Sonic in bakış açısı
Uyandığımda henüz şafak vakti bile değildi tahminimce saat 04.00 veya 05.30 du ve beni uyku tutmuyor du bu yüzden güverteye çıktım ama orda shadow'u görmeyi beklemiyordum.
Sonic: Bu saatte uyanık olan tek kişinin ben oldu mu sanıyordum.
Shadow: uyku tutmadı bende melphiles dan nöbeti devir aldım.
Sonic: aslında burda olman hoş tek başıma olmaktan hoşlanmam.
Shadow: dün ki olay için üzgünüm seni yenmeye o kadar odaklandık ki hareketlerime dikkat etmedim.
Sonic: Önemli değil yüzemediğimi bilmiyordun.
Shadow: Peki neden şu sihirli tılsım ın yanında değildi onu taktın da suyu kontrol ettiğini biliyorum.
Sonic: o bir aile mirası kuşaktan kuşağa aktarılarak bana geldi ve bende bir gün doğracağım kızına veya gelinim'e vereceğim antrenman sırasında ona birşey olsa kendimi asla affetmez dim.
Shadow: ah anladım ama sizde böyle tılsımlı kolyeler den başka yok mu bizleri onlar sayesinde koruyor sunuz sonuçta.
Sonic: Hayır yok sadece su ve hava tılsım'ı bizde.
Shadow: vay toprak tılsım'ı nın kaybolduğunu biliyordum peki ya ateş tılsım'ı o nerede?
Sonic: Bu seni ilgilendirmez.
Shadow:ah özel konu anladım bende o yoldan geçtim nasıl hissettiğini anlıyorum.
Bir süre aramızda bir sessizlik oldu daha sonra güneş doğdu manzara inanılmazdı.
Shadow: Çok güzel.
Sonic: Bence deniz de yaşamanın güzel taraflarından biri de bu zorlu olaylara rağmen böyle güzel anların tadını çıkarıyorsun.
Shadow: Evet ama bence gün batımı daha güzel çünkü birkaç saat sonra kendinle başbaşa kalmak çok güzel bir duygu.
Sonic: Ben ise sabahları daha çok severim güneş kuş sesleri denizin kokusu içime huzur ve sevgi katıyor.
Shadow: peki kolye sende olduğuna göre bana birkaç numara gösterir misin?
Bu fikir aslında hoşuma gitti bu şekilde beni kazayla da olsa denize attı için ondan intikam ala bilirim.
Sonic: Peki sanırım sana üzerinde çalıştığım bir numarayı göstere bilirim.
Bir kaç su küresi yaptım ve onları buharlaştırdım.
Shadow: Bekle numaran bu muydu?
O bunu söyledikten sonra elimi indirip yumruk yaptım ve onu bir buz kalıbına soktum.
Sonic: Hayır aslında buydu.
Zokar: Görüyorum ki intikamını almışsın kızım.
Sonic: Her zaman ki gibi baba.
Zokar: Peki şimdi onu çöz de biraz dinlensin yakında karaya çıkacağız.
Sonic: Peki baba.
Babam gittik ten sonra shadow'u buz dan çözdüm ve ona gülümsedim.
Daha sonra mutfağa indim ve yemek yapmaya başladım ama gün doğumu nu izlerken içimde garip bir duygu hissettim ve bunun ne olduğunu bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iki korsanın aşkı (sonadow)
Teen Fictioniki korsanın aşkını anlatan bir kitaptır birbirlerine düşman iki korsanın birbirini tanımaya başladıklarında ikisi de aşık oldu ama bu aşkı yaşamaları biraz zor olacaktır çünkü bu genç adamın (shadow un) ikinci aşkıdır ve genç kıza (sonic'e) aşık o...