❥ 𝐭𝐞𝐧

816 144 251
                                    

Sınır elli oy elli yorum asklarim 😘

Kural on: Toji Fushiguro'nun hayatında kalıcı hiçbir şey yoktur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kural on: Toji Fushiguro'nun hayatında kalıcı hiçbir şey yoktur. Bir istisna hariç.

✩。:*•.─────  ❁ ❁  ─────.•*:。✩

Küçükken hayatının izlediğin o Disney filmlerindeki gibi olacağını düşünürdün. En azından tam olarak aynısı olmasa bile 'aşk' kavramı benzerlik göstermeliydi. Tabii, prensini bekleyen prenseslere sadece küçük bir kızken hayrandın. Şimdiyse bunun ne kadar aciz olduğunu fark etmiştin.

"Bak, anlamıyorsun işte." Dedin, bir yandan kulağına dayadığın telefonla Shoko ile konuşuyor diğer yandan da odanda bir ileri bir geri adımlıyordun. "Masalların hepsi boktan değil elbette ama-"

"Ama sen Pamuk Prenses'e sürtük diyecek kadar boktan buluyorsun?" Dedi Shoko, dudak büktün.

"Hayır yani.. Pamuk Prenses avcıya aşık olmalıydı."

"Anlamıyorum seni Y/N, ne alaka?"

"Ne demek 'ne alaka'?"

"Kızı öpen prens değil mi? Avcı öpseydi o zaman."

"Avcı ölmüştü geri zekalı."

"Onun sorunu."

"Prensesi kurtarmak uğruna ölümü göze aldı."

"Ölmeseydi, avcı eğitimli şövalye-"

"İçimi kararttın Shoko. Biri sana ölmen için kiralık katil tutsa ve katil seni öldürmekten vazgeçip kendi canından olsa? Hm? Bir de böyle düşün."

"Etkilenmedim."

"Orospu."

"Saygısız. Prens zengin ve yakışıklı? Beş parasız bir katile ihtiyacım yok."

O, görmese bile omuz silktin. "Onun bir katil.. ne bileyim suikastçi olması fikri kulağa korkutucu geliyor olabilir ama eğer senin canını bağışlıyorsa denemeye değer."

"Kızım, sen tam bir enayisin."

"Ya sen- bir dakika Shoko." Telefonu kulağından uzaklaştırırken söyledin. "Kapı çalıyor galiba, sonra arayayım mı seni?"

"Kursa gideceğim aşkım, senin yok mu dershanen?"

"Yok, akşama aile yemeği var o yüzden gitmeyeceğim."

"Tamam, haberleşiriz sonra."

Telefonu kapatır kapatmaz söylenerekten merdivenleri inmiştin. Annen, sözde çok sevdiği, akrabalarıyla buluşmaya gitmişti. Baban desen zaten işi yüzünden eve uğrayamıyordu bile. İç çekerek kapıyı açtın.

ϟ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ❁ -「𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin