3

111 15 25
                                    

Jungwon
Hyung
Nerdesin

Jay
Kafedeyim
Tatlı yapıyorum
Noldu

Jungwon
Bugün staj çok doluydu da
Bunaldım
Müsaitsen takılalım mı diyecektim

Jay
Ya
Mutfağı böyle bırakamam şimdi
Ama istersen buraya gel
işim bitince çıkalım

Jungwon
Ayıp olmasın şimdi

Jay
Saçmalama be
Kop gel hadi
Yoklar zaten kafe kapalı bugün
Ben tatlı çıkarayım diye geldim

Jungwon
E
Geleyim ben o zaman

Jay
E
Gel sen o zaman

............

Tüm tatlıları bozdolabına yerleştirdim. Tam kapatacakken, mutfağın kapısının açılması ile arkama döndüm. Jungwon tüm gülümsemesiyle içeri girmişti.

"Kolay gelsinnn."

"Kolaysa başına gelsin." Hiç bozulmadan kapının yanındaki sandalyeyi biraz daha ortaya çekerek oturdu. "Ne pişiriyorsun bakalım."

"Tam zamanında geldin. Tüm işim bitti aslında." Yanındaki sandalyeyi çekerek karşısına oturdum. "Kurabiye ve cheesecake yaptım bol bol. Mochi de yaptım biraz. Kısıtlı zamanım vardı ancak bunlar oldu. Zaten asıl tatlıcı ben değilim ya zaten, o yüzden rahatım."

"Ellerine sağlık. Eminim harika olmuşlardır."

"Onu yedikten sonra söylersin. Sen ne yaptın bakalım bugün?"

"Çok yoruldum ya. Staj işi falan, çok zor."

"Hastanede miydin tüm gün?"

"Yok, sabah okuldaydım. Sonra koştur koştur staja yetiştim. Çok katı herkes." Elimi omzuna yerleştirdim ve hafifçe masaj yaptım o bölgeye. "Sen aklına koyduğun her şeyi başarırsın." Gülerek elimi hafifçe ittirdi.

"Sen naptın, iş başvurusu yapacaktın bugün?"

"Başvurdum iki üç yere ama umudum yok, herkes tecrübe arıyor." "Mezun olalı kaç sene oldu hâlâ çalışamıyorum şu tecrübe yüzünden." Sandalyede iyice gerildim. Bu konular beni gerçekten stres eden konulardı.

"Eminim bi lokanta görecektir seni, inanıyorum ben."

"Babanlar evde mi bugün? Bana gel istersen yorulmuşsun bugün. Yemek yaparım sana."

"Babamlar evde ama, şu son cümlenden sonra çok da umrumda değil hyung. Sana geliyorum galiba." Yerimden kalktım ve fırına doğru ilerledim. Böyle diyeceğini bildiğim için hazırlıklı davranmıştım.

Fırındaki kedi şeklindeki kurabiyeleri çıkararak güzelce pakete yerleştirdim. Poşetin içine de koydum ve sallayarak Jungwona doğru ilerledim.

"Çok sevdiğin kurabiyeden de yapmıştım bak, akşam konuşurken iyi gider."

"AYYY EVET EVET KESİNLİKLE. ELLERİNE SAĞLIK!!"

......

"Offf bilmiyorum hyung. Gerçekten hemşire olmayı çok istiyorum ama stajda bile bu kadar zorlanıyorsam ileride nasıl olur düşünemiyorum." Jungwon ile hızlıca bir şeyler hazırlayıp yemiştik, çünkü saat epey geç olmuştu. Şimdi de kurabiyelerimizi yiyerek dertleşiyorduk.

Forever Young ^ JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin