Bu bölüm işte yaz kampının son günü Karasuno takımı Fukurodaniyle oynuyor. Karasuno takımı barbekü yapacaklarını öğreniyor, kişisel dansını yapıyor.
Fukordanini kazanmalarına az kala kaybediyorlar cart curt şeyler işte.
Şuan berbeküdeyiz kebap olsaydı keşke diye dünyayı sorguluyorum. Evet berebüke neden kebap olmasın? Bence gayet güzel hoş olur yani. Bi yandan etimle bakışıyoruz. Acaba domuz eti mi diye sorguluyorum. Çocuklardan sorayım diyorum sonra bana yan gözle bakarlar. Elhamdülillah Müslümanız yani domuz etiyse sonra. WeLcOmE tO cEhenNeM oluruz.
Ben bunları düşünürken yanıma Kageyamanin gelmesiyle irkildim. Mahcupca gülümsedim ve ona baktım. Kageyama bişey söylicek gibiydi ama nasıl başlıcağını bilmiyordu. Bende ona zaman tanımak için genelde başlayarak konuştum.
"Naber Tobio~"
"İyidir senden?"
Omuz silktim.
"yani öyle, yemekler gayet iyi... domuz eti olmasından korktum ama değilmiş" Biraz kikirdadi ardından sessiz kaldı.
"Keiko..."
"Evet?" Ona baktım ve gözümde bi tutam merak vardı. Bana gereğince bakti daha sonra gözlerini kaçırdı
"Bu gün sabah... herkez bana yazıyor dedin ya bide... Biri benim numaramı yaymış dedin... kimin yaptığını buldun mu?"
"Evet, buldum... Aslında katiyen yapmış sayılmaz..."
"Nasıl yani?"
"Lev yüzünden olmuş. Aslında sadece bi kişiye vermiş oda yavaş yavaş taranmış... daha sonra anlatırım ben sana." Önüne döndü ve yemeğini yemeye devam etti.
"Tabi... bide Keiko?"
"Hmm?"
"Bu gün kahvaltıdan sonra dışarı çıkmıştın. O zamanda seni Lev'le beraber gördüm. Y-yani ş-şey..."
Sonlara doğru sesinin titremesiyle güldüm. Ardından ona geri baktın ve gülümsedim
"Geçen günkü Lev'le konuşmanızı duydum Kageyama" Kageyama bunu duyunca kaşları havalandı.
"Nasıl yani?"
"Şöyleki o zaman senin Lev'e benim hakkımda biraz bilgi vermene kulak misafiri olmuş olabilirim..." Kageyama bir süre bana baktı ve aklına bisey gelmesiyle yavaş yavaş kaşları düzleşti.
"Yani..."
"Evet Lev'in benden hoşlandığını da o zaman öğrendim. Hatta bu gün sabahta bizim o gördüğün banklarda bana itiraf etti..." Kageyama bana şaşkinca bakmaya devam ederken sormak istediği bişey varmış gibiydi ama çekiniyordu. Bende ne sormak istediğini çok iyi bi şekilde biliyorum.
"Ve bende onu nazikçe red etmek zorunda kaldım..." Kageyama içinden sorduğu soruya cevapladığım için biraz rahatlamış gibiydi. Ardından yemeğimizi yemeye devam ettik ve bir süre sessiz kaldık.
Daha sonra işte cart curt şeyler şuan
yaz
kampından
ayrılıyoruz:(
herkeze veda ederken tam minibüse binecektim ki arkadan tanıdık sesle durdum ve gülümseyerek arkama baktım. Ben arkama bakar bakmaz Bokuto abim hızla bana sarıldı
"Seni özliyeceğim kara ciyanim..." sesi ağlamaklı gibiydi. Şaşırmış bi şekilde etrafıma baktım. Rahatlatmak için omzuna ve sırtına biraz pat patladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Karga X KAGEYAMA READER X KEIKO
Teen FictionESKI OKULUNDA VOLEYBOL TAKIMINDAN AYRILIP KARASUNO TAKIMINA GELMEK ZORUNDA KALAN VE ORDA IYI GECINIP AŞKI BULAN KIZI ANLATIYOR