11. Bölüm

49 3 2
                                    

Sonic in bakış açısı

Biraz dolaşıp sakinleşmeye çalısıyordum ve en sevdiğim yere göl kenarındaki küçük bahçeme gittim lavanta, manolya,gül ve ayçiçek lerimi suladım ve kuruyan yapraklarını kestim daha sonra üzerimi çıkarıp göle girdim yaklaşık yarım saat yüzdüm yüzeye yaklaştıktan sonra sazlıkların yakınına çıktım ama karşımda shadow un durduğunu farkettim.

Shadow ve Sonic: AAAAA!

Yazarın bakış açısı

Sonic sazlıkların arkasına saklandı ve shadow da ona bakmamak için arkasını döndü ikiside çok utanmıştı.

Sonic: Senin burada ne işin var!

Shadow: Ormanda dolaşırken bu güzel çiçekleri gördüm ve sonra sen bir anda gölden çıktın.

Sonic: onların birini bile kopartırsan seni öldürürüm.

Shadow: seni ne ilgilendirir ormanda yetişen çiçekler değil mi bunlar istersem kopartırım istersem kopartmam.

Sonic: Hayır onlar benim çiçeklerim Ben diktim ve ben ilgileniyorum Ben denizin sonlarını kopartamazsın.

Shadow: peki artık çıkacak mısın yoksa  böyle Birbirimizi görmeden akşama kadar konuşacak mıyız.

Sonic: Tamam çıkacağım ama sakın bana bakma yoksa kellen kopar.

Sonic yavaşça gölden çıktı ama elbisesi shadow un yanında idi ve sonic utandığı için shadow'un yanına daha fazla yaklaşamazdı ve nekadar utansada shadow dan elbisesini istemekten başka seçeneği yoktu.

Sonic: Ah acaba bana elbisemi ve çamasırlarımı verir misin.

Shadow: Ah tamam.

İkidide içinde oldukları durumdan dolayı utanıyordu Sonic ten başka ormanın bu kadar dernine inen yoktu ama belliki shadow la bir ortak noktası vardı.

Shadow elbiseyi aldı ve ona bakmadan Sonic'e verdi ve tekrar arkasını döndü sonic de elbisesini giyerek oradan ses hızı ile uzaklaştı evini yakınına geldiğinde saçındaki suyu kolyesi ni kullanarak saçını kuruttu her ikiside evlerine gitti ve yatağa uzandı okadar utanmışlardıki bir süre kimseyle konuşmak istemiyorlardı.

Shadow un bakış açısı

Kardeşim ve kuzenimin sevgilileri için ne hediye almaları gerektiği konusunda tartışıyorlar dı en sonunda gikirlerini bana sordular ama yaşadığım o kayıp tan sonra ne sevgili sözcünü nede hediye alma fikrini duymak istiyordum bir anlık sinirle evden ayrıldım ve ormanda gezmeye başladım yaklaşık yarım saat sonra göl kenarında küçük bir bahçe gördüm çiçeler çok güzeldi daha sonra göle baktım muhteşem bir yerdi ama gölden bir kız çıktı ve o sonic ti üstelik çıplaktı!

O saklandı bende arkamı döndüm bir süre konuştuk sonra o gölden çıktı ve bende ona kıyafetlerini verdim üzerini giydikten sonra uzaklaştı ve ben de eve gittim odama çıktım ve bir bardak su içtim ama o an aklımdan gitmiyor.

(Tam olarak böyle değil ama elimdeki tek fotoğraf bu üzgünüm)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Tam olarak böyle değil ama elimdeki tek fotoğraf bu üzgünüm)

Nedense sonic ile gemide gün doğumu nu izlerken içimde hissettiğim o garip hissi yine hissettim bana neler oluyor!?

Yazarın bakış açısı

Aynı anda ikiside aynı düşünceni içinde idi ikisi de bu hissin ne olduğunu bilmiyor du ama belkide bir gün bu duyguyu anlarlar.

iki korsanın aşkı (sonadow)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin