-Green'in gözünden-
(En son birbirlerine sarılmışlardı ve Purple ağlıyordu)
Aradan 5 dk geçmişti ve biz hâla böyle duruyorduk. Purple'ın ağlama sesi 2 dk önce felan kesilmişti. Yüzü boynuma yapışık olduğu için yüzünü göremiyordum.
Green: P-Purple...
Evet sanırım uyuya kalmış... Normalde Purple evimize yarın gelicekti ama hikayesi içime öyle bir oturmuştuki onu bugün yanlız bırakmaya gönlüm izin vermiyordu. Şuan bulunduğumuz konum o kadar hoştuki bu anı bitirmek istemiyordum ama restorantın kapanma saati gelmişti.
Garson: efendim restorantımız 5 dk içinde kapanıcak.
Green: tamam...
Purple'ı uyandırmayacak yavaşlıkta bir bacağını tutup kucağıma doğru çektim. Sonra belinden tutup kucağıma oturttum. Şuan bana dönük birşekilde hâla kucağımda uyuyordu. Kış uykusuna yattı galiba. Daha sonra Purple'ı sıkıca kollarımla sararak ayağa kalktım. Oha lan annemin pazar poşetinden daha hafif. Restaurant'dan çıktım ve arabanın kapısını açtım. Tam Purple'ı arka koltuklara yatıracaktımki birden sıkıcana belime sarıldı.
Purple: baba beni bırakma...
Birden yanaklarım kıpkırmızı oldu. Rüya görüyor olmalıydı. Bir elimle Purple'ın kollarını tutup belimden ayırmaya çalıştım ama daha sıkı sarıldı ve ağlamaya başladı. Büyük ihtimal travması vardı.
Purple: baba... Lütfen... Beni bırakma...
Green: tamam sakin ol seni bırakmicam...
İyide arabayı nasıl sürücem !? Acaba uyandırsam mı ? Ya da... Bu gece araba da uyusak ?! Ama sabah azar işitebilirim ya da Purple bana inanmaya bilir ve benden kanıt ister... Woww aklıma mükemmel bir fikir geldi. Kanıt olarak Purple'ın sesini kayıt aldım. Daha sonra Purple'ı kucağımdan indirmeden ön koltuğa oturdum. Yaslanma yerini hafifçe arkaya indirdim. Purple bana doğru dönük bir şekilde kucağımdaydı. Bacaklarından tutup kendime doğru iyicene çektim ve beline sarılıp uykuya daldım.
-Blue'nun gözünden-
Blue: Second... Green nerde kaldı ?
Tsc: bilmiyorum... Bu saate çoktan gelmiş olmalıydı.
Yellow: arkadaşlar Green bana mesaj attı. Önemli bir işi çıkmış o yüzden bugün gelemeyecekmiş...
Tsc: hımm tamam... Hadi yatalım
Yellow: hay ben senin uyku aşkını s-
Hepimiz odalarımıza çekildik. Ben normalde tek kalıcaktım ama yeni bir kişi daha geldiği için Yellow ile kalıcam. Tam yatıcaktımki Yellow konuştu.
Yellow: heyy Blue... Biraz sohbet edelim mi ?
Blue: ahh evet çok iyi olur uykumda yoktu zaten
Yellow: umm şeyy sana bir soru sorucam ama biraz cringe olabilir hehe
Blue: tmm sor bakalım
Yellow: hayatında hiç aşık oldun mu ? neden böyle birşey sorduğumu bilmiyorum
Yüzüm hafifçe kızardı.
Blue: sana birşey söylicem ama benden iğrenebilirsin...
Yellow: ne hayır asla iğrenmem rahatça söyleyebilirsin.
Blue: k-kızlar benim ilgimi çekmiyor y-yani onlarda beni etkiliyen birşey göremiyorum...
Yellow şaşkınlığını gizlemeye çalıştı.
Yellow: yani g-gay'mısın ?!
Blue: e-evet
Yellow: woww şeyy bende seninle aynı durumdayım... Kızlar benide etkilemiyor...
Blue: sende mi gay sın
Yellow: e-evet
Blue: woww
Yellow: peki bir erkekten hiç hoşlandın mı ?
Blue: yani... Ama bugün bana hoşlanmaktanda öte birşey oldu... Sanki deliler gibi aşık oldum...
Yellow'a mesaj vermeye çalışıyordum ama salak anlamıyordu.
Yellow: kim peki o ? Ben tanıyormuyum ?
Blue: e-evet büyük ihtimal tanıyorsun !
Yellow'un yüzü kızardı.
Yellow: tamam hadi yatalım sabah konuşuruz
Blue: oki
Yellow'dan hoşlanıyordum. Kendisini daha bugün görmüş olabilirim ama ilk görüşte aşk diye de birşey vardır. Telefonuma my al indirdim ve uykuya daldım.
-TSC'nin gözünden-
Red: lütfen Reuben'de bu oda da kalsınnnn
Tsc: öff iyi tamam
Red: yeyyyyy
Red tatlı ve komik bir erkekti. Canım biraz Red'i rizz lemek istedi.
Tsc: heyy Red en sevdiğin sanatçı kim ?
Red: Russell ! Kendisi mükemmel bir sanatçıdır ! Peki seninki kim ?
Sırıttım.
Tsc: annen ve baban
Red'in yüzü kıpkırmızı kesildi.
Red: NEE ?!
Red utangaç birşekilde gülümsedi.
Red: oww şey... Bunu beklemiyordum...
Kahkaha attım. Red aniden seksi bir şekilde sırıttı. O sırıtış beni benden aldı.
Red: umarım suni teneffüs yapmayı biliyorsundur
Tsc: nedenki ?
Red: seni her gördüğümde nefesim kesiliyorda
Yüzümün yandığını hissedebiliyordum.
Tsc: wow mükemmel di...
Red: hehe
Tsc: peki... Bunun üstüne daha rizz yapamam hadi uyuyalım
Red: (kıkırdar) tamam
Veee bitti. Haftaya çarşamba yeni bölüm gelir. Hoşçakalın. Sizi seviyorum. Toplam 611 kelime ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alan Becker ship
Adventuremerhaba evet alan Becker fanları sizi buraya alalım bu kitapda en yaygın 4 ship olucak bir tanede sürorizzz iyi okumalarrr