Kitabımın okuma sayısı düştü yani 1. bölümü 103 kişi okurken son bölümü 54 kişi okuyor. Benimde kitabı yazma hevesim gelmiyo.Ama yinede okuyup oylayan herkese teşekkür ederimm.
-----------------------------------------------------Bodrumdaki sandalyeye oturtup elindeki iple Derini'i bağlar. Eliyle çenesinden tutup kafasını yukarı kaldırdıktan sonra: 'Seni son kez uyarıyorum,burda usluca otur ve sesini kes.' dedikten sonra ordan çıkar ve diğerlerinin yanına gider.
Uras: Bana bunun annesini bulun. Telefonla konuşurken duydum adı Derin'miş.
Kaan: Lan kızını aldın ya annesini ne yapacaksın?
Uras: Size sadece annesini bulun dedim, soru sormayın.
Bora: Bodrumda kıza bişey yapmadın değil mi?
Uras: Eğer amacım intikamsa ne yapacağımı benden iyi biliyorsun değil mi Bora.
Bora: Ne yazık ki biliyorum. Neyse bunları boşverde artık okula gitmiyecekmiyiz devamsızlık sınırda.
Uras: Ya sikicem cidden ben ne diyorum sen okul diyorsun, şimdi siktir et okulu bana bunun annesini bul.
Bu sırada Derin bodrumda bağlandığı iplerden kurtulmaya çalışıyordu. Ama ne kadar uğraşsada boşaydı. Aşağıdan ipleri çözmesi için bağırıyordu.
Derin: YARDIM EDİN! KİMSE YOK MU? YA ÇIKARSANA BENİ BURDAN.
Uras: Burda kimse yok yani o sesini boşuna harcama. Nede olsa acı çekerken lazım olcak.
Uras: Ne acısından bahsediyorsun?
Uras yavaş yavaş Derinin yanına yaklaşır. (sakin olunn aşk yok ama bende bi an heyecan yaptım fvgbhjde)
Uras: Babanın ailemi öldürmesinin acısını diyorum. Gözlerimin önünde
Derin: NE!
Uras: Ama sana daha kötülerini yapacağımdan emin olabilirsin.
Uras Derinin daha fazla acı çekmesi için elindeki ipleri daha da sıkar.
Uras: Böyle yavaş yavaş acı çektirmek bana ne kadar iyi geliyor biliyo musun.
Dedikten sonra ordan çıkar ve yukarıya gider.
Uras: Buldunuz mu bişey
Aden: Buldum merak etme. Adı Didem miş Denizli'de yaşıyor.
Uras: 4 tane adam gönderin. Buraya getirsinler.
Aden: Sabah gönderelim akşam dikkat çekeriz.
Uras: Yarın burda olsun da ne zaman hallediyorsan hızlı ol.
--------------------------------------------------------
Nasıl gidiyorr?? Oylama ve okunma çok az lütfen sadece okuyup gitmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİN TAKİBİ
Teen FictionKatilin ailesi bilinmeyen biri tarafından öldürülür.Katil bu olayın peşine düşer beklemediği anda ve beklemediği bir zamanda ailesini öldüren kişinin kız çocuğu ile beklemediği bir yerde karşılaşır ve artık intikam için hazırdır...