⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚Sabah olduğunda Hyunjin başını sürtüp mırlayarak uyandırdı Felix'i.
Felix gözlerini kırpıştırdıktan sonra şöyle bir gerindi, ardından mırıldanarak Hyunjin'e geri sarıldı.
Ah Felix, bu günlerde çok uyuyordu.
"Hadi kalk artık Valériane..." Diye fısıldadı Hyunjin, Felix'in altın sarısı saçlarını okşayarak.
Felix kafasını kaldırdı, tatlı bir ifade takınarak boncuk gözlerini Hyunjin'in gözlerine dikti. "Gitmek zorunda mısın sahiden?"
"Zorundayım sevgilim." Dedi Hyunjin, Felix'in minik burnuna bir öpücük kondururken. "Akşam olduğunda hemen geleceğim."
"Ama biz seni çok özlüyoruz~"
"Ben de sizi çok özlüyorum. Ama gitmek zorunda olduğumu biliyorsun. Böyle yapıp da daha çok üzme beni."
Felix kafasını eğdi, sarı saçlarını son kez Hyunjin'in göğüslerine sürtüp gitmesine izin verdi.
Ah, bölüme bazı şeyleri anlatmadan başladım, üzgünüm.
İlk kez birbirlerinin oldukları gece Hyunjin Felix'in kollarına saplanıp kalmış, bir daha bir milim hareket edememişti.
İlk tanıştıkları günden beri öyleydi gerçi, Felix'ten bir adım öteye gidememişti.
Hisleri karşılık bulduğunda onun sevgilisi olmuştu.
Felix'in elinden tutmasıyla, onunla sıfırdan bir hayata başladı.
Önce bir insan gibi yaşamayı öğrendi yavaş yavaş. Çok nadir bir ırk olduğu için, güzelliğiyle büyüledi herkesi. Sonunda bir model olarak çalışmaya başladı.
Gittikçe ünlendi.
Birkaç ay sonra, oldukça romantik bir akşam yemeğinde, ay ışığında biricik Valériane'sine evlenme teklifi etti. Felix'in teklifini kabul etmesi üzerine, çok beklemeden evlendiler.
Felix'in ailesi, Felix'in gerçek bir kediyle evleniyor olmasına şaşkındı, sonuçta Felix farklıydı ve kedilerden pek haz etmiyordu.
Hala öyleydi, bir kedi dışında.
Bir tanesi, çok farklıydı.
Ve şimdi evliliklerinin ilk yılı son bulduğunda, Felix neredeyse dört aylık hamileydi.
✧
Jisung kapı açılır açılmaz içeriye fırladı. Felix'in büyümüş karnını kısacık bir süre okşadıktan sonra evin içinde koştura koştura konuşmaya başladı.
"Haftasonu sana sürpriz bir parti düzenledim! Ama sürpriz olması umrumda değil, sana söylemesem çatlardım!"
"Ne sürprizi?" Diye sordu Felix gülerek, kapıyı kapatıp zar zor salona doğru Jisung'u takip ederken.
"Kızınız için bir baby shower tabiki!" Jisung koltuğa oturdu, ama sürekli kıpırdanıyordu. "Ailene falan da haber verdim. Hepsi gelip sana hediye getirecek."
"Gerek yoktu..." Dedi Felix de koltuğun kenarına tutunarak zar zor oturarak.
"Nasıl gerek yok? Hediyeleri kim sevmez ki Lix?"
"Hediyeleri sevmediğimden değil. O kadar misafir ağırlamak kolay olmayacak."
"Ay, onu mu düşünüyorsun bir de?! Ben çoktan ayarladım her şeyi! Bizim evin arka bahçesinde yapacağız. Tüm misafir ağırlama işi bende."
"Çok uğraşıyorsun Jisung..." Dedi Felix, minnettar bir tebessümle Jisung'a bakarak.
Jisung sonunda sakinleşti, o da Felix'e gülümsedi. "Sen benim tek dostumsun Felix." Oturduğu yerden kalktı, Felix'in yanına oturup onun elini tuttu.
"Yorulmanı istemiyorum."
"Sorun değil, sen de birkaç ay sonra benim için yaparsın."
"Ne?"
"Ne?"
Felix çatık kaşlarla Jisung'a bakarken Jisung'un keyifle ağzı kulaklarına varıyordu.
"Ne dedin sen?" Diye ikiledi Felix.
Ah, yine eksik anlattım bir şeyleri.
Felix ve Jisung, Felix'in favori pastanesinde takılmaya uzun zamandır devam ediyordu. Ve eskilerden tanıdık bir yüz de genelde orada oluyordu.
Önceleri birbirlerinden nefret etseler de, Jisung ve Minho da neredeyse bir yıla yakın bir süredir evliydi.
Ve Jisung, çaktırmadan Felix'e güzel bir haber veriyordu.
Daha Minho'nun bile haberi yoktu.
Ama Jisung Felix'e söylemezse çatlardı.
✧
Yıllar içinde beraber geçirdikleri ömürleri onlara onlarca güzel anı katmıştı.
Felix'le Jisung hiç ayrılmamıştı. Aynı onlar gibi, bebekleri de birlikte büyümüştü.
İlk adım attıklarında, ilk kelimelerini söylediklerinde, ilk kez diş çıkarttığı için ateşlenip acillik olduklarında, ilk kez okula gittiklerinde ya da ilk oyuncaklarını aldıklarında... Hep beraberlerdi.
Minho ve Hyunjin'in kapının eşiğinde kollarını göğüslerine kavuşturup hayranlıkla ne kadar mükemmel bir hayatları olduğunu düşünmekten başka bir çareleri yoktu.
Dümdüz bir insan olan Felix, bir kedi oğlanın eşiydi.
Sincap oğlan Jisung ise başka bir kediyle beraberdi.
Kediler iyi dosttu, aynı insanla sincap gibi.
Belki çok klişe olacak ama... Bir masalın sonu, bir masal gibi bitmeli.
Yani...
Sonsuza kadar mutlu oldular...
✧
21.05.2024
Valériane
FINAL
✧
Yine minific yazcam diyip 10 bölüm yazınca benim sıfat...
Neyse hadi öptüm yedim yaladım yuttum hepinizi, kendinize iyi bakın 🫀
✧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Valériane" | Hyunlix ✓
Fanfic"Sana Valériane diyeceğim." "O ne demek ki?" "Bir kediye sorarsan sana hızlıca cevap verecektir. Ama sormamanı tercih ederim, aksi takdirde seni benden almak isterler." [Catboy, hyunlix, minsung, mpreg]