14. Bölüm

24 3 0
                                    

Sonic in bakış açısı

Bu gün biri ile dans etmeyi hiç düşünmemiştim ama shadow ile birlikteyken kendimi garip hissediyorum kalbim normalden biraz daha hızlı atıyor ve ondan uzak olunca ondan başka bir şey düşünemiyorum bana ne olduğunu anlamıyorum.

Dans bittikten sonra tüm gözler ben ve shadow un üzerindeydi dorusu biraz utanıyorum ama belli etmiyorum shadow un yanından ayrıldıktan sonra manic ve silver yanıma geldi.

Silver: Sen shadow la dansmı ettin gerçekten 🤩

Manic: Peki aranızda ne geçti sen hiçbir erkek ile filo dan olmadıkça konuşmazdın söyle bakalım seni ona çeken şey ne?

Sonic: Ne aramızda hiç bir şey yok saçmalamayın.

Silver: Öylemi

Sonic: Evet öyle

Manic: Öyleyse neden onunla dans ettin ve neden kızarıyor sun

Kızardımı hiç farketmedim neden böyle oldu ki diyecek birşey bulamadım neyse ki annem ler yanıma geldi.

Chuck: Kızlar onu sıkıştırmayın sadece biriyle dans etti.

Zokar: Hadi scorge ile melphiles in yanına gidelim müstakbel damatları mızı daha iyi tanımak istiyoruz.

Silver ve manic babam ile amcamı sevgililerinin yanına gitti.

Aleena: Sonic gel seninle biraz yürüyelim

Sonic: Tamam anne.

Bir süre annem ile yürüdüm en sonunda konuya girdi.

Aleena: Hatırlıyorum da babanla tanıştığım zaman senin yaşındaydım yalnış hatırlamıyorsam ilk dansımız sen ve shadow un dansı na benziyordu herkesin gözleri bizim üzerimizde idi.

Sonic: Anne shadow ile aramda birşey yok hemde hiç bir şey hem o ve benim bir araya gelmemiz imkansız.

Aleena: Peki tatlım ama unutma en büyük aşklar aslında imkansız görünen aşklar dır.

Yazarın bakış açısı

Bilinmeyen kişi ve jet Kumsal ın tenha bir köşesine geldiler ve bir mağaraya girdiler mağara nın içinde bir gemi vardı jet geminin yelkenindeki sembolü görünce şaşkına döndü daha önce bu sembole sahip bir gemi görmemişti.

Jet: Bu sembolü hiç görmemiştim nerden geliyorsun sen?

???: Benimle gelirsen herşeyi en ince ayrıntısına kadar öğreneceksin.

Jet: Neden şimdi anlatmıyorsun?

???: Burada dahafazla kalamam benim ile gelmiyeceksen o sevdiğin kızı unut.

O adam tam gidecekken jet onun arkasından  gemiye bindi ve adadan ayrıldı.

______________________________________________

Kos koca 2 ayın ardından geri döndüm okul dan dolayı hafta sonu fırsat buldukça yeni bölüm yazmaya çalışacağım.

Şimdilik hoşçakalın 💕💕💕

iki korsanın aşkı (sonadow)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin