5 bölüm

36 3 0
                                    

Yazim yanlışları var ama bunları görmezden gelirseniz sevinirim

Geçmiş
[29.05.2024]

Bi kaç saat sonra Kageyama dışında herkez gitmisti. Kageyamayla evde tek kalmıştık. Evi bize biraz yakın olduğu için ben kalmasını istedim hem daha erkendi. O sirada saat 9 dur.

Kageyamayla koltuklara oturmuş gülerek konuşuyorduk. Onun yanında o kadar rahattım ki, böyle gülmeyeli çok olmuştu. Kabul etmek gerekirse cidden ondan hoşlanıyordum... O sanki Oikawa gibi değildi. O farklıydı. O özeldi...

Tamam yazar-chan bu kadar aşk meşk yeterli olaya gel

Hay şurda bi romantik olalım dedik birden içince ettin be

Nys hadi hadi okuyucular olayi istiyor.

Kageyamayla sohbet ederken birden hazır olmadığım bi soruyu sordu bana.

"Keiko... Oikawayla çıktığını sonra ayrıldığını ve hani ortaokulda yaptığın bi hata yüzünden takımdan ayrıldığını söylemiştin ya neden?"

Sorusuna ne diyeceğimi bilemeyip yüzümü yere indirdim. Tamam artık gerçeklere geri dönmek lazım

1 yıl önce

Flashback

Bu gün takımımla beraber finallere kadar geldik. Eğer bu maçı kazanırsak ulusallara gidecektik. Gardıropta üstümü giyinmiş beklerken kalbim güm güm atıyordu daha sonra Lasie yanıma gelerek dışta Oikawanin beni çağırdığını söyledi.

Derin nefes aldım ve verdim. Gardıroptan çıkarak Oikawanin yanıma gittim. Duvara yaslanmış beni bekliyordu, beni gördüğü an doğruldu ve bana gülümsedi

"Keiko? İyi misin"

"Evet iyiyim... neden sordun"

"Hiç takımındaki kızlar kötü göründüğünü söylediler ama sorun yok gibi he"

Oikawayla arkadaşlıktan fazlaydık. Ben onla çıkıyordum. Ben ona aşıktım... ama sorun şu ki o lise 2 ben daha ortaokul son sınıftım. Kendimi her zaman geçiştirirdim. Onu sevemezsin! Sen daha küçüksün! Ne işin var Aşk meşk işlerinde! Sana göre değil bunlar! Heleki Oikawa, o sana hic bakmaz... Hayır hayır hayır oda beni seviyor bana farklı bakıyor. Ama bence oda farkında...

"Oikawa ben iyiyim... sen ne arıyorsun burda okulda olman gerekmiyor mu?"

"Sadece sana iyi şanslar dilemek istemiştim." Yanıma yaklaştı, elimi tuttu ve yüzünü yüzüme yaklaştırarak dudaklarıma küçük bi öpücük kondurdu. Geri çekildim ve gülümsedim  "Ben gidim artık takımım beni bekler"

"Görüşürüz"

Benim bu maçı acilen kazanmam lazım!

Aferin yazar bunuda oikawa reader yap istersen utanmasan tabi

#############

. Takımın beni sevmediğinden adım gibi emindim. Paslarim her zamanki gibi kusursuzdu ama onlar bu pasları hak etmiyordu. Antrenmanda en ufak yetersizlikte smaca kalkmıyor zıplamiyorlardı, ve sonra tabikide benden azar işiterlerdi. Ben her ne kadar onlara bağırsam onlarda bana bağırırlardi ama hem fiziksel hemde ruhsal açıdan benden düşük oldukları için bazen susardı.

Vahşi Karga X KAGEYAMA READER X KEIKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin