BÖLÜM 1

146 77 14
                                    

Günlerden *Cuma*

İzmire gelmişler fakat hâlâ evlerini bulamamışlardı.İzmir sokaklarında kaybolup evlerini bulmak için umutsuzca çabalıyorlardı.

Derin: Evin yolunu bildiğine emin miyiz?

Mira: Evet de neden?

Derin: 1 saatir 4 tane bavulla birlikte bütün İzmiri dolaştık çünkü,yoruldum artık.

Mira: Ahh! Hadi ama mızmızlık etmede yürü. Navigasyona göre gidiyoruz.Hem bak az kalmış.

Derin: Evimiz okula yakın mı bari?

Mira: Daha okullara bakmadım. Ama 2 tane güzel okul biliyorum. Daha zamanımız var sonra karar veririz.

Derin: Yarın babamın mezarına gidicem. Dedemin mezarında burda olduğu için babamıda buraya getirmişler.

Sonunda evlerini bulmuş ve eşyalarını yerleştirmişlerdi. Derin yiyecek birşeyler yazırlamak için mutfağa girdiğinde ekmek ve süt almadıklarını görür.

Derin: Süt ve ekmek almamışız ben hemen gidip geliyorum.

Mira: Hayır ya saat geç oldu beraber gidelim.

Derin: Ben gidip gelirim. Sen masayı kur. Googleye bi bakayım yakın market var mı diye.
    
              *Googleye girildi*
     ..... Sokak açık marketler  •araması yapıldı•

Derin: Bak buldum bir tane.Ben gidiyorum gelirim birazdan.

2-3 sokak ilerledikten sonra saate bakmak için en cebine atar ama telefon yoktur.

Derin: Ya sikicem böyle işi nerde bu market? Off şimdi ne yapıcam, şansıma sıçayım.

Etrafta dolanırken karşıdan araba geldiğini görüp durması için işaret eder. Araba Derine doğru yaklaşır. Arabadaki kişi seri katil olan Uras'dır. Ama yüzünden maske  olduğu için kim olduğu belli değildir.

Uras: Ne istiyorsun?

Derin: Markete çıkmıştım ama kayboldum rica etsem yardım eder misiniz? Kız arkadaşımdan yol tarifi istesem eve bırakma şansınız var mı?

Uras: Bin arabaya.

Derin Mira'yı arar ve telefona konum göndermesini söyler. Derin Uras'ta bir gariplik olduğunu fark eder. Koltuklarda ve kıyafetinde kan lekeleri vardır.

--------------------------------------------
Kitap nasıl ilerliyorr? Yeni bölümler gelmeye devam edecek.Beklemede kalın.Oylamayı ve Takip etmeyi unutmayıınnn

KATİLİN TAKİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin