1.Bölüm

102 8 12
                                    

Bekarım! Kız kurusuyum! Sakarım! Sevişkenim!

Kendimi dolabın bir köşesinde unutulup çürümeye yüz tutmuş limon gibi hissediyorum.

Leş gibi kokuyorum.

***

Hayatımda yaşadığım en, en, en berbat geceydi.

Jüri olup bir puan vermem istenseydi 10 üzerinden 1 bile vermezdim.

Ne olduğunu hemen anlatayım ; dün gece delice içip, barda tanıştığım bir erkekle seviştim.

Sarhoş uyanmak,içki sersemliğinden çok daha iyi canlarım.Ha bide dün yanımızda prezervatif yoktu umarım onun küçük tatlı spermleri yumurtalığıma girmez!

Şişip, su toplamış ayaklarım Berk'in ayaklarına çarpıyor, fark etmemesi için dua ediyordum.Şuan tek istediğim şey arabama binip doğruca evime gitmek.Leş kirlerimden kurtulmak için sıcak suyla duş almak.Sağıma döndüğümde yanımda Berk yatıyordu.Doğru ya çocuk yorulmuş olmalı ee kolay değil, dün saatlerce içip,delilerce sevişmiştik.Şimdi ise kendimden iğreniyordum.Berk hala uyuyordu,dahası horladığını duyuyordum.Yüzüne tokat atmamak için zor tutuyorum kendimi dersem yalan olmazdı.Telefonumu elime alıp hemen Eda'nın numarasını tuşladım.

Bir iki kez çaldıktan sonra nihayet telefona cevap verdi! Saygıdeğer(!) arkadaşım.Bide telefonu açar açmaz bana çemkiriyor.Lükse bak.Hem çemkirmelerini dinliyor,hem de onunla aynı evde yaşadığımdan dolayı kendime içimden küfürler savuruyordum.

''Kızım neredeysen çabuk eve gel! Ya bugün falcıyl randevum var yalnız gidemem! '' dedi sinirle.

''Tamam Eda geliyorum.'' dedim umursamaz bir tavırla.

''Gece nerede olacağını da açıklayacaksın bana'' derken telefonu yüzüne kapattım

. Büyük ihtimalle telefonu kapattığımı anlamayıp söylenmeye devam ediyordum.Zavallı arkadaşım.

Berk'i uyandırmamaya özen göstererek yataktan kalkıp üzerimi giyinmeye başladım. Çıplaktım ve vücudum şekli bozuk turp gibiydi! O yüzden karanlıkta sevişmeyi tercih ediyorum! Erkekler beni çıplak görüp korkmasın öyle değil mi?

Üzerimi giyindikten sonra parmak uçlarıma basarak hareket edip evden çıktım.Neyse ki arabamın benzinini dün almıştım.Arabama atlayıp hemen eve doğru sürmeye başladım.Anahtarı çevirip sessizce girdim.

Eda beni görünce korkudan çığlık atıp ''Şu eve bu kadar sessiz girme diye kaç defa uyarmam gerekiyor'' deyip gözlerini belertti.

O giyinirken bende onun odasına girip makyaj yapmaya başladım.Biraz yanım yaklaşıp burnuyla iki üç kez beni kokladı.

Hayır dün deli gibi içki içtiğimi anlamasın Allah'ım n'oluur.İçki kokmuyorumdur inşallah ya diye düşünürken ''Ölü balık gibi kokuyorsun' dedi tiksinç bir ifadeyle.

1-Bu kızın saçını başını burada yolabilirim.

2-Eğer 1.maddeyi uygularsam evsiz kalabilirim.

3-O zaman kesinlikle laf sokmalıyım!

''O senin burnunun iğrençliği'' deyiverdim.Tamam laf sokmayı pek beceremem ama napabilirim?

''Dün neredeydin?'' diyerek lafına devam etti.

''Arkadaşlarla takıldık biraz,ne var bunda?'' diyerek omuz silktim.

''Kim o arkadaş?'' dedi sorgulayıcı bakışlarla.

''Berk'le geceye kadar içtim.Evine gidip deliler gibi de seviştim.Oldu mu?''

Koca Aranıyor!*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin