6. Bölüm

59 5 1
                                    

Sonic in bakış açısı

O konuşmadan sonra 5 gün geçti ama ben o günü hayla unutamıyorum.

O köye ilk gidişimde büyük bir arbede yaşandı ve ben annem ile babamın yanından ayrılmıştım onları aradım ama dumanlar görüşümü engelliyor du daha sonra ablamı gördüm ve yanına gittim.

Sonia: sonic burda ne yapıyor sun annem ile babamın yanında olman gerek.

Sonic: biliyorum ama onların yanından ayrılmıştım ve onları bulamadım.

Sonia: Benimle gel seni korurum.

Ablamla birlikte gemiye doğru
gidiyorduk limana yaklaştık ama biri bize saldırı adını hatırlamıyorum ama onun bir çakal olduğunu hatırlıyorum.

Uzun beyaz saçları, siyah bir takımı, bir mavi ve bir sarı gözü vardı.
Daha sonra bize saldırdı ablam ona engel olmaya çalıştı ancak ma o adam onu öldürdü.

Babam beni kurtardı ama o katil o nada zarar verdi ve kaçtı ve o gün o adamı öldürmeye sözverdim.

Denize bakarken birde içimden o adamın canını almak için doğru zamanın geldiğini düşündüm ve o adamı görünce düşünmeden öldüreceğim.

Yazarın bakış açısı

Sonic gözünü denizden ayırıyor du o köye vardığında ablasını öldüren adamın sonunu kendi elleriyle vermekte kararlarlıydı.

Ama ailesi onu bu şekilde görmekten hiç hoşlanmıyor du.

Scorge: Sonic in nesi var

Silver: Acı verici bir anısını hatırlatan o köye gidiyoruz ve oda kapanmamış yaralarını orada tedavi edeceğini düşünüyor.

Manic: Nasıl ablamın katilini bulup intikamını mı alacak?

Silver: yapar sonuçta o gün Sonia nın ölümüne şahit oldu intikam almaya yemin etmiş olabilir.

Melphiles: Bir dakika o köy bu köy mü yani gitmekte olduğumuz.

Silver: Evet ve en kötüsü sonia ölünce ateş tılsım'ı kayboldu 15 yıl önce bir satıcı o hayin korsanların ateş tılsım'ını alıp rasgele bir yöne gittiği ile ilgili bir yalan söyledi ve şimdi onun süresi doldu.

Scorge: yani o kadar güçlü bir tılsım'ı bir satıcıya verip kaçtılar mı bu çok mantıksız.

Manic: Satmadı lar o satıcı hayinler den biriydi o köyle ilgili haberleri onlara gönderiyor ve onlarda köyü yönetiyor ama artık o köy bizim olacak tıpkı 15 yıl önce olduğu gibi.

Onlar bu konuda konuşurken shadow Sonic in yanına gitti ve  biraz konuşmaya karar verdi.

Sonic: Ne oldu?

Shadow: seni böyle düşünceli görünce ne oldunu merak ettim kardeşinle kuzenin olanları anlatınca seni merak ettim.

Sonic: Neden zayıf bir kız olduğumu söylemek için mi sende diyerleri gibi ateş tılsım'ı nı kaybettim için bunu yüzüme mi vuracaksın.

Shadow: hayır sana zaten dedim bende o yol dan geçtim sevdiğim iki insanı kaybettim.

Sonic: bunu sadece beni sakinleştirmek için söylüyor sun.

Shadow: ne den bunu seni sakinleştirmek için söyleyim sadece aklındaki intikam planını biliyorum ablanın katilinin bulup öldürmek istiyorsun.

Sonic: sen ne anlarsın ki.

Shadow: bu gemide seni en iyi ben anlarım çünkü hem babamı hemde sevgilimi kaybettim.

Shadow bunu söyledikten sonra Sonic şaşırdı onun gibi bu acıyı yaşayan birinin oldu nu bilmiyor du.

Sonic:  Şey özür dilerim benim gibi acı çektiğini bilmiyordum.

Shadow: sorun değil ama sana tavsiyem o adamı öldürmekten vazgeç inan bana sonucunu bilemezsin birinin ölümü bir başkasını derinden kıra bilir.

Sonic: Benim kararım kesin sonucu umrumda değil o adam ölecek.

Sonic bunu dedikten sonra odasına gitti komedi nin çekmecesin den bir fotoğraf çıkarttı.

Sonic: senin intikamını alacağım abla kanın yerde kalmayacak.

iki korsanın aşkı (sonadow)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin