⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Hyunjin'in sürüklediği yolda Felix onu takip ediyordu, Jisung ise çoktan koşarak önlerine geçmişti.
"Bizi koruduğun için teşekkür ederim!" Dedi hoplaya zıplaya. "Yoksa o kedi beni parçalarıma ayıracaktı!"
Hyunjin hızlı bir şekilde, sert adımlarla yürüyor, bileğinden tuttuğu Felix'i peşinden sürüklüyordu.
Jisung bozmadan devam etti. "O korkutucu bir kara kediydi. Sen de en azından onun kadar korkutucusun! Ama bizi koruduğun için senden korkmuyorum. Sen iyi bir kedisin!"
"Yeter!" Felix'in çığlığı basıp hızla bileğinin çekilmesi üzerine ikisi birden durdular. Jisung ise bir anda hız kesemedi, biraz daha ileride durdu.
Felix çekildiğinden acıylan bileğini sıvazlıyordu.
Hyunjin derin bir nefes aldıktan sonra, çatık kaşlarla Felix'e baktı.
"Ne bakıyorsun?!" Diye bağırdı Felix. "Bir saattir bileğimden tutarak sürüklüyorsun beni! Canım yandı!"
"Üzgünüm." Hyunjin'in tüylü kulakları geriye yatmıştı.
"Neden durup dururken olay çıkartıyorsun?"
"Durup dururken mi? Araya girmeseydim arkadaşını parçalarına ayırırdı." Sesi sakin, dengeliydi.
"Jisung başının çaresine bakabilirdi. İlk defa mı bir kediyle karşılaştığını sanıyorsun?"
"Evet!" Dedi Jisung da yanlarına gelerek. "Ben çok hızlı koşarım, beni yakalamasına imkan yok!"
Hyunjin başını öne eğdi, cevap vermedi.
Tavırları Felix'i sinirlendirse de, şimdiki görüntüsü Felix'i sakinleştiriyordu.
Bir şey söylemek için ağzını açsa da sustu. Elini yumruk yaptı, dişlerini sıktı.
Jisung, Felix'in gerildiğini anlamıştı. Konuyu değiştirmeye çalışarak hemen arkalarındaki büyük alışveriş merkezini işaret etti. "Hadi gidelim Felix!" Diye bağırdı.
Felix Jisung'un işaret ettiği yere baktı. Ardından başıyla onayladı, koşar adımlarla içeri giren Jisung'un adımlarını yavaşça takip etti.
Hyunjin de çaresizce en arkadan peşlerine takıldı.
✧
Jisung ve Felix çoktan birkaç giyim mağazası gezmişti. Felix'in siniri yavaş yavaş geçiyor, kendini anın eğlencesine bırakıyordu.
Ve ne kadar şikayet etseler de, Jisung Felix'in enerjisini yükseltmekte çok iyiydi.
Hyunjinse onları geriden takip ediyordu.
Henüz bir şey almamış olsalar da, daha gezecek bir sürü mağazaları vardı. Bu yüzden gezmeye devam ettiler.
Sonunda Jisung'un önerisiyle girdikleri bir takı mağazasında dolanmaya başladılar.
"Felix."
Hyunjin seslendiğinde Felix elindeki kolyeyi geri bıraktı, sese doğru ilerledi.
Hyunjin, elinde bir taçla ona bakıyordu.
"Bak." Dedi hyunjin, elindeki siyah kedi kulakları olan tacı Felix'e doğru uzatarak. "Kedi kulakları var."
Felix bir taca, bir de Hyunjin'e baktı. "Aynen." Dedi gülümseyerek. "Senin kulaklarına benziyor."
"Hı-hm." Hyunjin birkaç adım attı, Felix'in önüne geçti.
Ardından parmaklarının arasında tuttuğu tacı Felix'in başına yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Valériane" | Hyunlix ✓
Fanfiction"Sana Valériane diyeceğim." "O ne demek ki?" "Bir kediye sorarsan sana hızlıca cevap verecektir. Ama sormamanı tercih ederim, aksi takdirde seni benden almak isterler." [Catboy, hyunlix, minsung, mpreg]