BÖLÜM 3

115 67 13
                                    

Kitabıma geçmeden önce sizden fikir almam gerekiyor.Öncelikle kitabın ilerleyişini sevdiniz mi? Kitabın devamında sizce ne olsun, bu aşamada sizinde fikirlerinize ihtiyacım var ,fikirleriniz benim için çok önemli.Son olarak kitabımı yazmak için emek veriyorum ama oylamalar ve takip çok düşük,sadece okuyup geçiyorsunuz bu konuda destek verirseniz çok mutlu olurum.Neyse çok uzattım kitaba geçeyim.Son olarak artık konuşmalara kendi yorumumu da katmaya karar verdim ( bu bölüm biraz kısa olacak)
-------------------------------------------------------

Uras: Bodrumun kapısını sakın açmayacaksınız!

Aden: Ne oluyor, kim bu kız.

Uras: Ailemi öldüren Cenk Yıldız vardı ya.

Bora: Evet.

Uras: İşte o şerefsizin kızını buldum.

Aden: İyide oğlum sen bu kızı nasıl buldun?

Uras: Bu yolda kaybolmuş, ben de bu Cenk şerefsizinin mezarına gidiyordum. Kimi aradığımı anlattım, bu da benim babam dedi işte şimdi burada. Tekrar söylüyorum bodrumun kapısı açılmayacak.

Bora: İyide senin babasıyla işin vardı kızı ne yapacaksın?

Uras: Babası öldüğüne göre kızıyla işim var demektir.

Derin ordan çıkmak ve uğraşsada boşunaydı. Ne kadar bağırsada kapıyı açmıyorlardı.

Derin: Açsanıza kapıyı. Ne istiyorsunuz benden?

Kapıya vurmaya devam ederken bir yandan da bağırıyordu. Uras Derin'in
yanına gider ve onu bağırması için uyarır.

Uras: Kapat şu çeneni! (Sinirlenmiş gibi kurban olduğum 😻 skajsha)

Derin: Ya ben sana ne yaptım ne istiyorsun benden?

Uras: Zamanı gelince öğreneceksin.

Derin: Burası çok havasız bari burdan çıkar beni lütfen.

Uras hiçbir şey demeden bodrumdan çıkar.

MİRA'NIN ANLATIMINDAN:
Derin'i bulmak için telefonu her ne kadar arasam da açmadı. Başına bir şey geleceğinden endişeleniyordum. Aradan bir saat geçti ama hâlâ eve gelmemişti.

Uras 10 dakika sonra elinde iple bodruma geri döner.

Uras: Şimdi bu kapıyı açacağım en ufak hareketinde kaçmaya çalışırsan gebertirim seni.

Derin: Sen bana ne yapabilirsin ki? (Derin çok kaşınıyorsunn)

Uras: Sus! (haklı çocuğum)

Uras kapıyı açar ve Derin'i yukarı götürürken Derin kaçmaya çalışır.Uras Derin'e sertçe tokat atar ve Derin yere düşer.Uras ayağa kaldırıp tekrardan bodruma götürür.
-----------------------------------------------
Bu günlük bu kadar yeter bence. Nasıl olmuşş? Artık kendi yorumlarımı da katıyorum . Oylamayı ve Takip etmeyi unutmayıınnn.Seviliyorsunuzz♡

KATİLİN TAKİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin