22 bolum

7 0 0
                                    

Aradan bi kaç gün geçti. Kaida ile yakın olmuştuk. Aslında Kaida yakınlaştıkca çok sevecen oluyordu. Ben güldüğüm zaman oda gülüyordu. Yavaş yavaş yakınlaştıkca bana daha samimi geliyordu. Dedikodu falan yapıyorduk, birbirimize ders notu veriyorduk. Hatta bazen öğle arasında voleybol topumu alıp Kaida Kageyama ve ben bahcede voleybol oynuyorduk. Tabi Kaida aşkım pek beceremiyordu ama idare ederdi. Yeteneği vardi kızın. Hiç olmazsa Shina gibi değildi. Bazen voleybol oynarken Hinata'da bize katılıyordu. Kaidayı daha takımla tanıştırmamıştım sadece Hinatayı tanıyordu.

Öğle arası bahcede voleybol oynarken Kageyama var diye bazen Shinada aramıza giriyordu her topa atlıyordu tabi. Durduk yere bağırıyor sinirlerimi yerimden koparmaya çalışıyor gibi havası var kızın. Bazen bana side eye bakışı yapıyordu bende karşılık veriyordum ama ilk gözlerini kaçıran o oluyordu

I WIN!

Dersler her zamanki gibi ilerliyordu. Pek bir farklılık yok açıkçası. Canımı sıkan Shina çakma kızıl yellozun kurt bakışlıma sırnaşıp durmasıydı. Adam akilli konuşamiyorduk bile Kageyamayla.

Bugünde dersteyim. Yanımda her zamanki gibi Kaida vardı.

"Kaidaa..."dedim bıkmış bı şekilde. Şuan ilk ders kimya dersindeydik. Kim bıkmaz ki? Aslında severdim ama bu konular beynime girmiyordu bir türlü. Öne doğru eğilmiş kollarımınıda sıraya koymuş kafamida kollarimin üzerine yaşlanmıştım. Son zamanlarda zaten uyku problemlerim halay çekiyordu

"Şöyle aşkım" dedi Kaida yavrum. Defterinde birşeyler yazıyor. Çalışkandır aşkım benim. O güzelim suratına bakarken bişey fark ettim.

Lan bu sınıfta çiyaklayan, her boka atlayan, 'hocam hocam ben ben ben!' diyen, sınıfın ortasında 'yaaağğhh kageyama yapmağhhh' diye mal mal bağıran bı kız vardı ve bu güzelim kulaklarım o sesleri duymuyor? Dur bi saniye. Hemen arkamdaki sıraya baktım.

Oh şukur Allah'ım Bugün Shina cadalozu yok cok şükürrr

Yüzümde büyük bir gülümseyle arkamdaki sıraya Kageyamanin yani boş olan sıraya bakıyordum. Ve bakışlarım kurt bakışlıma gitti. Ah yavrum benim. Dirseğini sıraya koymuş avucunun içinde yanağı varken yağmurlu havayı seyrediyordu. Zaten malın derslerle ilgisi yoktu ya sınıfa uyur yada gökyüzünü izlerdi. Ölürdüm bu hallerine. Ama itiraf edim bazen göz göze geliyorduk.

Ve zorttt ben ona içtenlikle bakarken o bana doğru döndü ve yine göz göze geldik. Eheh işte utanç Loading

Hemen gözlerimi kaçırdım ve geri önüme döndüm. Yüzüm yavaş yavaş ısınmaya başlamıştı. Kaida bunu fark etti ve yüzümdeki mal ifadeye baktı. Her zamanki olaydı zaten. Bana bıkkınca baktı

"Yine mi?" Diye sordu. Bende mahcupca gülümseyerek

"Eheh... Evet..." Dedim geri önüme döndüm. Gözlerini devirdi ve iç çekti. Tabi bende bu halime iç çekerim

"Ha bu arada Shina cadısı gelmemiş fark ettin mi?" Dedi sanki kendi kuzeni değilmiş gibi

"Aynen fark ettim... Bu sınıfta çiyaklayan sesler duymadığım için fark etmemek elde değil." Kaida bu söylediğime kıkırdadı. Ulan benim Godzilla kankam bu kadar mı güzel olur be. Lezbiyen mi olsam? Ama yok Kageyamayı aldatamam.

Ama o seni Hinatayla aldatmış olabilir-iç ses

Bı sus amk iç ses ya

Kaidayada erkek bulmak lazım olmuyor böyle. Aklıma dank etmesiyle birden Kaidaya dönüp sordum.

"Bugün beden eğitimi dersi var mıydı?" Kaida duraksadı ve boş boş yüzüme baktı. Sonra düşünürmüş gibi olup başını salladı

"Evet var bundan sonraki ders" dedi. Ben ise gülümsedim çünkü Tsukishima ve Yamaguchinin sınıfıyla birlikte beden eğitimi dersi geçecektik. Onların sınıfı voleyboldan bizden daha iyiydi ama bizde kendi capımızda iyiydik. Kaidayıda Tsukishima ve Yamaguchiyle tanıştırmak istiyordum ve okuldan sonra antrenman olduğu için Kaidayı antrenmana götürcek ordakilerle tanıştırcaktım. Umarım güzel geçerdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vahşi Karga X KAGEYAMA READER X KEIKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin