Karışık
[12.05.2024]
♧
Haikyu 2 sezon 5, 6, 7 bölümlerden kesitler alınmıştır
Yaz kampından yeni gelmiştik, ben baya yorgundum kageyamayla tam gidiyodum ki arkadan hinata seslendi
"Kageyama pas at bana"-hina kageyama buna bisey demedi ve bileğimden tutup benide içeri girdirdi
"Şimdi çok geç değil mi sonra yapamaz misiniz şunu"
"Bi iki pas atıp gitcem sen istersen bekleyebilirsin keiko-kun"-kage
"Keiko kageyamaya top atsan-" hinata daha sözünü bitiremeden Kageyama konuştu
"Boke görmüyormusun kız yorgun onu uğraştırma"
Ben bi kenara geçip oturdum. Onlar sahayı kurarken kapıdan yachi seslendi benim söylediğimin benzerini söyledi. Bu kez Hinata yachiden Kageyamaya top atmasını istedi yachide kabul etti. Benim gözümden uyku akıyordu hemen burda uyuya kalabilirdim.
Hinata hazırda beklerken yachi Kageyamaya top attı, Kageyama gelen topla Hinataya pas attı, ama hinatanin konsantrasyonu topta olduğu için yükseğe sıçrayamadan top elinden kayıp gitti. Bu böyle devam etti, bi iki pas demelerine rağmen milyon kere aynısını denediler ve sonucu beklenen gibiydi arasında uyuya kalmışta olabilirim.
Gözümü bi dinledireyim diyerek gözümü kapatmıştım ve direk uyuya kaldım. Ben daha ne olduğunu anlamadan gelen gürültülerle gözümü geri açtığımda hinata yerdeydi ve Kageyama ona bağırıyordu. Hersey çok hızlı gelişmişti Kageyamayla Hinata kavga etmeye başlamışlardı. Aralarına girmek istemiyordum yoksa bende zarara uğrayabilirdim. kenarda onlara bağırırken Tanaka-kun geldi ve ikisinede aynı anda iki eliyle yumruk attı. Bunu yaparkende içimin yağları eridi resmen.Anladim ki Yachi Tanakayı çağırmıştı
Bi kaç dakika sonra Yachi ikimiz spor salonunda Kageyama ve Hinatayi almış yüzlerine pansuman yapıyorduk. Yachi bi kenarda Hinataya pansuman yaparken, bende Kageyamayi alıp diğer kenarda onun yüzüne krem sürmeye çalışıyordum. Ama ikiside bir birlerine kötü bakışlar atıp göz deviriyordu. Kageyama her defasında Hinataya baktığında ben onun yüzünü çenesinden tutup kendime döndürüyor, bana bakmasını sağlıyordum. Pansuman bittikten sonra evlere dağılacaktik.
Hinatadan Yachi-sanin evine bırakmasını istedim oda kabul ederek gitti. Bende Kageyamayla eve doğru gidiyorken aramızda büyük bi sesizlik vardı.
...
Ertesi gün kageyama okuldan sonra bi yere gideceğini söylemişti ama neresi olduğunu belirtmedi. Bu yüzden onu beklememem hakkında bana bildirdi. Pek önemsemedim fakat nereye gideceği hakkında bilgi almak istiyordum.
Spor salonundayken ukai-senseiden bi kaç bilgi aldım ve kageyama şehirin biraz ilerisine gitmişti, ordada Oikawayla konuşmuşlardı. Hinata ise büyük Koç Ukaila çalışıcaklarmış. Bunları dinlerken onlar için ne kadar zorlayıcı olduğunu anlayabiliyordum.
"Keiko..."
"Hai?"
"Şuanlik herkez kendi arasında kusurlarını çalışıyor. Senin herkezden iyi olduğunu biliyorum sadece kendini her konuda güçlendirmeni istiyorum."
Koçun ne demeye çalıştığını anlamıştım, benimde çok çalışmam gerekiyordu servis olsun, smaç, pas, manşet, blok gibi hepsine çalışıcaktim. Ben bir orta çaprazım.Güçlü blok konusunda Tsukishimadan, güçlü smaç asahi ve tanaka, iyi pasıda Kageyamadan yardım isteyerek çalışacaktım.
~zaman atlaması~ (2 hafta sonra yaz kampı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Karga X KAGEYAMA READER X KEIKO
Dla nastolatkówESKI OKULUNDA VOLEYBOL TAKIMINDAN AYRILIP KARASUNO TAKIMINA GELMEK ZORUNDA KALAN VE ORDA IYI GECINIP AŞKI BULAN KIZI ANLATIYOR