19.08.2024
♡
Yaz kampından geleli 2 hafta oldu ve şuan Kageyamayla okula doğru ilerliyoruz. Şimdiden yaz kampını geri özlemiştim ve okulu hiç özlemedim. Umarım hoca yerlerimizi değiştirmezdi Kageyamayla her zamanki gibi yan yana oturmak istiyordum.
Okula doğru konuşarak ilerliyorduk. Yakında ulusallar yaklaşiyordu ve ben oldukça heyecanlıydım çünkü erkek voleybol takımıyla oynuyordum. Rakiplerim erkek... takım arkadaşlarım erkek... zorlayacaktı beni.
Fazla detay vermicem işte otobüse biniyoz, ordan okul durağa, ordanda okula falan cart curt sonunda sınıfa giriyoruz. Biz dışında bi kaç kişi vardı sınıfta. Eski yerimize oturduk. İlk ders sınıf öğretmenimizin dersiydi. Rahattık çünkü pek sert bi hoca değildi. Sınıf yavaş yavaş doluyordu. Ve bende Kageyamayla sohbet ediyordum.
"Ee Kageyama... bahar turnuvası için hazırmısın?" Kageyama sorduğum soruyla duraksadi. Bir an hayati sorgular- pardon düşünürmüş gibi oldu ve geri bana bakti.
"Evet hazırım... hemde oldukça..."
Gülümsedim. Intikam almayı o kadar istiyordu ki vahşi kargam be."İntikamını alacağım diyosun yani"
"Tabikide..."
Güldürüp sohbet ederken Kageyamanin arkasındaki kapıdan geçen önde öğretmen ve arkasında okula yeni gelen öğrencilerle dona kaldım. Kageyama ikimiz orta sıralarda cam kenarında oturuyorduk. Kageyamanın sırtı kapıya dönüktü. Ben ise doğruca kapıya bakıyordum.
Kageyama yüzümün birden düştüğünü sorgularcasina bana baktı. Ben ise yeni gelen kişilere bakıyordum ve hafifçe kaşım çatılmıştı. Ardından sınıf hocası bize doğru bağırdı.
"Günaydın çocuklar yerlerinize geçin!" herkez yerlerine geçtikten sonra geri sınıfa doğru bağırdı. Kadının yüzünde güller açıyordu. Benim ise sınıfa yeni gelenlerin yani tam olarak bi yeni gelenin gözüm üzerindeydi.
"Sınıfımıza yeni öğrenciler geldi. Artık onlarda sizinle beraber olacak. Tanıştırın kendinizi"
Tam öğretmenin yanında duran kız. Ve tam benim ona baktığım kız gülümsedi ve öğretmen masasının tam ortasında durdu.
"Hepinize öncelikle merhaba. Ben Shina Kaida... Aoba Josai lisesinden geliyorum... Aoba josai voleybol kulüplerindeydim ama şimdi bi kulübe katılmayı düşünmüyorum"
Evet... Shina... Ortaokul yıllarında voleybol kulübüne katılmaya çalışan ama katılamayan kız. Aslında benim yüzümden katılamamıştı. Sizi şimdiden aydınlatayım. Shina Kaida orta boylu, kısa kızıl saçlı, çilleri olan bi kız. Ve itiraf etmem gerekirse oldukça güzel. Orta okuldan biliyorum saçları tamamen boya.
Orta okulda boyu oldukça kısaydı ve saçlarıda açık kahverengiydi. Şimdi ise tamamen değişmiş. Ama onu çok kolay tanıdım.
Orta okulda voleybol takımına girmeye çalışmıştı. Ama söylemeliyim ki gerçekten kişiliği berbattı. Yani o zamanlar benden daha kötü bi kişiliği vardı. Pek iyi anlaşmazlık. O zamanlar ben kaptan olduğum için ben seçebilirdim ve kişilik açısından takıma girmemek için bi sebebti. İkinci sebebi ise çok kısaydı ve kısa olup orta blokcu olmak istiyordu. Wtf...
tamam burda bana kızmayın yani Hinatada kısa ama orta blokcu. Fakat Hinata çok iyi yükseğe sıçrıyordu ve refleksleri çok iyiydi. Bu Shina'da o yok hiç yükseğe sicrayamiyordu. Onun dışında orta blokcu olmayabilir, Libero olur derim ama Liberolukta yapamaz. Kızın öyle bi yeteneğide yok maalesef
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Karga X KAGEYAMA READER X KEIKO
Fiksi RemajaESKI OKULUNDA VOLEYBOL TAKIMINDAN AYRILIP KARASUNO TAKIMINA GELMEK ZORUNDA KALAN VE ORDA IYI GECINIP AŞKI BULAN KIZI ANLATIYOR