Ah evet size kendimi tanıtmalıyım.Az çok benim hakkımda fikirleriniz olmuştur.Kaşara bak hep sevişiyor diyebilirsiniz ama gelin bir de bana sorun.Çağrı.Hayatımın erkeği,beyaz atlı prensimdi. Beni istediler,nişan falan derken evlenmemize 1 hafta kala onu yatakta başka bir kızla yakaladım.Hayatımda hiçbir erkeği onun kadar sevmemişimdir.Şimdi birisiyle evlendi.Ona olan zaafım bitmedi.Bende baktım Çağrı'dan başka kimseyi sevemiyorum,vurdum kendimi içkilere.İçip içip yeni tanıştığım erkeklerle yattım.Beni anlamamanız çok normal,neyse.
Dediğim gibi 27 yaşında 65 kilodayım.Ev arkadaşım Eda'yla yaşıyorum.Bu durumdan hoşnut olduğum söylenemez.''E niye kalıyorsun o zaman'' dediğinizi duyar gibiyim.Böceklerden,karanlıktan ve evde tek başıma kalmaktan ölesiye korkarım.Yani Eda'yla kalmaya mecburum diyebilirim.Bizim tanışmamız bir 5 seneye kadar dayanıyor.Annem tonton tatlı bir kadındır.Titizliğinden bahsetmek bile istemiyorum.Gına getiriyor bazen.Babam hovarda birisidir.Ama çok severim.Baba-kız ilişkisi başka diye boşun dememiştir.Şimdi 35 yaşında çıtır bir kızla evlenmeye hazırlanıyor.Anlayacağınız bana cici anne değil cici abla geliyor.Aramızda 8 yaş farkı komik değil mi?
Doğup büyüdüğüm yer Antalya.Havasına,suyuna aşığım memleketimin.Oldukça sakarım! Babam buldu çıtır kızı! Ben sanırım evde kaldım evlenemeyeceğim! ÜHÜHÜ! Arkadaşlarım evlendi çoluk çocuğa karıştı.Ben onlar doğurdukça ziyarete gidip altın takıyorum.Ama evlenip bir çocuk doğurayım hep o altınlar geri gelecek! Boru mu lan aa battım ya altın ala ala.Babamın bir mobilya mağazası var.İşleri oldukça iyi.Beni aç,açıkta bırakmaz sağ olsun.
Küçüklüğümden beri oyuncu olmak istemişimdir.O yüzden geçenlerde bir ajansa başvurdum.Fotoğraflarımı çekip,kısa deneme videosu çektiler.Eh bu işlerde oldukça başarılıyımdır.
***
Sabah gözlerimi telefonumun sesiyle açtım.Rehberimde kayıtlı olmayan bir numara arıyor.Acaba Çağrı mı diye düşünürken telefonu açtım.
''İyi günler ** Ajanstan arıyorum.'' dedi tiz sesli bir kadın.
''Buyrun Madelena ben.'' dedim sevinerek.
Evet işte bu ya kesin kabul ettiler.Başrol için arıyorlar.Biliyordum başaracağımı!
''Merhaba Madelena Hanım.Açıkcası sizi harika bulduk ve çok etkilendik''
Ya canım şımartıyorsun beni.
Kadın devam etti ''Bu seferlik daha genç birisiyle çalışmak istiyoruz,Umarım sizinle gelecekte çalışırız'' deyip cevabımı dinlemeden telefonu kapattı!
Pardon da siz benimle çalışmak isteseniz bile ben sizinle çalışmazdım! Götü boklular! Zaten dandik bir ajanstı.Daha genç birisini istiyorlarmış! Ben yaşlı mıyım lan! Daha otuzuma bile 2 sene var.
Güçlükle yatağımdan çıkıp karşımda duran boy aynasına doğru yürüdüm.Sigaradan sararmış dişlerimi saymazsak,oldukça güzel bir tipim.Siyah saçlarım,kahverengi gözlerim var.Boyum klasik türk kadını gibi 1.65.Şekli bozuk turp tipli biriyimdir.Bedenim 36.Tamam biraz abarttım 40 bedenim.Ama 36 gibi gösteriyorum.
İsmimin neden Madelena olduğunu bende bilmiyorum.Aile de 2 tane Madelena isim taşıyan var.Ben ve teyzem.Annem teyzemi çok sevdiğinden bu ismi koymuş olabilir.Hiç sormadım.Anlamını da bilmiyorum.Havalı olduğu için hoşuma bile gidiyor ismim.
Ajansa başvurdum ve reddedildim! Falcı tarafından kazıklandım! Artık hissizleştim.
Düşüncelere daldığım sırada Eda odama girdi.
''Senin için endişeleniyorum'' dedi sakin bir tavırla.
Omzumu silkip ''Özür dilerim'' dedim.
''Özür dileme.Hadi giyin çarşıya çıkalım'' dedi elimden tutup beni kaldırmaya çalışırken.
''Hayır sıkıntıdan blog açacağım'' dedim.
''Blog ne be''
''Ya hani Murat'ın var ya.Gazeteye çıkıyor sürekli.
''Vibratör gibi bir şey mi?'' gülmemek için kendimi zor tuttum.
''Hayır Eda.İnternet günlüğü.Şimdi odamdan siktir git'' dedim,geçen sene kredi kartımın limitini zorlayıp aldığım Apple laptopumu açarken.
Eda beni yalnız bıraktığında blog sitemin adının ne olacağını düşünmeye başladım.
Kıdemli kız kurusu? Hayır.
Kız kurusu'nun günlüğü? Hayır iğrenç.
Madelena'nın Hayatı? Hayır,çok basit.
Buldum!
Umutsuz Aşık? Evet tam bana göre.
On dakika içinde bana özel blogumu açmıştım.
'Kızlara ilk buluşmada Tavsiyeler' konulu bir başlık açmaya karar verdim.
1- İlk buluşmada öpüşmemelisiniz.
2-İlk buluşmada kesinlikle soyunmayacaksınız.
3-İlk buluşmada kesinlikle sevişmeyeceksiniz
4-Bunların olmaması için ilk buluşmada kesinlikle içki içmeyin
Sanırım bunun başlığı ''Madelena'nın İlk buluşmada yapılmamasını söylediği,ama kendisinin yaptığı şeyler'' olsaydı daha uygun olabilirdi.
Tam o esnada yorum atmıştı birisi.Heyecanla baktığımda yorumda aynen şöyle yazıyordu;
''Seni becermemi ister misin?''
Bu neydi şimdi? Koskoca blogda bula bula beni sapık mı bulmuştu? Profiline girdiğimde bir sürü erkek organlarıyla meme fotoğrafları vardı.Rezil olmamak için hemen yorumu sildim.
Daha sadece 2 takipçim olmuştu.Umarım kimse görmez diyerek 2 takipçime baktım.
İnanamıyorum!,İkisinin profilinde de erkekle kadının seks fotoğrafı vardı.Eh tabi ilk baştan böyle yazılar yazarsam kim gelebilirdi ki başka?
Kendimden gerçekten utanıyorum!
***
DEVAM EDECEK-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koca Aranıyor!*
HumorBekar,kıdemli kız kurusu! Kafayı falcılarla bozdu! Ev arkadaşı Eda'yla başı dertte! Aşksızlıktan karalar bağladı! Neredeyse hergün içip kendisini bir erkeğin yatağında buluyor! Madelena'nın komedi dolu hikayesi sizlerle :)