12 bölüm

27 2 0
                                    

Abi...

[14.06.2024]

Beni sövebilirsiniz önceki bölüm eğer 5 yıldız gelirse bölüm atacaktım ama gelmedi :( olsun yine de atıyorum

Evet arkadaşlar hikaye başlığını değiştirdim. Bunu bilin diyim.

Kageyama ve Yachi-sani arkamda bırakıp spor salonunda çıktım. Elimde Ayakkabılarım havlu ve telefon vardı. Dışarısı baya serindi, üzerimdekilerde pek kalın değildi. Üzerimde kayam yıldızlı tişört altındada beyaz kısa sporcu şortu vardı.

  Dışarda bi süre gezinirken Bokutoların serbest antrenman yaptığı spor salonunu gördüm. Icerde Hinata ve Tsukishima vardı ve beraber antrenman yapıyorlardı.
Hinatanin iyi olması beni birazda olsa iyileşirmişti.

  Kapının biraz uzağında onlara göz ucuyla bakarken hafiften sırıtıyordum. Bokuto-sanın saçma sapan şeyler söyleyip kendini övmesi beni güldürüyordu. Onlara gülerek bakarken beni kuroo fark etti. Ona el salladım ve yüzümdeki gülücüğü gizledim.

"Noldu kız niye öyle bakiyon"-kuroo
Bunu demesiyle bütün takim bana bakmaya başladı.

"Hiç öylesine burda yakışıklı erkek varmi diye baktım varsa yatağa atacam"

"Ne diyon lam sen!?"bokuto dedi kafasını kapıdan çıkararak.

"Ya Bokuto-san ne için gelcem sadece antrenman yapabileceğim boş bi salon arıyorum ama hiç yokmuş onun için buraya bakmaya geldim" diyebildim onlara yaklaşarak

"Ee sen Kageyamayla antrenman yapmicakmiydin? Noldu kovdu dimi senide"-hinata arkada kafasını kapıdan çıkarak bana pic gülüşünü yaptı

"Hayır tabikide sadece tek başına antrenman yapmak istediğinden söz etti bu kadar, biraz tartıştık"

"Hmm anladık"-bokuto

"Şey... Bu günlük benle sizle antrenman yapabilirmiyim? Bakıyorum Tsukishima ve Hinatada burda üçüncü karasunolu birini alırsınızdır dimi"

"Tabikide--"

Daha kurooyla Akashi sözünü bitiremeden Bokuto onların sözünü kesti.

"Bi şartla"-bokuto dedi işaret parmağını yukarı doğru kaldırarak. Dediği şeyden bi bok anlamayarak kafamı sola doğru hafif indirdim ve gözümü kısarak ona baktım.

"Bi şartla seni antrenmana kabul edebiliriz"-bokuto

"Neymiş şartın?"

"Bana bi kere olsun oni-san dersen"-bokuto. Dediği şartla kafamı dik tuttum ve hiç düşünmeden cevabımı verdim.

"Rüyanda görürsün" diyerek göz devirdim ve içeri doğru girmeye başladım

"Hey! Bana oni-san demediğin sürece antrenmana katılamazsın!"

Ayakkabımı çıkarıp diğer voleybol ayakkabılarımı giyerken cevap verdim
"Antrenmana katılacağımı kim söyledi? Bi kenarda oturup sizi izleyeceğim." Bunları söylerken ayakabilarimi giyip olmuştum bile
Ayağa kalktım ve Bokutoya keskin bakışlar atarak geri cevap verdim.

"bunada karışamazsın her halde değil mi?" Dedim ve spor salonun ortalarına doğru yürümeye başladım. Buradakilerin çoğu Nekoma lisesiydi. Bi kenara geçip oturdum. Şuan Bokuto Hinata Akashi bi takım Tsukishima Kuroo Lev bi takımdı. Onları keyifli bi şekilde izliyodum. Bu an sanki üşüdüğümü fark etmiştim. Saat baya geç olmuştu. Hava sabah ne kadar sıcak olursa, akşamda bi o kadar soğuktu. Biraz daha onları izledikten sonra canım sıkıldı.

Vahşi Karga X KAGEYAMA READER X KEIKOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin