❥ 𝐬𝐢𝐱

878 134 318
                                    

Selamlar, sınır 50 oy 50 yorum!

İyi okumalar dilerim ♡

Kural altı: Asla Toji Fushiguro'nun kızına dokunma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kural altı: Asla Toji Fushiguro'nun kızına dokunma.

✩。:*•.─────  ❁ ❁  ─────.•*:。✩

Sanki her şey normalmiş gibi kitabını okumaya çalışıyordun. Sanki camına her dakika başı taş atılmıyormuş ya da pencerenin bulunduğu bahçede sana kafayı takmış bir serseri yokmuş gibi sadece kelimelere odaklanıyordun. Tabii, buna odak denemezdi. Kafan allak bullaktı.

Çıkmaza girmiştin.

Sana kafayı takmış olan bu adam görüşmen gereken son kişi olabilirdi. Ne ailen tarafından onaylanırdı böyle bir şey ne de arkadaşların tarafından. En önemlisi de o çok değer verdiğin kişiyle aranın bozulmasının an meselesi olmasıydı. Tanrım, bundan nefret ediyorum.

Atılan taşlar artık seni boğmaya başladığında hızla ayağa kalkıp camını açtın. "Yeter Ryomen! Camı kıracaksın, az kaldı." Sinirlenmene karşılık alaycı bir ifadeyle kollarını göğsünde kavuşturdu.

"Eğer inmezsen bu olacak tatlı kız." Dişleri görünecek şekilde gülümsedi, "Bekliyorum." Başını iki yana sallayarak geri çekildin.

Cezalıydın ve -zaten- uyumak dışında hiçbir şey yapmak istemiyordun. Fakat bir an için düşündün, sadece bir saniyeliğine bile olsa kaşlarını çatmıştın: Eğer bu teklifi sana Toji yapsaydı kabul eder miydin? Kesinlikle evet. Kendinden ve sahip olduğun hastalıklı duygudan -ki buna 'aşk' diyorlardı- nefret etmeye başlıyordun.

Camı geri açtın ve Toji'nin odasını yokladıktan sonra Sukuna'ya baktın. "Sadece yarım saat."

"Onu bir yapalım."

"Hı hı." Göz devirip perdeni çektin. Anlaşılan üstünü giyinmen gerekiyordu çünkü Sukuna Ryomen gibi birinin seni parka götürmeyeceği kesindi.

Teklifi neden kabul ettiğin hakkında en ufak bir fikrin bile yoktu. Sadece göğsünün tam ortasında bir kıvılcım hissetmiştin, sözde kendine olan sinirinin asıl sahibi Toji Fushiguro ve tavırlarıydı. Ondan uzaklaşmak için düşmanıyla mı çıkacaktın? Hadi ama, buna çıkmak denemez. Gezmek? Hamlelerinin sonuçları olacaktı.

Beyaz tayt ve siyah sweatinle gayet uygun göründüğünü düşünerekten perdeni araladın. Nedense dejavu olmuş kadar garip hissetmiştin kendini. Şimdi sıra en zor işteydi, evden çıkmak.

"Atla." Dedi Sukuna, kollarını iki yana açarken. "Cezalı olduğunu biliyorum."

"Oha."

"Ne oha?"

"Saçmalama istersen, atlayamam ben."

"Kızım ikinci kattasın, korkaklık etme Y/N."

Başını iki yana sallayarak reddini sürdürdün. "Tutabileceğin ne malum? Of, neden geliyorsam." Kendini sorgulamıştın fakat buna alıkoyamıyordun da. "Tamam, eminsin?"

ϟ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ❁ -「𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin