❥ 𝐟𝐢𝐯𝐞

1.1K 157 325
                                    

Oy sınırı: 50

Yorum sınırı: 50

Karilar okurken YORUM yapin doverim yoks

Kural beş: Toji Fushiguro duygularını belli etmez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kural beş: Toji Fushiguro duygularını belli etmez.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩

"Sadece senin olmak istiyorum." Ve diğer sayfayı çevirdin. Edebiyat dersinin en kötü yanı sınıfça kitap okuma saatlerinizin olmasıydı. İçinizden okusanız yine iyiydi. "Tanrı onları kutsamıştı, en azından kadın öyle diyordu. Adam ise kendi canının derdindeydi." Sınıfın yarısı uyuyor, diğer yarısı da sırasını bekliyordu.

Yarım nefes aldın, "Sen zaten benimsin demek istedi adam-" cümleni bitirememiştin.

"Pardon, biraz geç kaldım." Toji Fushiguro sınıfa -en sonunda- giriş yapmıştı. Sertçe yutkundun, umarım kelimeleri birbirine dolamadan, aynı akıcılıkla okumaya devam edebilirdin. Çünkü bu adam senin aklını başından alıyordu.

Öğretmenin kaşları çatılmış bile olsa sadece başını iki yana sallayarak iç çekti, "Geç yerine Fushiguro."

"Hay hay."

Tam kendi sırasına gidecekken gece mavisi gözleri seni buldu. Yönünü değiştirmişti. Şimdi sana doğru ilerliyordu. Tekrar sertçe yutkundun.

Anlayamıyordun, neden onun senin üzerinde böyle bir etkisi vardı? Gözlerine bakmak, kokusunu almak, sesini duymak veya onunla ilgili herhangi bir şey.. sen bu serseriye kör kütük aşıktın. Fakat bildiğin bir şey vardı, o da bu duygulardan kurtulman gerektiğiydi. Başta ailen olmak üzere kafandaki iç dünyayı engelleyen birçok neden vardı.

"Evet Y/N, devam et." Dedi öğretmen, başını salladın.

Hafif bir öksürükle kendini düzelttin, Toji dirseğini sıraya dayamış, yanağı avuç içine yasılı bir şekilde seni dinliyordu. Onun tam yanında olması kalbini hızlandırmıştı. "Sen zaten benimsin demek istedi adam, oysaki kendini beyaz keten üzerindeki bir kir kadar kara hissediyordu."

"Kadına dokunmak için elini havaya kaldırdı, ama hayır. Ona dokunamadı, dokunamazdı. Onu kendi gecesine mi katacaktı? Kadın güneş gibi ışıldarken hiçbir karanlığın onu gölgelemesine izin veremezdi. Buna kendisinin de dahil olduğunu bilmek bir kez daha gözlerini yummasına sebep olmuştu, hızla elini geri indirdi. Dokunmaya kıyamadı."

Ve bölüm sonu.

Sıradaki kişi okumaya başladığında su şişesinin kapağını açıyordun, boğazın çöle dönmüştü.

"Güzel masalmış." Dedi Toji, sırtını sandalyeye iyice yaslarken.

"Roman bu."

"Her ne boksa."

ϟ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ❁ -「𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin