9. Bölüm: Onun Sevgilisi (m)

1.6K 230 208
                                    


⋆。˚ ❀ * ࿐ ࿔ ˚:⋆ ✧・゚

Felix ne kadar trip atmaya çalışsa da, birkaç dakika sonra kapının önünde başlayan mırrlama ve ufak tefek kapı tırnaklama seslerinin ardı arkası kesilmiyordu.

Sonunda Felix dayanamadı, kapıyı açtı.

Felix'in kapıyı açmasıyla kapıya yaslanmış oturan Hyunjin'in dengesini kaybederek odanın içine düşmesi bir oldu.

Cidden, tam anlamıyla Felix'in ayaklarına doğru sırtüstü yere kapaklanmıştı.

Başını Felix'in ayaklarına sürterken hafifçe mırlamaya devam ediyordu.

"Hyunjin?" Dedi Felix şaşkın bir tavırla. "Ne yapıyorsun?"

"Miyav."

"Hala insan olduğunu görebiliyorum. Düzgünce konuş."

Hyunjin cevap vermedi, arsız bir kedi gibi Felix'in çıplak ayaklarına sürtünmeye devam etti. Mırlıyor, insanın yüreğini ısıtan kedi sesleri çıkarıyordu.

Felix onu kaldırmak için oturduğu yerde eğildi, Hyunjin'in kafasını tuttu.

Ama saçlarına dokunduğu anda avucunun içinde hissettiği yumuşaklıkla irkilmişti. Yumuşacıktı, saçları bir ipek gibiydi.

İnsanın dokundukça dokunası geliyordu.

Felix daha önce bir kedinin başını okşamamıştı. Hepsi mi böyle hissettiriyordu bilmiyordu ama kendini Hyunjin'in saçlarını okşarken bulmuştu.

Hyunjin de sanki daha çoğunu istercesine başını sürtüyor, kulakları kıpır kıpır oynuyordu.

Hoşuna gittiği çok belliydi.

"Başkasına hiç dokundurmuyordun." Dedi Felix. "Halbuki hoşuna gidiyormuş."

"Sen dokunduğun için öyle."

"Neden sadece bana izin veriyorsun?"

Hyunjin'in hareketleri yavaşladı, keskin sarı gözlerini Felix'in gözlerine dikti. "Çünkü ben Valériane'yi seviyorum."

"Her kedi, kedi nanesini sever."

"Onlar kedi nanesini sevebilirler, ben Valériane'yi seviyorum."

Felix bir anda duraksadı.

Hyunjin durup dururken ne diyordu şimdi?

"Beni mi seviyorsun?"

"İlk gördüğüm andan beri seni seviyorum Valériane. Sen beni sevmiyor musun?"

Hyunjin'in genelde dümdüz bir çizgi gibi duran siyah göz bebeği şimdi kocamandı, neredeyse gözünün sarılığını tamamen saklıyordu.

Çok sevimliydi.

Taş kalpli birisini bile doğrudan yola getirirdi.

"Kalk." Dedi Felix sert bir sesle.

"Kızacaksın. Kalkmam." Hyunjin boncuk gözleriyle Felix'e bakmaya devam ediyordu.

"Kızmayacağım kalk."

"Hayır."

"Kalkmazsan seni öpemem."

Hyunjin duyduğuna şaşırsa da, yüzünü kısa zamanda bir tebessüm sarmıştı. Doğruldu, önüne çömelen oğlanın yüzüne baktı.

Öpmek için deli oluyordu, ama Felix'in adım atmasını bekledi.

Felix ellerini Hyunjin'in kara saçlarının arasına geçirip kendisine doğru çekerek dudaklarını onunkilere yasladı.

Sadece hissettiği yumuşaklıktan değildi.

"Valériane" | Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin