10. Bölüm

57 4 3
                                    

Yazarın bakış açısı

Sonic ve mürettebat diğer korsanları yakalandı ve geminin hücresine koydu sonic odasına gitti ve yatağa oturup verdi karara şükür etti daha sonra kılıç ını bırakıp odadan çıkıp güverteye gitti
denizin kokusunu içine çekip batmak üzere olan güneş'e baktı.

Daha sonra zokar kızının yanına geldi ve omuz una dokundu Sonic bu hamleye şaşırdı ve babasına döndü zokar ona gülümsedi ve sonic de zokar'a gülümsedi.

Zokar: Doğru kararı verdin kızım iyi bir lider kendi kararlarını değil halkın kararlarını düşünmelidir.

Sonic: aslında onu öldürecektim ama benim yüzümden bir bebek babasız kalacaktı buna vicdanım el vermezdi.

Zokar: ölüme ölümle karşılık veremeyiz ama dayima adaleti sağlamak için bir yol vardır ve sen infinite nin yargılanması nı istemekle en doğru kararı verdin.

Bu konuşmadan sonra ikisinde ayrıldı ve odaları na gittiler ve gözetleme görevi olanlar dışında herkes uykuya daldı.

Bir hafta sonra korsan adasına vardılar ve hepsi evlerine gitti ve beş gün sonra ki kuyruklu yıldız festivali'ne hazırlık yapmaya başladı.

Silver: ah çok heyecanlıyım bu yıl başkalarının aşklarını ve aşk ilanlarını görüp de üzülmeyeceğiz.

Manic: Evet sonunda bizde sevgilinizle dans edip güzel anılar biriktireceğiz.

Sonic: ah saçma anılar biriktirip saçma duygular yasama festivali için neden bukadar heyecanlandınız anlamıyorum.

Manic: sadece bir sevgilin olmadığı için böyle diyorsun.

Silver: Evet üstelik bu yıllardır yapılan bir festival unutma ilk olarak 270 yıl önce
büyük annemiz ve teyzelerimiz in bulduğu kuyruklu yıldız dan çıkan dört taş ile bizleri korudukları gün ayrıca onların aşkları ile tanıştıkları gün.

Sonic: Evet o hikayeyi bende biliyorum
taşlar sayesinde adaları korkuyorlardı ama onlardan üç kuşak sonra toprak tılsım'ı büyük teyzemiz öldün de çalındı sonra üç kardeş yas tutular

Manic:Sen in neden böyle davrandığını anlamıyorum sadece bir festival ve sadece iki gün sürecek biraz gülmen çok mu zor.

Sonic: neden güleyim sadece kral olmak isteyen erkekler bana bakıyor ben sadece beni gerçekten seven bir adam ile evlenmek istiyorum.

Sonic eşyalarını dolapa koydu ve odadan çıkıp evin bahçesine çıktı biraz hava aldıktan sonra dolaşmak için ormana gitti.

iki korsanın aşkı (sonadow)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin