar da sana küçük hanım"

Şahsen Efsunun sevgilisi olmasını beklemiyordum.Gerçekten sürpriz olmuştu ama durduk yere niye tanıştırmak istemişti onu anlamıyor karşımda oturan Efsunla Yiğitin sarılmalarını izliyordum.
Boğazımı temizler gibi hafif öksürmemle ayrılmışlardı.

İkisininde yüzü kızarmıştı.
Yiğit beyefendi birine benziyor konuştukça daha çok içim ısınıyordu.
Ama hep birşeyler anlatıyordu.Kahve içmek için sustuğu sırada konuşma sırası bendeydi.Sorularım vardı.

"Yiğit birşey oldukça dikkatimi çekti doğrusu...Sen heryere belinde silahlamı gidersin yoksa bugüne özel mi belinde silah var?"

"Şey Gizem ben sana söylemedim heyecandan Yiğit de mafya...kumar mafyası"

Şimdi işler kızışmıştı.Bula bula kumar mafyasını bulmuştu.Mert buna asla izin vermezdi birde bugün babası ve abisi geliyordu.Bence onlar Yiğit'in kumar mafyası olduğunu duymamaları lazımdı.Eğer ki duyarlarsa bir daha asla görüşmelerine izin vermezlerdi.
Efe abide Feyza abladan sırf bu yüzden ayrılmıştı.Feyza ablanında babası kumar mafyasıydı.

İNTİKAM MELEĞİ (TAMAMLANMIŞTIR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin