Oy sınırı: 50
Yorum sınırı: 50
Kural yedi: Sakın ona acıma.
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
"Fakat bana beni sevmediğini söylemişti, o zaman neden kıskanıyor ki? Ne haddine?" Dedi Shoko, başını sıraya yaslarken. "Bir de bunun üzerine babamla kavga ettim, benden bir bok olmazmış." Sinirleri bozukmuşçasına güldü, "Tıp kazanayım da görsün o."
"Shoko biz kimden bahsediyorduk? Bugün dört erkek anlattın, üçü eski sevgilin-"
"Şimdi anlattığım geçenki partide tanıştığım çocuk, hani var ya kısa dediğin senin."
"Hee." Diye mırıldandın. "Kısa o ya, hem tanışalı daha ne kadar oldu da seni kıskanıyor? Hadsize bak."
"Ben de öyle dedim- bu arada o kadar da kısa bir çocuk değil bence." Dedi, dirseğini sıraya dayayıp başını avuç içine yasladı. "Tabii, Toji'ye göre epey kısa. Sen o yönden hesap yapıyorsun büyük ihtimalle." Anında dikleştin.
Ne zamandır kulaklarına ilişmeyen isim yüzünden kalbin hoplamıştı, hâlâ böyle hissediyor olmana içinden bir küfür savurarak kaşlarını çattın. Shoko ellerini iki yana sallayarak kaçamak gülücükler attı.
"Bakma öyle Y/N, az çok kafa yapını biliyorum senin."
"Sorun yok, nasıl bakıyormuşum? Çocuğun kısa olduğunu kabullen, ayrıca tıp istiyorsan bunları düşünmek yerine git ders çalış."
"Tamam be, ne kızıyorsun."
"Kızmadım."
"Üzerime atlayacağını sandım, sen iyi misin?" Dedi Shoko, elini omzuna koyarken. "Son bir haftadır seni hiç Toji'yle konuşurken görmedim, evine falan da bırakmıyor." Bir şey demeden başını camdan yana çevirdin, "Belli ki kavga etmişsiniz, neler oluyor Y/N?"
"Shoko." Dedin, nefes almak istercesine. "Gerçekten önemsiz şeyler, son bir iki ayda soğumuştuk birbirimizden zaten." Geçen hafta, partide ettiğiniz kavga aklına gelmişti, yüzünü buruşturdun. Toji'nin kapıyı çarparak gittiği an zihninden silinmiyordu.
"Sen belki Toji'den soğursun, olası durum. Hayatsız herifin teki sonuçta."
"Öyle."
"Ama." Dedi, çenenden tutarak başını kendisine doğru çevirdi. "Toji'nin senden soğuyacağına hiç olanak vermiyorum Y/N." Alayla güldün, devam etti:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ϟ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ❁ -「𝐓𝐨𝐣𝐢 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」
FanficToji Fushiguro yaşama sebebine veya amacına sahip olmayan bir serseriydi, Y/N L/N ise onu girdiği her beladan uzaklaştırmaya çalışan bir kız... ●Bad boy Toji x Reader. ●High school AU. ●+18 içerikler. ●Tamamiyle bana aittir, (ç)alınamaz.