Insta
♤
[18.07.2024]
~Keiko anlatımıyla ~
Az önce Kageyama ve Lev'in arasından geçen konuşmayı duydum. Kageyamayla konuşmamız bittikten sonra hızla yanindan uzaklaşırken Levi görmüştüm. Bi yere saklandim. Amacım Kageyamayi öptükten sonraki tepkisini görmekti. Ama Levin gelmesiyle konuşmalarına kulak misafiri oldum.
Gerçekten, Lev benden mi hoşlaniyordu? Kapmın son günü bana açılacağını söyledi. Cidden yapabilirmiki? O zamana kadar belki ona iyi davranabilirim, sanırım Bunları bi kenara bırakıp aşaya kafetaryaya indim.
Kahvaltılık yiyecekleri almıştım. Nereye oturacağımı bilemeyip gözümle masaları inceledim. En arkada Kageyama elini bana doğru salliyordu. Biraz daha yaklaştığımda takımda onunla beraberdi. Yanlarına gidip oturdum. Bu gün nedensizce takımla birlikte zaman geçirmek istiyordum. Yada bunu bahane edip Kageyamayla.
Takımın masasına, Kageyamanin yanına gidip oturdum. Takım bana doğru bakarken ben hepsini selamlayip tam solumda duran Kageyamaya döndüm.
"Sonunda barışmışsınız bakiyorum"-daichi
"Evet... öyle oldu biraz" süt kutusunun kapağını açıp ağzıma götürdüm ve içtim.
"Tamam şimdi sevgili olun!"
"Öğoh öğoh(öksürme efekti)" (Bune biçim efekt dediğinizi duyar gibiyim neyse) daha ağzımdaki sütü yutmadan Hinatanin dediği söze sütü püskürtüm. Ama kime diye sormayın çünkü sol tarafımda duran Tsukishimaya ağzımdaki sütun neredeyse hepsini püskürtmüştüm.
"Boke! Hinata! Görmüyormusun kızın ağzında süt vardı- SHHDSHHFHS"
Herkes kahkahayla gülerken ben mahcup bir şekilde Tsukishimanin yüzünü, peçeteyle temizlemeye çalışıyordum.
"Tanrım, gerçekten her şey beni buluyor. Temizle şimdi şunu!"
"Tamam özür dilerim... temizleriz kuzen! kızma sen yeterki" diyerek peceteyle Tsukishimanin yüzünü temizlerken, sol yanağını sıktım. Anında geri çekildi.
"Tamam tamam ben kendim hallederim ama bunun intikamını alacam!" Diyerek büyük ihtimalle lavaboya gitmeye başladı
Arkasından elimi sallayarak "Tamam görürüz kuzenn" dedi gülerek. Yaz kampindaki tanıdığımız kişilerle, kendi takımım hayla gülüyordu. Bende kendimi tutamayıp bi kahkaha patlattım. Gerçekten komikti. Benim gülmekten karnıma ağrılar girerken elimde bişey hissettim. Baktığımda Kageyamanin eliydi. Ve elimi yüzümden çekiyordu. Ben gülmeye devam ederken kafamla noldu dermişcesinden sordum.
"Gülerken yüzünü elinle kapatma çok güzel gülüyorsun... bırak o güzel gülüşün açık kalsın..."
Ben kahkahayla gülerken dediği söze yüzüm kıp kırmızı oluyordu. Fena halde utanmıştım. Onun yavaştan kaşları çatılıyordu
"Hayır gülüşün sönmesin" diye mırıldandi. Bende kafamla tamam diyerek hafif gülümsedim
Dirseğini masaya dayamış, avucunu içini yanağına koymuş beni izliyordu. Sol eliyle hala elimi tutuyordu. Ve yüzünde tatlı bir gülümsemesi vardı. Bu hali o kadar güzeldi ki.Artık etrafımızdakilerin boğaz temizleme sesiyle kendimize gelerek önümüze döndük. Takımın bize kaş göz hareketleri ve sinsi bakışlarını görünce utandım.
"Bence az önce Hinatanın söylediğini düşünün siz!"-Noya
"He?.." Başta nishinoyanın dediği şeyi anlamak için B12 eksikliğinde Hinatanin söylediğini hatırladım. Hatırlamamla geri utancım ikiye katlandı. Kageyamaya baktığımda aynı pozisyonda bana baktığını gördüm. Onu dürttüm ve yemeğini yemesi hakkında uyardım. Eğer söylemesem tüm gün boyu beni öyle izleyeceğinden emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Karga X KAGEYAMA READER X KEIKO
Teen FictionESKI OKULUNDA VOLEYBOL TAKIMINDAN AYRILIP KARASUNO TAKIMINA GELMEK ZORUNDA KALAN VE ORDA IYI GECINIP AŞKI BULAN KIZI ANLATIYOR