~DEJAVU~

107 11 23
                                    

-Green'in gözünden-

Kahvaltıdan hemen sonra dışarı çıktım. Hava hafif yağmurluydu ve sıcaklık muhteşemdi. Kahve içmek için rasgele bir cafeye girdim. Kahvemi aldım ama oturcak yer yoktu. Sadece camın kenarında, tek başına ve dışarıyı seyreden biri oturuyordu. Bir anlık dejavu yaşadım. Sanki... Sanki bu anı daha önceden yaşamıştım. Kafası cama dönük olduğu için yüzünü göremiyordum. Yanına gittim ve elimi omzuna koyup seslendim. O kafasını çevirdi. Yüzünü gördüğüm an şaşkına dönmüştüm. Sanki tüm dünyam durmuştu. B-bu şahıs benim rüyamda ki aşık olduğum kişiydi. Hayır yanılmıyorum oydu. Rüyamı şuanda gerçek hayatta yaşıyordum ve bu çok garipti.

?: evet ?

Bir anda nefesim kesildi ve birşeyler gevelemeye başladım.

Green: Ş-şey y-ya-yanınıza o-otura-oturabilir miyim ?!
?: tabikide ! Neden olmasın ?

Karşısına oturdum. Oda hafifçe gülümsedi. O gülüş o kadar mülemmeldiki hiç sıkılmadan onun gülüşünü izleyebilirdim.

?: adınız nedir acaba ?
Green: b-benmi ?
?: yok şurdaki kediye soruyorum- tabikide sana soruyorum !
Green: hee ş-şey dalmışımda biraz... Adım Green... Peki sizin adınız ne ?
?: bende Purple

Demek sürekli rüyama girip beni büyüleyen bu güzelliğin adı Purple'mış.

.

.

.

Koyu bir sohbete dalmıştık. Purple biraz narin bir erkek gibi gözüküyordu.

Green: peki şuan nerde kalıyorsun ?
Purple: yurtta kalıyorum takiii ev arkadaşı arıyan birilerini bulana kadar.

Yanlış duyamamıştım. Purple ev arkadaşlığından bahsediyordu. Bu mükemmel bir fırsattı.

Green: ahh Purple... Ben birkaç kişiyle ev arkadaşlığı yapıyorum. İstersen sende bize katılabilirsin ?
Purple: GERÇEKTENMİİİ ? Ayy çok mutlu oldummm- ama birdakika... Ya ev arkadaşların beni istemezlerse ?
Green: ne ? Saçmalama Purple...

Telefonu alıp Second'u aradım.

Green: Alo !
TSC: Alo ? Ne oldu ?
Green: Purple adında birisiyle tanıştım. Kendisi yurtta kalıyormuş. Oda bizimle kalsın mı ?
TSC: güzel fikir ama diğerlerinede sorayım bi-
TSC'nin telefonundan Yellow: GELSİN GELSİNNNN BİZ HEPİMİZ OKEYİZZZZZ !!!
TSC: ohh kabul ettiler...
Green: tamamdır !
TSC: ama b-

Telefonu kapattım ve sırıtarak Purple'a baktım.

Green: hehe ne zaman geliyorsun?
Purple: KABUL ETTİLERMİİİ ??!!
Green: EVEEETT !!!

Purple öyle bir mutlu olmuştuki görülmeye değerdi.

Green: eee ne zaman geliyorsun ?
Purple: hmm... Bugün eşyalarımı toparlarım... YARIN ! Yarın gelirim !
Green: araban varmı ?
Purple: emmm hayır
Green: tamam o zaman ben seni gelir alırım... Telefon numaran neydi canım ?
Purple: şeyy... 0552 559 54 71 (bide arayınca Purple çıkıyormuş ksjshdksj)
Green: tamamdır... O zaman yarın görüşürüz ✨
Purple: görüşürüz ✨

Cafeden çıktım ve ellerim cebimde yürümeye başladım. Şuan bir rüyanın içerisinde miydim ? Nasıl olurda rüyamı gerçekte yaşayabilirim ? Çok saçma ! Ama bir yandan da güzel... Bi düşünsenize... Hayatınızda ilk defa karşılaştığınız kişi aslında sizin ne zamandan beri deliler gibi aşık olduğunuz kişi çıkıyor... Garip bir his...

Bence hepinizi şaşırtmayı başardım.Hehehhee. Her neyse. Bölüm yine bitti :( yeni bölüm haftaya çarşamba gelir. Sizi seviyorum. Karşılık olarak yıldız atabilirsiniz. Hoşçakalın ✨ toplam 419 kelime... ( Bölüm biraz kısa oldu ama haftaya telafi edicem söz veriyorum)

Alan Becker shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin