~TRİP~

104 10 37
                                    

Arkadaşlar ben şunu fark ettim duyurular 20-30, okunma alıyorken nomal bölümler 40-60 okunma alıyor... Duyuruları neden okumadan geçiyorsunuz ? Bazen duyurularda kitap ile ilgili bilgiler veriyorum. Şunu söylemem gerekirse duyuruları okumazsanız bir bok anlamazsınız kitaptan. Herneyse okumaya devam.

Bu arada kitaba tco x tdl ship'ini eklememi ister misiniz ?

/O sırada Green ve Purle/

-Purple'ın gözünden-

Gözlerimi güneşin parıltısıyla ve kuşların cıvıltılarıyla açtım. Hâla Green'in kucağındaydım ve kendisi hâla uyuyordu. Ellerimle onun kafasını tutup alnımı alnına dayayıp gözlerimi kapattım ve uyuduğu için beni duymayacağını düşündüğümden dolayı sessizce fısıldadım.

Purple: s-seni seviyorum Green <3

Aynı ses tonunda cevap geldi.

Green: bende seni seviyorum <3

Birden korku içinde çığlık atarak kendimi geriye attım. Tam kafamı direksiyon'a vuruyordumki Green beni yakalayım kendine çekti.

Purple: s-sen uyumuyormuydun ?!

Green sırıtarak yüzünü benim yüzüme yaklaştırdı.

Green: hayır... Uyumuyordum...

Yani Green beni duymuştu. Yanaklarım fena hâlde kızarmıştı.

Purple: ş-şeyy ! Az önceki söylediğim şey ge-gerçek değildi ! Y-yani ! arkadaş anlamında söyledim !

Green bir kaşını kaldırdı.

Green: inanasım gelmedi oysaki

Yüzüm domatesden daha çok kızarıktı.

Purple: onu bunu boşverde... B-ben niye senin kucağındayım ?! Daha ilk günden hayırdır oğlum sapık mısın sen ?!

Green: ne alaka Purple ?

Purple: çok alaka Green ! Bırak beni gidicem !

Green: bi dur yanlış anladın ! Gerçeği anlatıcam !

Purple: AAAAAAAAA BIRAK BENİİİİİ !!!

Green: bı dursana-

Purple: AAAA İMDAAAAT ! SAPIK VARRRRR ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

Green: OROSPU EVLADI Bİ SUSTA OLAYI ANLATİM-

Purple: AAAAAAA YETİŞİN ADAM BIÇAKLIYORLAR !!!

Green: ne alaka Gerizekâlı !

Purple: BIRAAAAAAAAAAAK !!!

Green: susmazsan öperim-

Yanaklarım kıpkırmızı oldu.

Purple: NEE ?!

Elimin tersiyle Green'in suratına yapıştırdım...

Şeyy bölümü burda kesmem gerekiyor... Ama diğer bölüm uzun olucak merak etmeyin. Yıldız atmayı unutmayın. Çizme mi istediğiniz sahne varsa yazın. Sizi seviyorum. Hoşçakalın... Toplam 260 kelime... ✨

Alan Becker shipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin